המראה הצעיר הוא לא חלום: אלא מציאות!

תוחלת החיים הולכת וגדלה ויחד איתה עולה הצורך להישאר צעירים. היום הרפואה האסתטית מציעה שלל פתרונות שמעניקים מראה צעיר ומחמיא. בראיון אחד על אחד עם ד"ר אבישי וינברגר הנחשב לאחד מהמנתחים הפלסטיים הבחירים והוותיקים בישראל, מומחה לכירורגיה פלסטית יצאנו לשאול כמה שאלות ועל הדרך לסקר את עולם האסתטיקה והקוסמטיקה בישראל.

מדי שנה מבוצעים בישראל מעל 40,000 ניתוחים אסתטיים ופלסטיים.

מדי שנה מבוצעים בישראל מעל 40,000 ניתוחים אסתטיים ופלסטיים.

כולנו רוצים להראות צעירים בכמה שנים אך מה לעשות הלחץ והשגרה היומית משפיעה על תהליך ההזדקנות ועל השינוי הפיזיולוגי החיצוני על גופנו. בתחום ניתוחים אסתטיים אנו יכולים לבצע ניתוחים אסתטיים באזור הפנים, ניתוחי חזה וניתוחי הפחתת שומן.

ניתוחים אסתטיים בפנים

ניתוחים אסתטיים בפנים יכולים להצעיר את המראה של מי שעובר אותם ולהביא להגשמת חלום. הניתוח יכול להיות במסגרת הרמת עפעפיים, מתיחת פנים להפחתת קמטים, ניתוח לשינוי מבנה האף ועוד. ישנם ניתוחים שונים אשר יכולים להתבצע באזור הפנים ועל מנת לבחור את הניתוח המתאים מומלץ להתייעץ עם הרופא המנתח ולבחון גם את תיק העבודות שלו.

ניתוחים אסתטיים לאזור החזה

ישנם ניתוחים אסתטיים שונים אשר ניתן לבצע באזור החזה ובהם הגדלה/ הקטנת שדיים, הרמת חזה, הזקרת פטמות. כל הניתוחים מיועדים להחמיא למראה ולהעלות את הביטחון העצמי של מי שעוברת (או עובר) את הניתוח.

ניתוח אסתטי להגדלת חזה – ניתוחים להגדלת חזה הם הניתוחים המבוקשים ביותר בתחום הגדלת חזה והם באים להעניק פרופורציות לגוף ולתת לאישה אשר עוברת אותם ביטחון עצמי. נשים רבות חשוב אי נוחות עם גופן בשל חזה קטן וניתוח להגדלת חזה מעלה את תחושת הנינוחות עם הגוף כשמומלץ לבצע אותו במרפאה עם ניסיון עשיר.

ניתוח הקטנת חזה – אמנם ניתוחים אלו הם פחות פופולריים אך עבור נשים שחשות שיש להן חזה גדול מדי מדובר בניתוח שמעניק איכות חיים. חזה גדול לפרופורציות הגוף עשוי להרגיש מסורבל ואף לגרום לכאבי גב (בשל המשקל הנוטה קדימה) והניתוח מביא לשיפור מידי בתחושה זו תוך מתן מראה אסתטי ופרופורציונלי לגוף.

הרמת חזה – ניתוחי הרמת חזה מתאימים לנשים בכל הגילאים אשר רוצים להרים את החזה הנפול או לחלופין למנוע את נפילתו בעתיד. לרוב מומלץ לבצע את הניתוח לאחר ההריונות או לאחר שינויים במשקל אלא אם החלה נפילת חזה משמעותית.

הזקרת פטמות – ניתוח אסתטי מהיר ופשוט יחסית והוא נועד להוציא את הפטמה השקועה כלפי חוץ. הניתוח דורש תפר בודד בלבד ומומלץ לבצע אותו רק לאחר סוף תקופת ההנקה ולא כשמתוכננים עוד ילדים.

פנו אל ד"ר אבישי וינברגר – ניתוחים אסתטיים ורפואה קוסמטית
הקטנה והגדלת חזה ★ הרמת חזה ★ מתיחת פנים ★ הזרקות מילוי ★ אף ★ עפעפים ★ מתיחת בטן ★ שאיבת שומן
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:


ניתוחים אסתטיים להפחתת שומן

אחד מתחומים הניתוחים האסתטיים הנדרש הוא ניתוח להסרת שומן. השומן אינו רק מפגע אסתטי, הוא גם מהווה סיכון בריאותי ולכן הפניה לניתוח להסרתו או הפחתתו היא לא תמיד נעשית רק לצורך אסתטי. ניתוח להפחתת השומן מעניק תוצאות גוף טובות ומהירות ושלא כמו הליך הרזיה הניתוח מביא לחיטוב מושלם של הגוף, גם של אזורים עיקשים במיוחד. הניתוח מפחית את השומן ובמקביל גם מותח את העור כך שהוא לא יישאר נפול.

שלבים בניתוחים אסתטיים

ניתוחים אסתטיים  הם ניתוחים פופולריים מאד ועל מנת לעבור אותם יש לעבור מספר שלבים:

תכנון הניתוח- היום ישנם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים אשר מאפשרים למטופלים לדעת כיצד יצאו מהניתוח ולא רק כיצד יכנסו אליו. בעת תכנון הניתוח יקשיב הרופא לבקשת המטופל, יתכנן יחד איתו את הניתוח וגם יכין אותו להליך ההחלמה על מנת שיוכל להכין את עצמו לפי הנדרש.

ביצוע הניתוח – לפני הגעה לניתוח אסתטי יסביר הרופא למטופל את כל ההוראות כולל מתי יש להגיע לניתוח (מומלץ תמיד להקדים), כמה זמן יארך הניתוח ותוך כמה זמן ניתן יהיה להשתחרר ממנו. את הניתוח יבצע הרופא לרוב בהרדמה מלאה כשהוא מבצע אותו לפי התכנון המוקדם.

החלמה – כל ניתוח אסתטי דורש הליך החלמה שונה ועם זאת חשוב לדעת מראש מהו ההליך ההחלמה ולהתכונן לכך. למשל, במידה ויבקש הרופא מהמטופל להימנע מהרמת משאות בתקופה שלאחר הניתוח יש להתכונן לכך ולדאוג שיהיה מי שיעזור בבית במידת הצורך. לרוב המטופלים משתחררים לביתם כבר ביום הניתוח עצמו.

בחירת המרפאה לביצוע הניתוח

ישנן מרפאות שונות אשר מציעות הליכים של ניתוחים אסתטיים וכל מי שעומד לפני ניתוח רוצה לדעת כי הוא מגיע לרופא המתאים לו. על מנת לחוש ביטחון בהגעה למרפאה מומלץ לשמוע המלצות על המנתח, לראות תיק עבודות קודמות אשר יעיד על אופי עבודתו וכמובן חשוב להיפגש עם הרופא המנתח, לשמוע את דעתו והצעתו לניתוח ולחוש ביטחון בפרוצדורה. חשוב שהרופא וצוות המרפאה יהיו פנויים לענות על כל שאלה אשר קשורה באופן ישיר לניתוח האסתטי או לשאלה עקיפה שמעניינת את המטופל.

כתובת זו פורסמה עבור ד"ר אבישי וינברגר – ניתוחים פלסטיים ורפואה קוסמטית
רחוב ריינס 18, קומה 5, תל אביב | טלפון: 03-6732530, 052-6089098

Bookmark the permalink.