הגדלת פין : האם זה באמת אפשרי?

העולם המודרני מרגש אותנו פעם אחר פעם והוא פותח בפנינו שלל אפשרויות והזדמנויות אשר באות לידי ביטוי גם במראה הגוף שלנו. טיפולי האסתטיקה הם מגוונים מאד ובעוד שרובם פופולריים בקרב נשים, ישנם גם טיפולים לגברים, טיפולי הגדלת איבר המין. העידן המודרני הולך ומתקדם ואיתו גם הטיפולים השונים וטיפולי הגדלת איבר המין מאפשרים לגברים להעלות את ביטחונם העצמי, להוביל לחיי מין טובים יותר ותחושה אישית נינוחה. ד"ר אבישי וינברגר מומחה ומהמנתחים הבכירים בארץ בתחום בראיון שיוציא כל גבר מרוצה.

בכל שנה מתבצעים בארץ מאות ניתוחים להגדלת הפין.

בכל שנה מתבצעים בארץ מאות ניתוחים להגדלת הפין.

יש שאומרים כי כל גבר היה רוצה להגדיל את איבר מינו וחשוב לדעת כי לא ניתן לעשות פעולות קיצוניות בזמן קצר אך בהחלט ניתן ליהנות מאיבר גדול יותר.

השפעה על חיי המין

הגדלת איבר המין משפיעה באופן ישיר על הגברים מבחינת מבנה הגוף שלהם ויש לה השפעה משמעותית על חיי המין. ההשפעה על חיי המין באה לידי ביטוי בשתי צורות, הראשונה היא בביטחון העצמי והשנייה היא בתחושה של בת הזוג.

ביטחון עצמי- ההגדלה של איבר המין משפיעה באופן ישיר על הביטחון העצמי של הגבר ומכאן גם על תחושת הנינוחות בעת קיום יחסי מין. הביטחון העצמי הוא חלק משמעותי בחיי המין ועל כן הוא משפיע על רמת ההנאה האישית במהלכם.

תחושה פיזית- התחושה הפיזית תתבטא לרוב אצל בת הזוג יותר מאשר אצל הגבר עצמו וכאשר בת הזוג נהנית מחיי המין בדרך כלל גם הגבר עצמו נהנה במהלכם. נשים אשר מקיימות יחסי מין רציפים עם אותו הגבר מעידות על תחושות שונות לאחר ביצוע השינוי ועם זאת יש לזכור כי ישנה גם התרגלות ולכן איבר המין הגדול מורגש בתקופה הראשונה שלאחר השינוי, אך עם הזמן גודלו נראה טבעי.

בטיחות הטיפולים

אחת השאלות אשר עולות אצל גברים רבים היא בטיחות טיפולי הגדלת איבר המין. הבטיחות היא נושא שאין לזלזל בו ועל כן חשוב לשים לב למי ניגשים כדי לבצע את הטיפול וכן מהי השיטה המוצעת ומהי "ההבטחה". איבר המין הוא איבר לכל דבר בגוף והוא מורכב מרקמות, כלי דם ושומן (איבר המין הגברי אינו מכיל שרירים בניגוד למה שרבים חושבים). כל המרכיבים עוברים שינוי על מנת להגיד להגדלה של איבר המין ולכן חשוב להגיע לרופא מומחה אשר מביא איתו ניסיון רב ומסביר מראש לאלו תוצאות ניתן לצפות. כל מי שמתעניין בפעולת הגדלת איבר המין בוודאי כבר שמע על שיטות שונות כשחלקן מבטיחות הגדלה משמעותית של איבר המין תוך זמן קצר מאד, אך מהבטחות אלה כדאי להיזהר היות ומדובר באיבר רגיש ונזק עלול להוביל לפגיעה חמורה גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית.

פנייה אל ד"ר אבישי וינברגר
לקבלת פרטים אודות הטיפולים הקיימים להגדלת איבר המין מלא את פרטיך :
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:


הגדלת איבר המין- לאלו תוצאות ניתן לצפות

פעולת הגדלת איבר המין היא פעולה אשר נכנסת להגדרה של טיפולים אסתטיים וכאשר הטיפול נעשה כהלכה יש לצפות לתוצאות שהוגדרו מראש. כלומר, ניתן להגדיל את איבר המין במספר סנטימטרים, אך התוצאה תלויה גם בנתונים הראשוניים איתם הגיע המטופל (כלומר גודל ועובי איבר המין הראשוני ישפיע על הגודל הסופי). לפני תחילת הטיפול יבצע הרופא המטפל הערכה לאיזה גודל ניתן להגדיל את איבר המין ויסביר זאת למטופל על מנת שהוא יוכל לבחור האם הטיפול מתאים לו או לא. עם זאת, כל מי שניגש לטיפולי הגדלה של איבר המין, יכול לצפות לתוצאות אשר יוגדרו לו מראש ובניהם:

  • איבר מין גדול יותר, בהתאם לקביעה הראשונית.
  • תחושה טבעית ונינוחה של איבר המין.
  • תחושת ביטחון עצמי ותפקוד מיני טוב יותר.

בחירת מטפל מקצועי

כאשר בוחרים מטפל בכל תחום חשוב שהוא יהיה מקצועי, אך כשבוחרים במטפל לביצוע הגדלה של איבר המין חשוב עוד יותר לברור את המטפלים השונים. על המטפל להציג את שיטת הטיפול שלו, להציג אישורים לכך ששיטת הטיפול בטוחה ולהציג תיק עבודות קודמות שמעיד על הניסיון שלו. דווקא כיוון שמדובר באזור רגיש כל כך חשוב לייחס למטפל חשיבות גבוהה. בבחירת המטפל חשובה גם ההרגשה האישית של המטופל היות והמטפל יצטרך לתת מענה גם לשאלות השונות לאורך הדרך אם אלו יעלו ולכן ישנה חשיבות להרגשה האישית של המטופל כלפי המטפל ולכך שהוא ירגיש בנוח לעלות כל שאלה או סוגיה לפני הטיפול, במהלכו או אחריו.

כתובת זו פורסמה עבור ד"ר אבישי וינברגר – ניתוחים פלסטיים ורפואה קוסמטית
רחוב ריינס 18, קומה 5, תל אביב | טלפון: 03-6732530, 052-6089098

Bookmark the permalink.