שמלות כלה זה כבר לא כזה יקר

מזל טוב !! את מתחתנת…

כל כלה ראלית יודעת שעסקים מעלים מחירים כשמדובר בכלה והיום כבר ממש אין סיבה לכך.
כך תוכלי לרכוש שמלת כלה כמו שתמיד רצית במחיר הגיוני.

11112621

שמלות כלה וערב יוקרתיות ואיכותיות ובמחיר אטרקטיבי במיוחד

רוצה פירוט? בבקשה :

שמלות יוקרתיות ואיכותיות – ברכישת שמלות כלה במחיר מוזל את לא מתפשרת על שום מרכיב בשמלת הכלה: יוקרה, אופנתיות, יופי ואיכות. שמלות כלה במחיר מוזל אינן שונות במאום משמלות כלה אחרות : שמלות אלו מעוצבות ע"י טובי המעצבים ועשויות מהבדים הכי מובחרים. ניתן למצוא שמלות כלה שכוללות פנינים, חרוזים ותחרות ששובצו בעבודת יד במשך שעות. למעשה, את קונה את אותה שמלה שכלה אחרת שילמה עליה אלפי שקלים.

יחס אישי וחם – את עדיין מקבלת ליווי אישי ומקצועי בכל תהליך בחירת ורכישת השמלה והתאמת השמלה באופן אישי כולל תיקונים. תיקונים אלו מבוצעים במקום ע"י מעצבת ותופרת עם 15 שנות נסיון. בנוסף, את תבחרי שמלה מתוך מגוון רחב של שמלות (יותר מ-400 שמלות) ותוכלי לראות את השמלה עלייך ולא לדמיין אותה (כמו בעיצוב אישי למשל) או לקוות שהיא תגיע במידות המתאימות (כמו בהזמנה מהאינטרנט.

המחיר האטרקטיבי – את יודעת שאין שום הגיון ברכישת שמלה יקרה עבור ערב אחד, חשוב ככל שיהיה. מחירי שמלות הכלה הם אחידים ואין סיכוי ששתי כלות ישלמו מחיר שונה על אותה שמלה. מחירי שמלות הכלה נעים בין 500 ל-2500 ₪, בתחום שמלות הכלה מחירים אלו נחשבים לנמוכים, הוגנים ואטרקטיביים במיוחד. לידיעתך, שמלות כלה אחרות עולות כמה מאות אחוזים יותר והחסכון הכלכלי פה הוא ענק.

עדי סלע – עיצוב שמלות כלה
הדרך שלך להגיע ליום חלומותיך עם שמלת כלה איכותית במחיר אטרקטיבי – לקביעת פגישת ייעוץ מלאו את פרטיכם: 



לסיכום –שמלות כלה במחיר מוזל מאפשרות לך להנות משמלת כלה איכותית, אופנתית ויוקרתית מבלי להיכנס להוצאות גדולות! לעומת אתרי אינטרנט שמציעים שמלות כלה במחיר מוזל לאאוטלט ((OUTLET קבוע יש יתרון משמעותי: תוכלי למדוד כמה שמלות שתרצי מתוך המגוון (מעל 400 שמלות), ולקבל שירות תיקונים והתאמת השמלה. שמלות כלה במחיר מוזל שנקנות באינטרנט אינן מאפשרות כל זאת. בנוסף, עליך לדמיין את השמלה ולרוב היא לא כמו בתמונה ונגרמת עוגמת נפש ונזק כלכלי.

כשתרכשי שמלת כלה (במחיר שנע בין 500-2500 שח בלבד) תוכלי לקבל יחס אישי וחם, תיקונים, התאמה של השמלה וליווי מקצועי.  השמלה שלך תהיה כמו כל שמלת כלה אחרת, רק זולה יותר.

יתרה מזאת, לאחר החתונה תוכלי לתרום את השמלה או למכור אותה ובכך להחזיר את ההשקעה בה. ככה חיי הנישואין שלך יתחילו ברווח כספי או במעשה טוב לבחירתך. בכסף שתחסכי תוכלי לעשות כאוות נפשך : ירח דבש, רהיטים, מוצרי חשמל לבית או כל דבר אחר שעולה על דעתך…

הכתבה ניתנה בחסות עדי סלע – שמלות כלה וערב
את מוזמנת להתרשם מקטלוג של שמלות הכלה במחיר מוזל באתר האינטרנט הבא : http://adisela.co.il/

שיהיה במזל

Bookmark the permalink.