אסתטיקה דנטלית : להשוויץ בחיוך לבן ומבריק

טיפולי האסתטיקה הולכים והופכים לפופולריים יותר ויותר והיום ישנם טיפולים רבים שיכולים לגרום לנו להתגאות במראה שלנו. אחד מתחומי הטיפול הוא אסתטיקה דנטלית והוא כולל טיפולי הלבנת שיניים, יישור שיניים, הנחת שתלים דנטליים והשלמות של שיניים. במרפאת השיניים של ד"ר דוד ואלה ברק תוכלו לקבל שירות מקצועי ואיכותי – עוד סיבה לחייך ולהנות ממראה שיניים מושלם.

מראה שיניים מושלם, שיניים לבנות וישרות. עוד סיבה לחייך.

מראה שיניים מושלם, שיניים לבנות וישרות. עוד סיבה לחייך.

כל אחד רוצה פה מושלם ואסתטי, שיניים לבנות ומבריקות. כיום ישנם טיפולים היכולים לסייע לנו ליהנות ממראה שיניים יפה ומסודר ולהתחיל להשוויץ בחיוך לבן וישר. אבל רגע לפני שמתחילים לברר אודות הטיפולים השונים חשוב לציין כי רוב הטיפולים המתבצעים היום מהירים יותר מבעבר, תוצאותיהם טובות ולטווח ארוך והטיפולים מתבצעים במינימום כאב, שלושה נתונים אשר הופכים את האסטתיקה הדנטלית לעוד יותר נדרשת ופופולארית מבעבר.

טיפולי אסתטיקה דנטלית – הלבנת שיניים

לאורך השנים השיניים שלנו מאבדות מהלובן שלהן. הסיבות לכך יכולות להיות השנים שעוברות, צריכת מזונות ומשקאות שמשנים את הצבע (כמו למשל שתיית קפה), עישון ונטייה טבעית לאבד את לובן השיניים. אם גם אתם נמנים עם האנשים אשר מתביישים בצבע השיניים שלהם ונמנעים מחיוך, זה הזמן לברר אודות טיפולי אסתטיקה דנטלית ולהתכונן לשנות את המצב. טיפולי הלבנת שיניים יתבצעו באופן שונה עבור כל מטופל וקודם כל מבצעים אבחון של השיניים ובהתאם מקבלים החלטה איזה טיפול יש לבצע כשלעתים האבחון והטיפול יכולים להתבצע באותו היום.

טיפולי יישור שיניים

כל אחד יכול לדאוג לשיניים שלו, לדאוג לצחצח אותן, להגיע לטיפולים משמרים, אך כל אלו לא ישנו את מבנה השיניים שהוא מרכיב בעיקר של מבנה הפה והלסת. עם זאת, שיניים שאינן ישרות לא חייבות להיות גזירה משמיים וחלק בלתי נפרד מטיפולי האסתטיקה הדנטלית הוא טיפול יישור שיניים. הטיפולים מתבצעים בהתאם למצב השיניים של המטופל ובהתאם לגילו ולמרות שנהוג לחשוב כי טיפולים אלו מיועדים לבני גיל ההתבגרות חשוב לדעת כי גם מבוגרים יכולים לשנות את החיוך שלהם וליהנות מפה מלא בשיניים ישרות. במידה ואתם חשים שלא בנוח עם מצב השיניים שלכם מומלץ מאד לברר אלו טיפולי אסתטיקה לשיניים ניתן לבצע.

השלמת שיניים שבורות

שיניים שבורות יהיו לרוב תוצאה של פגיעה פיזית כמו נפילה או תאונה וישנם אנשים אשר שברו בילדותם את השן וזו לא תוקנה או לא תוקנה כראוי וכמובן שישנם אנשים אשר בבגרות שלהם נפגעים. בטיפולי אסתטיקה דנטלית ניתן לבצע גם השלמות של שיניים שנשברו (בכל גיל) וגם לבצע תיקונים של טיפולים שלא בוצעו כראוי. ישנם מקרים בהם ההשלמה של השיניים התבצעה בילדות אך עם השנים צבע השיניים השתנה והוא אינו תואם את שאר השיניים ואז ישנו צורך לבצע תיקון של ההשלמה או ביצוע טיפול אסתטי. שיניים שבורות אינן מחמיאות לחיוך ותיקון שלהן יכול להיות פשוט ומהיר או מסובך כשעל רופא השיניים לבחון את הפגיעה, התשתית הקיימת של השן ולבחור את הטיפול הנכון ביותר עבור כל מטופל בהתאם לדרישות איתן הוא מגיע לטיפול.

מרפאת שיניים ד"ר ברק – מומחים לאסתטיקה דנטלית
הלבנת שיניים – יישור שיניים – השלמת שיניים שבורות – שתלים דנטליים ותותבות
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:

בחירת מרפאה לטיפולי אסתטיקה דנטלית

לאחר קבלת ההחלטה לבצע טיפולי שיניים המשימה החשובה היא לבחור את הקליניקה המתאימה לביצוע הטיפולים השונים. כמובן, כל אחד רוצה להגיע לרופא שיניים מנוסה ומוצלח השאלה היא איך מוצאים אחד כזה ולשם כך יש לבחון מספר נתונים:

  • ניסיון ספציפי – חשוב לוודא האם לרופא השיניים או לצוות המרפאה יש ניסיון ספציפי בטיפול הנדרש לכם. מרפאה אשר יכולה להעניק לכם טיפול הלבנת שיניים לא תמיד יודעת לבצע הנחת שתלים כראוי. לכן, מומלץ לבצע טיפולי אסתטיקה דנטלית במרפאה אשר יש לה את הניסיון הספציפי לטיפול אותו אתם צריכים.
  • תיק עבודות – בקשו לראות תיק עבודות או לקבל המלצות ממטופלים. לדוגמה, אם יש לכם צורך בביצוע יישור שיניים בקשו לראות עבודות של יישור שיניים (לפני ואחריי) וכמובן במידה ותרצו בכך תוכלו לחפש חוות דעת של מטופלים.
  • עלויות – עלויות טיפולי השיניים יכולות להיות יקרות ולכן יש חשיבות לקבלת הצעת מחיר מראש. במידה ומצאתם פער גדול בעלויות ייתכן מאד כי במהלך הטיפול יידרשו מכם עלויות נוספות ולכן חשוב לבחון גם מהן עלויות הטיפול וגם מה הן כוללות.
  • תקשורת – התקשורת מול מרפאת השיניים היא חלק בלתי נפרד מהטיפול. טיפולי אסתטיקה דנטלית יכולים להעלות שאלות שונות לפני הטיפול או במהלכו וחשוב מאד שתרגישו כי צוות המרפאה עומד לרשותכם בכל שאלה וכי נוח לכם לפנות אליו.

הנחת שתלים דנטליים

עולם השתלים הדנטליים התקדם מאד בשנים האחרונות. גם אמצעי ההדמיה השתפרו וגם השתלים עצמם ולכן היום הם הופכים לזמינים ונגישים יותר מבעבר. הנחת שתלים דנטליים יכולים להתבצע במסגרת טיפולי אסתטיקה דנטלית והם יכולים להתבצע מתוך הכרח. אנשים אשר מתקשים לאכול, הדיבור שלהם לא ברור או שמוצאים עצמם במגבלה בשל מצב השיניים יפנו לטיפול שיניים כשהפתרון יכול להיות הנחה של שתלים דנטליים, אך זו אינה הסיבה היחידה לבצע הנחת שתלים. הנחת שתלים דנטליים היא חלק מטיפולי האסתטיקה הדנטלית והיא מובילה למראה שיניים מרשים יותר, חיוך מלא ומעלה את הביטחון העצמי.

כתבה זו פורסמה עבור ד"ר ברק – קליניקה לאסתטיקה דנטלית, מרפאת שיניים.
טלפון: 052-9709429 | מייל: docbarak@gmail.com

Bookmark the permalink.