בעיות קשב וריכוז בקרב ילדים : לא בבית ספרנו

בעיות קשב וריכוז עשויות להתגלות גם בקרב מבוגרים, אולם מרבית הסובלים מכך הם נערים וילדים, החל משנות בית הספר היסודי ולעיתים אפילו מגילאי הגן. לאחרונה נרשמה פריצת דרך מהפכנית, בשורה לילדים עם בעיות קשב וריכוז, כאשר התגלה מרכיב טבעי, תוסף תזונה, שיכול להביא מזור לבעיה. הפתרון שאותו נציג, המבוסס על חומצות שומן חשובות וחיוניות, נבדק רבות במחקרים שונים כך שיש בסיס מוצק לתקווה.

פריצת דרך מהפכנית לחיים עם בעיות קשב וריכוז

פריצת דרך מהפכנית לחיים עם בעיות קשב וריכוז – DHA 400

חשוב לשים לב שלא מדובר בתרופה ולא מדובר בחומרים פעילים שמביאים עימם תופעות לוואי. למעשה, ההיפך הוא הנכון. לחומצות השומן ישנה חשיבות בריאותית נלווית גם במניעת מחלות שונות, הורדת רמת הכולסטרול ועוד.

מוליכות עצבית וסימפטומים מרכזיים

לפני שנציג את תוסף התזונה המבוסס על חומצות שומן ואומגה 3, נסקור בקצרה את הפרעות הקשב הידועות כיום והסימפטומים המוכרים. מקובל להעריך שמקור ההפרעות הוא במוליכות עצבית נוירולוגית במוח. אי סדירות בפעילות מוליכים עצביים מביאה לסימפטומים המוכרים בספרות המקצועית.

הפרעות קשב וריכוז מאותרות באחד מתוך עשרה ילדים בגילאי בית הספר היסודי. הפרעות הקשב יכולות לכלול סימנים שונים כגון חוסר שקט, נטייה להסחת דעת גם כאשר מופיעים גירויים קלים, התנהגות היפראקטיבית ולעיתים גם בעיות התנהגות שכוללות אלימות. יש ילדים שאצלם הבעיה באה לידי ביטוי בעיקר בהישגים לימודיים נמוכים בעוד שאצל אחרים עשויים להופיע בעיות חברתיות וקשיי תקשורת. לעיתים, נצפות בעיות מוטוריות, התנהגות אימפולסיבית ולעיתים – התנהגות מוחצנת ונטולת מעצורים. בקרב ילדים מסוימים, בולטת מאוד דווקא הנטייה לחלומות בהקיץ והסתגרות פנימה.

DHA לשיפור הריכוז בקרב ילדים ★ המקורי שהוכח מחקרית כיעיל לבעיות קשב וריכוז
מוצר מהפכני וטבעי שעבר מחקרים והוכח כיעיל לטיפול בהפרעות קשב וריכוז – למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם:



 

חומצות שומן ופעילות המוח

אומגה 3 ידוע ומוכר בקרב רבים כתוסף תזונה המומלץ למבוגרים. זהו תוסף שנחשב ליעיל בשימור תפקודי המוח ומניעת הידרדרות קוגניטיבית המאפיינת גילאים מבוגרים. למעשה, אומגה 3 איננו חומר אחד ויחיד. השפעותיו המיוחדות מבוססות על מספר חומצות שומן (למעשה, 7 במספר) ואחת מהן היא הבשורה האמיתית לגבי הפרעות קשב. חומצת השומן הנבחרת ידועה בסימול DHA והיא היא בעלת ההשפעה המבורכת בקרב ילדים הסובלים מהפרעות של קשב וריכוז.

חומצן השומן DHA היא בעלת תפקיד ייחודי שכן היא החומצה היחידה מבין השבעה שלוקחת חלק בתפקודי המוח. זו חומצה שקיימת באופן טבעי במוח שלנו, אולם לא תמיד היא קיימת במידה מספקת. יש לה תפקיד חשוב הן בהולכה חשמלית בנוירונים (תאי עצב) שבמוח והיא גם לוקחת חלק בבניית חומרים מבודדים הדרושים לנוירונים תקינים. מתן חומצה מסוג DHA לילדים הסובלים מבעיות של קשב וריכוז מביא להשפעה טובה בהפחתת הסימפטומים שהצגנו קודם לכן. מתן חומצת שומן זאת מביא לשיפור ולייצוב מצב הרוח, מייצב את ההתנהגות, משפר את כושר הריכוז.

DHA לשיפור הריכוז

חשוב לדעת שלא בכל כמוסות תוספי התזונה שנקראים בשם אומגה 3 ניתן למצוא בדיוק את אותן חומצות השומן. למעשה, במרבית התוספים לא קיים דווקא המרכיב החשוב, של ה-DHA. לאחרונה החלו לשווק בארץ תוסף שעונה על הפער הזה ושיכול לסייע באופן מהפכני לסובלים מבעיות של קשב וריכוז. שמו של התוסף – 400 DHA והוא יכול לסייע כבר מגיל ינקות וכן לילדים, בני נוער ואף מבוגרים. בפעוטות וילדים, תוסף זה יכול לסייע למוח להתפתח באופן תקין ולעיתים גם למנוע פיגור בהתפתחות הקוגניטיבית. לילדים – משפר את יכולת הריכוז ועיבוד המידע.

במחקרים רבים שנערכו ביוזמת רשויות בריאות בעולם, נמצא כי חומצת שומן זו, שהינה הארוכה והמפותלת ביותר מבין חומצות אומגה 3, מסייעת למוח לפעול ביעילות. יש לציין שבשימוש נכון בתוסף לא דווח על תופעות לוואי. התוסף גם קיבל את אישור הבד"ץ.

התוסף נמכר תחת אישור בד"ץ העדה החרדית ירושלים וניתן למצוא אותו בכל בתי הטבע בארץ.

כתבה זו פורסמה עבור OmegaMore | לפרטים התקשרו : 050-7447979

Bookmark the permalink.