10 טיפים למעבר דירה בראש שקט

מעבר לדירה חדשה היא התחלה חדשה וכידוע "משנה מקום משנה מזל". אבל לא הכל חלק וצריך לארוז את הבית הישן, לנקות את הבית החדש ולארגן את כל החיים מחדש בדירה חדשה. אז איך עושים את זה בראש שקט?

 

קיבצנו לכם 10 טיפים שיעשו לכם את החיים קצת יותר קלים:

1. למדוד – כשאתם מגיעים לראות דירה חדשה אנחנו ממליצים לכם להצטייד בסרט מדידה, נייר ועפרון. למה? כי אתם צריכים לוודא שלכל הרהיטים שלכם יש כאן מקום כי אין דבר מתסכל יותר מרהיט (שולחן, ספה, ארון) שלא מתאימים לגודל שמיועד להם. אם לא – אתם ממילא צריכים למדוד כדי לדעת באיזה גודל יהיו הרהיטים החדשים. ככה תדעו בדיוק מה אתם יכולים לקחת איתכם מהדירה הישנה, על מה אתם יכולים לוותר ובעיקר – מה צריך לקנות חדש.

2. חוזה – אחרי שחיפשתם, יגעתם ומצאתם את דירת חלומותיכם מגיע שלב החוזה. כדאי מאוד לקבל טיוטה של החוזה מראש כדי שתוכלו לעבור עליו בניחותא ואם אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום : שיפוצניק, עורך דין, חשמלאי, שרברב וכו'. שימו לב איך בעלי הדירה מתנהגים כלפי שינויים שאתם רוצים לבצע בחוזה כי כידוע אדם ניכר בכוסו, כיסו וכעסו ואם ההתנהגות שלהם לא מוצאים חן בעיניכם כבר בהתחלה – אנחנו ממליצים לשקול מחדש את כל הנושא, במיוחד אם מדובר בדירה שכורה. תחשבו שאתם צריכים לעשות עסקים עם האנשים האלו בשנה הקרובה אם לא יותר מכך .

3. לשתף – בהמשך לסעיף 1 ובהנחה שלא הכל ממשיך אתכם לדירה החדשה הגיע הזמן לשתף. אנחנו ממליצים לחלק את החפצים המיותרים ל-3 קטגוריות : לזרוק, לתרום או למכור באתרי יד שנייה.

אושר הובלות – הובלת דירות ומשרד במרכז
קבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד להובלה – השאירו פרטים ונחזור אליכם:



4. כבלים ואינטרנט – אנחנו ממליצים לעדכן את חברות הכבלים והאינטרנט על המעבר הצפוי כשבועיים לפני שהוא מבוצע בפועל ולתאם שהמתקינים יגיעו כמה ימים אחרי הובלת הרהיטים. ממילא בימים הראשונים תהיו עסוקים בסידור וארגון ולא יהיה לכם זמן לראות טלוויזיה ואינטרנט יש לכם גם בטלפון או בעבודה .

5. הובלה – אנחנו ממליצים לתאם הובלה כעשרה ימים לפני המועד ובאותה הזדמנות גם לבקש מהם קרטונים לאריזה כשבוע מראש. כדאי לקבוע את ההובלה לבוקר כדי שתהיו הראשונים בסדר היום של המובילים והם יגיעו אליכם רעננים ובזמן. ככה גם יהיה לכם את כל היום לפרוק חפצים ולארגן את הבית.

6. אריזה – איך מכניסים פיל לחיפושית ? לאט ובזהירות, נכון? ככה גם אורזים את כל החיים לתוך ארגזים. אנחנו ממליצים להתחיל עם האריזה כשבוע לפני שעוברים ולהכין מראש טוש עבה, נייר דבק ומספריים ואם אפשר גם עיתונים או נייר עטיפה עם בועות לכלים שבירים. מלאכת האריזה מתחילה הפוך : קודם הכלים שהכי פחות בשימוש ורק בסוף אלו שמשתמשים בהם הרבה כמו כלי רחצה ובגדים. את הארגזים מומלץ לסגור בסוף האריזה כי תמיד שוכחים משהו.. לא לשכוח לכתוב על כל ארגז בכתב גדול מה הוא כולל והאם הוא מכיל דברים שבירים .

7. הדברה – כדאי לנצל את המעבר כדי להזמין מדביר כשבוע לפני המעבר. פרק הזמן הזה הכרחי כי להדברה לוקח זמן לפעול.

8. ניקיון – אנחנו ממליצים לנקות את הדירה החדשה מספר ימים לפני ההובלה ואחרי ההדברה כי עכשיו היא ריקה גם מרהיטים וגם ממזיקים.

9. המעבר עצמו – אנחנו ממליצים להזמין חברים שיעזרו לכם לסדר ולארגן ככה הכל יהיה יותר קל ומהיר. כדאי גם להפנות את המובילים לפי הכתוב על הארגזים : כלי מטבח למטבח, צעצועים לחדרי ילדים וכו'.

10. מסיבות – אנחנו יודעים שאתם רוצים לחגוג והאמת שמגיע לכם, אבל סבלנות. אנחנו ממליצים לחכות עם המסיבות כמה ימים כדי להספיק להתארגן ולפרוק את כל הארגזים.

אושר הובלות – הובלת דירות ומשרד במרכז
קבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד להובלה – השאירו פרטים ונחזור אליכם:



Bookmark the permalink.