מרכז גמילה : להיגמל עם אחריות

מרכז גמילה הוא מקום מסודר ומקצועי אשר מאפשר לאנשים עם בעיות התמכרות מסוגים שונים להיגמל מהן. אנו עדים היום לאנשים רבים אשר זקוקים להליכי גמילה ובניהם גמילה מסמים, אלכוהול, הימורים ועוד. מרכז "אחרת" הוא מרכז לטיפול בהתמכרויות ומטפל בכל סוגי ההתמכרויות ושמענו על הסוגים ודרכי הגמילה.

נקודת המפנה המשמעותית ביותר בחייו של אדם מתחילה בבקשה עזרה.

נקודת המפנה המשמעותית ביותר בחייו של אדם מתחילה בבקשה עזרה.

סמים, אלכוהול, הימורים, מין ועוד.. כל שאותם גורמים מובילים להתמכרות ורוב האנשים אשר מתנסים בהתחלה בדברים השונים עושים זאת ללא כל כוונה לשנות את חייהם מהקצה אל הקצה, אך התוצאה יכולה להיות פגיעה אישית ופגיעה בחיי המשפחה, מה שמוביל לצורך לעבור גמילה. את הגמילה מומלץ מאד לעבור באופן מקצועי כמו במרכז גמילה.

דובר רבות על שיטת 12 הצעדים המהווה את הגזע החשוב בתהליך שיקום של כל מכור . שיטת זו היא שיטה מוצלחת בעלת אחוזי הצלחה גדולים המשלבת תורות שונות ודיציפלינות, שיטה זו אינה תיאורטית אלה יישומית. רבים מהמכורים אשר איבדו את האמון בחיים ובעצמם, איבדו את היכולת לתפקד בחרבה ואיבדו את ערכם ואת היכולת העצמית ליצור ערך . שיטת 12 הצעדים הינה שיטה מדורגת ואישית המפנה את המכור להתבסס על עיזה שהוא גזע שונה מאשר זה שלו שאיבד את האמון בו.

מרכז אחרת – מרכז לטיפול בהתמכרויות
לקבלת מידע נוסף ופרטים אודות מרכז אחרת לטיפול בהתמכרויות – השאירו פרטים:  



גמילה מסמים

גמילה מסמים היא לא רק גמילה של פעולה פיזית אלא דורשת גם ניקוי של הגוף. רק צוות מקצועי ומנוסה שבוחן את כל הפרמטרים של הנגמל יכול ללוות אותו כראוי. אנו יכולים להבין מכך שכל התמכרות לסמים היא שונה והליך הגמילה נקבע על פי באופן פרטני. גמילה מסמים מחייבת התייחסות להיבט הרפואי כיוון שגמילה לא נכונה עלולה לפגוע באופן פיזי בנגמל.

כמובן, לצד הליך הגמילה הפיזי ישנו הליך רגשי שצריך להוציא את הנגמל ממעגל הסמים ומהצורך לחזור אליהם שוב לאחר שהתנקה.

גמילה מאלכוהול

גמילה מאלכוהול גם היא דורשת התייחסות רפואית ולא רק רגשית. אנשים אשר התרגלו לשתות אלכוהול מדי יום, כמה פעמים ביום, עומדים מול שני אתגרים. האתגר הראשון הוא ניקוי הגוף מהאלכוהול ולכן גם הפחתת הצורך הפיזיולוגי של הגוף לשתות והאתגר השני הוא שינוי ההרגל שגורם לפנייה לאלכוהול.

אף על פי שאלכוהול חוקי לחלוטין וכל מבוגר יכול לשתות בלי חשש, הנזקים שלו עצומים ומי שהתמכר לו נמצא במעגל בו השולט הוא האלכוהול והתוצאה של כך יכולה להיות קשה מבחינה פיזית, רגשית ועם השפעה גם על המכור עצמו וגם על סביבתו.

התמכרות להימורים

התמכרות להימורים היא התמכרות מסוכנת מאד אשר מחייבת הליך גמילה שהוא כולו נפשי. ההימורים יכולים לגרום לאדם לאבד את כל מה שיש לו ויותר מכך, לאבד את משפחתו ולכן חשוב להגיע עם בעיית הימורים למרכז גמילה מקצועי ומנוסה שיודע כיצד לטפל באנשים אלו ויכול להציג תוצאות חיוביות.

באדיבות מרכז אחרת – מרכז לטיפול בהתמכרויות
טלפון: 052-9122184

Bookmark the permalink.