מתנות : צעצועים שילדים אוהבים

בעולם השפע של היום קשה מאד למצוא מה ירגש את הילדים שלנו. אם בעבר כל מתנה אשר היינו מקבלים הייתה ריגוש מיוחד עבורנו, היום הילדים חיים בשפע ומבקשים מתנות מיוחדות לחגים או לימי ההולדת שלהם. כהורים, סבים או משפחה גם אנחנו רוצים לרגש את הילדים ולכן מחפשים עבורם צעצועים שהם יאהבו במיוחד.

מתנות שילדים אוהבים

מתנות שילדים אוהבים

בחירת צעצועים לילדים

הבחירה של הצעצוע הנכון עבור הילד צריכה להתבצע באופן אישי שמתאים לו במיוחד. ישנם ילדים אשר מתרשמים ממשחקי הדמיה (כמו למשל מטבח גדול), יש שאוהבים משחקי חצר גדולים ויש ילדים אשר יהנו יותר מצעצועים אשר קשורים במוטוריקה ושליטה כמו למשל טרקטורונים או מכשירים ממונעים.

טרקטורונים לילדים

הילדים של היום אוהבים להרגיש גדולים ולשלוט בעניינים ועם טרקטורון הם יכולים לעשות זאת. ישנם סוגים שונים של טרקטורונים לילדים כאשר חלקם מתאימים לילדים קטנים וחלקם מתאימים יותר לילדים גדולים. העוצמה של הטרקטורונים משתנה גם היא ולכן כשאתם באים לרכוש טרקטורון עליכם לקחת בחשבון גורמים רבים ובהם:

  • גיל הילד – הגיל של הילד ישפיע על סוג הטרקטורון אותו תרכשו. כעיקרון, לא מומלץ להביא לילד קטן טרקטורון של גדולים מדי כיוון שהוא לא ידע כיצד להפעיל אותו וכן לא כדאי לתת לילד גדול טרקטורון המיועד לילדים כדי שלא ירגיש שהוא בקושי מפעיל אותו. כמו כן, חשוב להתאים בין משקל הילד למשקל הטרקטורון ולא לרכוש טרקטורון קטן מדי לילד שלא יכול לשבת בו בנוחות.
  • יכולת השליטה – ישנם ילדים גדולים בעלי מוטוריקה גסה חלשה מעט ולהם יתאימו טרקטורונים פחות עוצמתיים. המטרה של רכישת הטרקטורון היא להעניק לילד תחושה שהוא מסוגל להפעיל אותו וליהנות ממנו בשטח בצורה המתאימה ביותר לילד.
  • שטח הנסיעה – חשוב מאד לדעת מהו שטח הנסיעה בעת רכישת הטרקטורון. שטח הררי או שאינו חלק מצריך סוג אחד של טרקטורון שלרוב יהיה חזק ולעומתו בשטח עירוני ישר ניתן יהיה להסתפק גם בטרקטורון בסיסי.

ממונעים לילדים

רכבים ממונעים לילדים כמו מכוניות, טרקטורונים ואופנועים, מציעים חוויה מרגשת מאד. לרוב הילדים חווית הרכיבה היא יוצאת דופן ומהווה משחק בפני עצמו. הורים רבים תוהים האם בנים נהנים מהממונעים יותר מהבנות, אך התשובה לכך היא חד משמעית – כל הילדים נהנים מהרכבים. עם זאת, הפרט החשוב ביותר הוא להתאים לכל אחד או אחת כל הממונע המתאים לו או לה.

במידה ואתם מחפשים אחר צעצועים שילדים אוהבים תמצאו כי ממונעים לילדים עונים על הדרישה והם יכולים להיות מתנה מושלמת או רכישה מפנקת. כל הרכבים הממונעים המיועדים לילדים עברו את תקנות הבטיחות הגבוהות ביותר והם תוכננו ויוצרו במיוחד לשימוש על ידי ילדים בטווח הגילאים שנקבע (כאשר כל ממונע עונה על טווח גילאים אחר).

התייעצו עם המומחים

המומחים לצעצועים שילדים אוהבים יוכלו לעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת או את הרכישה הטובה ביותר לילדכם. המטרה של המומחים היא להתאים לכל ילד את הצעצוע אשר יספק אותו ויעניק לו את השמחה הגדולה ביותר. כדי לעשות זאת על המומחים להחזיק מלאי מגוון של צעצועים (כלומר, שלא ינעלו על צעצוע אחד בלבד וינסו למכור לכם רק אותו) וכן עליהם להיות קשובים לצרככם ולרצונות הילדים.

ברכישת טרקטורונים או ממונעים לילדים חשוב להתייעץ עם עסק בעל ניסיון רב ויכולת הקשבה גבוהה. הצוות של העסק ישאל שאלות, ירצה לדעת מי עומד להשתמש בטרקטורון או בכלי הממונע, מהו גילו וכן היכן הוא ייסע איתו. בהתאם לכל התשובות שיינתנו ניתן יהיה להעניק לכם המלצות לכלי הרכב הטוב ביותר לילדכם ולשטח.

כתבה זו פורסמה עבור ביג צעצועים
כתובת: רחוב הסדר 5, עפולה | טלפון: 04-6424393

Bookmark the permalink.