חוגגים אירוע : כיצד תבחרו את האולם או הגן שבו תחגגו..

מזל טוב !!

נולד לכם ילד, קיבלתם קידום בעבודה או יצאתם לגמלאות?

כל אירוע משמח בדרכו, אבל אז מתחילה העבודה הקשה של בחירת אולם שבו תחגגו.

כל אירוע שונה מהותית מאירוע אחר וניתן לחלק אירועים לשני סוגים עיקריים:

  1. אירועים פרטיים עסקיים : ימי עיון למיניהם, הכשרות מקצועיות והרצאות וכן פעילויות גיבוש שונות לחברות ולמוסדות.
  2. אירועים פרטיים משפחתיים: בריתות, מסיבות, שבת חתן, ימי הולדת או כל אירוע משפחתי אחר.

אז על מה צריך לחשוב כשבוחרים מקום לאירוע?

דבר ראשון – צריך להתאים את מקום האירוע לסוג האירוע ולגיל המוזמנים. ימי עיון למיניהם נהוג לערוך במקומות סגורים שבהם ניתן לספק חוויה של למידה והעשרה באמצעים טכנים שונים (שולחן ישיבות, מקרן, טלויזיה, אינטרנט וכו' ) ואילו אירועים משפחתיים דורשים התאמות שונות כמו כסאות שונים (כסאות ימי הולדת , כסאות הגבהה לתינוקות וכו' ), אפקטים ויזואליים (זיקוקים או מערכות סאונד ותאורה) ועוד.

אולמי הלוטוס – אולם אירועים וכנסים
חוגגים אירוע? מחפשים אולם אירועים לחגוג בו? השאירו פרטים ונחזור אליכם:



כל אולם אירועים צריך להתאים לכמות האורחים שנקבעה על ידכם מראש ואם אפשר אפילו לספק מגוון אולמות לבחירה שמשתנים לפי מספר האורחים, כך שתהיה התאמה מושלמת בין מספר האורחים שלכם למקומות הישיבה. כבר היו מקרים של תפוסת יתר או של אולמות ריקים – ושניהם גרועים באותה מידה. בכל מקרה מומלץ לבקש אישורי הגעה מאורחיכם כדי למנוע עוגמת נפש מכם וממכם.

כל אולם ארועים צריך להיות נגיש לעורקי תחבורה ראשיים כך שהאורחים שלכם יגיעו אליכם בקלות ובראש נקי. אתם רוצים אורחים שמחים ולא אנשים שיש להם פרצוף חמוץ עוד לפני שהתחילה המסיבה.

כל אולם אירועים צריך לספק לאורחיכם חנייה קרובה למקום האירוע, חינם ובשפע. אין דבר מבאס יותר לאורחים שלכם מאשר לשלם עבור חנייה בנוסף לצ'ק וגם ללכת כברת דרך רק בשביל להגיד "מזל טוב"..

כל אולם אירועים צריך לפנק אתכם ואת אורחיכם ולהציע מגוון של אטרקציות, עיצובים ואפקטים שמותאמים לסוג האירוע ולסוג האורחים. למשל : אין אטרקציות בבר מצווה דומות לאטרקציות של מסיבת רווקים. אטרקציות לבר/בת מצווה כדוגמת עמדות הפעלה של משחקי מולטימדיה וכן שולחנות משחק.

כל אולם אירועים צריך להתאים לדרישות טכניות שונות מבחינת הסאונד ותאורה כך שהאירוע שלכם יהיה גם מסיבה מוצלחת. כמה תסכול נוצר שמכינים בעמל רב ובאהבה קליפ לאירוע אך מקום האירוע לא ערוך לכך טכנית.

כל אולם אירועים צריך להיות לספק אוכל טעים, כשר ואיכותי ואל תתביישו לבקש טעימות מהתפריט. אולם אירועים איכותי הוא כזה שיודע להתאים את התפריט למגוון דרישות של לקוחות כמו אוכל צמחוני או מנות ילדים ואל תשכחו לדרוש זאת כי לעיתים התמחור שונה ואף זול יותר. חבל שתשלמו הרבה כסף על אוכל שייזרק לפח ועל אירוע שמסתיים במפח נפש קולינרי של האורחים שלכם.

ואחרון אחרון חביב – אירוע חגיגי לא צריך להותיר אתכם עם חובות או עם חורים בכיסים. מומלץ לבחור מקום לאירוע שלכם שמציע מחירים שפויים במחיר שווה ואטרקטיבי לכל נפש.

אנחנו ממליצים לבחור באולמות אירועים בלי ותק של שנים כך שלא תהיו שפני הניסיון של אולם חדש. מקום ותיק מציע לכם מענה מקצועי שמבוסס על שנים של ניסיון מצטבר ולכן נחשב ליותר אמין, ובצדק.  אולם ותיק יספק לכם המלצות מלקוחות קודמים וגם יראה לכם דוגמאות של אירועים שערך כך שתוכלו לקבל רעיונות לגבי עיצוב ותכנון של האירוע שלכם.

זכרו – בחירת אולם בצורה חכמה הופכת כל אירוע להצלחה.

שיהיה במזל.

אולמי לוטוס קריית ביאליק – אולם אירועים וכנסים
החל מחודש אוגוסט המתחם משיק תפריט בשרי כשר חדש ומגוון – מומלץ ביותר
באולם ישנה אפשרות לקבלת קבוצות לארוחות צהריים

קרן הייסוד 6 קרית ביאליק | טלפון: 052-9709332

Bookmark the permalink.