סובלים מבעיה רפואית? ייתכן כי מגיע לכם פטור ממס הכנסה

חלית? נפצעת? כדאי לך לבדוק באופן מקיף האם קיימות זכויות רפואיות שניתן לממש. פקודת מס הכנסה מחייבת כל שכיר או עצמאי בתשלומי מס הכנסה תקופתיים. תשלומי מס ההכנסה נקבעים על פי גובה ההכנסה של הנישום. אם אתם משלמים מס הכנסה ממשכורת, מפנסיה, משכר דירה מדירה שבבעלותכם או מדיבדנדים – הכתבה הזו מדברת אליכם. רשויות המס מאפשרות לכם לקבל פטור ממס, במקרה שאתם סובלים מבעיות רפואיות, בתנאים מסויימים. אז מי באמת זכאי לפטור ממס הכנסה ומהן הדרכים לממש אותו??

כאשר אדם סובל מבעיה רפואית ,פיזית או נפשית במקרים רבים זכאי אדם לקבל לא מעט כסף, אבל אף גוף רשמי לא מתנדב לפרט לכם מהם הזכויות וההטבות המגיעות לכם לפי החוק. ללא עזרה מקצועית התהליך הופך להיות ארוך ומתיש ולא תמיד מצליח.

החברה המרכזית למימוש זכויות – מלווה אתכם עד להשגת הפטור

החברה המרכזית למימוש זכויות – מלווה אתכם עד להשגת הפטור

פקודת מס הכנסה כוללת סעיף המאפשר למי שיש לו בעיות רפואיות לקבל פטור מתשלום מס הכנסה, עד לגובה הכנסה חודשי הנקבע מעת לעת על ידי רשויות המס. סעיף 9 (5) לפקודת מס הכנסה מעניק פטור ממס הכנסה לבעלי ליקויים רפואיים כדלקמן: עיוורים, נכים בשיעור של 100% ונכים בשיעור של 90 אחוזים, על פי חישוב מיוחד. כמו כן עשויים ליהנות מפטור מתשלומי מס הכנסה מי שנקבעה להם נכות צמיתה של 89 אחוזים, על פי חישוב מיוחד. אחוזי הנכות נקבעים על פי ספר המבחנים של המוסד לביטוח לאומי, באמצעות ועדות רפואיות שנערכות במוסד לביטוח לאומי.

באלו מצבים אפשר לבחון את הזכויות הרפואיות:

✔ מצב אחד הוא נכות או מחלה מולדת.

✔ מצב שני הוא פגיעה כמו למשל ממחלה שהתפתחה או תוצאה של תאונה. מחלות קשות ובעיות רפואיות שונות מזכות פעמים רבות בפטור ממס הכנסה.

ישנן חברות למימוש זכויות שבעזרתן התהליך יהיה הרבה יותר מהיר קל ויעיל

החברה המרכזית למימוש זכויות – בדוק האם מגיע לך פטור ממס הכנסה ואל תשלם שקל לפני שתשיג את הפטור
בדיקת זכאות, פתיחת תיק וליווי לכל אורך הטיפול ללא תשלום, מעוניין לקבל עוד פרטים



 

איך בוחרים את החברה הנכונה?

✔ ניסיון – כדאי מאד לפנות רק אל חברה שמביאה איתה ניסיון עשיר קודם. החברה צריכה להיות מנוסה בביצוע בדיקות של מקרים דומים לזה שלך, הכנה לוועדות רפואיות ומול רשויות המס.

✔ צוות – כדאי מאד שהחברה תציע צוות מקצועי ומגוון הכולל: ליווי רופאים,יועצי מס,ומומחים למימוש זכויות רפואיות.

✔ עלויות – ישנן חברות אשר מבקשות מכל אחד עלות עבור פתיחת תיק. עלויות אלו יכולות להיות גבוהות וחמור מכך, הן לא מבטיחות שהחברה תגלה דבר מה. לעומתן ישנן חברות אשר מאפשרות לפתוח תיק ללא כל עלות ומבקשות תמורה רק אם הן מצליחות.

מימוש הזכות לקבלת פטור ממס הכנסה איננו עניין של מה בכך. תהליך השגת הפטור כרוך במעורבות של רשויות המס והמוסד לביטוח לאומי, כאשר מצד אחד, רשות המיסים מקבלת את הבקשה לפטור ומטפלת בהחזרים ופטורים עתידיים שמגיעים לנישום. מצד שני, המוסד לביטוח לאומי מקיים ועדות רפואיות, לשם קביעת אחוזי הנכות הרפואיים של הנישום, קביעה שמשמעותה אישור הבקשה לפטור או דחייתה. אנשי המקצוע של החברה המרכזית למימוש זכויות מסייעים למי שיש לו מגבלות בריאותיות לקבל פטור ממס הכנסה. הצוות הרפואי של החברה מנהל את התיק מול רשות המסים והמוסד לביטוח לאומי, מסייע בבניית תיק, איסוף מסמכים, השגת חוות דעת רפואיות והדרכה לועדות. תהליך השגת הפטור יכול להתמשך ולהימצא בירוקרטי למדי, אולם, עם התנהלות נכונה, ידע ובקיאות בפרטי התהליך ניתן ואפשרי בהחלט ליישם עבור מי שיש לו בעיות בריאותיות את הפטור.

תשלום על בסיס הצלחה בלבד – לא קיבלת לא שילמת!


החברה המרכזית למימוש זכויות
בית אבגד, רח' ז'בוטינסקי 5 רמת גן, טלפון: 072-2160880

Bookmark the permalink.