מתיחת פנים וצוואר : כולנו רוצים להראות צעירים בכמה שנים

רפואה אסתטית נועדה לאפשר לנו לשמור על היופי ועל מראה צעיר לאורך שנים. הטיפולים בתחום מגוונים מאד וכל אחד ואחת יכולים למצוא עצמם נעזרים ברפואה האסתטית כדי להעניק לעצמם מראה צעיר ומחמיא ומכאן להרגיש טוב יותר עם עצמם. אחד הטיפולים השכיחים כיום הוא מתיחת פנים וצוואר ע"י חוטים נספגים.  פגשנו את ד"ר ספיבק מומחה לרפואה אסתטית וביחד יצאנו לסקור אחר אחד הטיפולים המבוקשים ביותר כיום בתחום האסתטיקה.

מתיחת פנים על ידי חוטים נספגים

מתיחת פנים על ידי חוטים נספגים

מתיחת פנים וצוואר ע"י חוטים נספגים

מתיחת פנים ופיסול פנים מתבצעת ע"י חוטי APTOS. פירוש של מילה  APTOS  – ANTI PTOSIS. פירוש של מילה PTOSIS זה נפילה. נפילה פיזיולוגית של עור פנים כתוצאה משינויי גיל. השיטה נוסדה בגיורגיה  בשנת 1996 ע"י פרופ' סולמנידזה .

ישנם 2 סוגים עיקריים של חוטים :

  • חוטים נספגים
  • חוטים שאינם נספגים

חוטים נספגים עשויים מחומר ידידותי לגוף האדם. חומר זה לא רק מותח את עור הפנים אלה הוא גם מייצר קולגן בעור הפנים. לא ידוע שום רגישות או תופעת לוואי לחומר זה. חוט עשוי מעוגנים קטנים שבזמן שהחוט מושתל בעור הוא נתפס ע"י עוגנים קטנים. כאשר החוט מושתל בעור הוא אינו נראה לעין ואינו מורגש ביד. בתום הטיפול העור נמתח. ומחזיר את מראה המטופל מלפני מספר שנים.

התוצאה מיידית. הטיפול מתאים לנשים וגברים כאחד הסובלים מעור רפוי ונפול. החוט נספג בעור לאחר 12-24 חודשים. במקום שהושתל חוט נוצר קולגן ובעקבותיו העור ממשיך להיות  מתוח לתקופה של מ 2-5 שנים.

חוטים שאינם נספגים עשויים מחומר שמשתמשים כירורגים לתפירת חתכים, פצעים, ניתוחים בגוף, שמוכרים בשימוש שנים רבות. צורתם של החוטים זהה לחוטים הנספגים. בסיום הטיפול עור מתוח . מתאים לכולם.

ד"ר ספיבק – מתיחת פנים וצוואר על ידי חוטים נספגים
מתיחת פנים ופיסול פנים מתבצעת ע"י חוטי APTOS – השאירי פרטים ונחזור אליך:



מתיחת פנים באמצעות חוטים היא שיטת טיפול מתקדמת ובטיחותית, ללא הליכים פולשניים. במסגרת הטיפול מוחדרים אל מתחת לעור הפנים חוטים מיוחדים העשויים מחומרים הנספגים בגוף, אשר משנים את מיקום הרקמות ומקבעים אותן במצבן החדש.בשונה מכירורגיה פלסטית, מתיחת פנים באמצעות חוטים לא דורשת ביצוע חתכים גדולים או פגיעה משמעותית בשכבות העור. ההתאוששות המהירה אחרי הטיפול היא אחד מיתרונותיה הבולטים של מתיחה על-ידי חוטים.

למי מתאים הטיפול?

בדרך כלל מתיחת פנים באמצעות חוטים מתאימה למטופלים בגילאים 30-65, אולם במקרים מסוימים ניתן לבצע את הטיפול עבור מטופלים בגיל צעיר יותר – עם הופעתם של הסממנים הראשונים להזדקנות העור. הטיפול החדשני למתיחת הפנים מאפשר להיפטר מקמטים וחריצים בלתי רצויים, למצק את העור אשר מתחיל ליפול ולהחזיר לו את מראהו הצעיר והבריא.

קיימים כמה סוגי מתיחות פנים וצוואר באמצעות חוטים, שרבים נוטים לבלבל ביניהם. עם זאת, הפרוצדורות הטיפוליות בסוגי המתיחה השונים נבדלות זו מזו באופן משמעותי. ישנם סוגים רבים של חוטים, התאמת סוג החוטים תבוצע על ידי הרופא לאחר אבחון ראשוני ובהתאם למטרה הרצויה. סוגי החוטים הקיימים : Aptos Thread, Aptos Needle, Aptos Visage, Aptos Nano.

מתיחת פנים באמצעות חוטי Aptos:

טיפול הליפטינג באמצעות חוטי Aptos מהווה מתיחת פנים של ממש, אשר משנה את מיקומן של רקמות העור. במסגרת הטיפול מוחדרים חוטים מיוחדים העשויים מפוליפרופילן ואשר נספגים בגוף, אל תוך הרקמות הרכות של עור הפנים, דרך חתכים זעירים של 2-3 מילימטר. לכל אורך חוטי ה- Aptos ישנם זיזים מיקרוסקופיים המהווים מעין קרסים זעירים, אשר מייצרים את המתיחה של עור הפנים ומקבעים אותו במצב הרצוי.

מתיחת פנים באמצעות חוטי Aptos מתבצעת תחת הרדמה מקומית. משך הטיפול נע בין שעה ושעה וחצי. בתוצאות הראשוניות ניתן להבחין מיד עם סיום הטיפול ואילו התוצאות הסופיות יהיו נראות לעין כשבועיים-שלושה לאחר הטיפול, שבמהלכם חשוב להימנע במידת האפשר מהבעות פנים אשר גורמות לתנועות חדות של העור, כולל לעיסה מופרזת, וכמו כן להפחית למינימום השפעות מכאניות כלשהן על רקמות עור הפנים. אפקט המתיחה של הטיפול באמצעות חוטי Aptos נשמר במשך שנתיים עד שלוש שנים.

עם החוטים ניתן למתוח עור באזור הצוואר. מה שפעם היה אפשר לבצע רק ע"י ניתוח.

אזורים שאפשר למתוח עור ע"י חוטים:

  • הרמת גבות
  • עיצוב/פיסול לחיים
  • הרמת זווית פה
  • מתיחה והרמת עור בלסת תחתונה ע"י כך ליצור קו לסת
  • מתיחת עור בצוואר
  • פיסול ועיצוב סנטר

בשני השיטות נעשות תחת הרדמה מקומית ללא חתכים כירורגיים, ללא סימני צלקות !
משך הטיפול עד שעה. בסוף הטיפול תתכן נפיחות שתחלוף תוך מספר ימים. לאחר הטיפול מטופל יכול לחזור לעבוד. ביקורת לאחר שבועיים.

כתבה זו פורסמה עבור ד"ר ליאון ספיבק – מומחה לרפואה אסתטית
רחוב רוטשילד 78, ראשון לציון | 03-6006088; 054-9236006

Bookmark the permalink.