בזכות הווטרינר הנייד נצלו חיי הכלב : להציל חיים בזמן

לא רק בני האדם זקוקים לפעמים לרפואה דחופה אלה גם חיות המחמד שלנו. טרנד חדש מתגבש בתקופה האחרונה, וטרינרים רבים מציעים שירות חדש "ביקור וטרינר עד הבית". יצאנו לבדוק.

וטרינר נייד - ביקור עד הבית

וטרינר נייד – ביקור עד הבית

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, על כך אין עוררין. אין עוד יצור חי בעולם כולו אשר ישמח לראותך, יקפוץ עליך, יקשקש בזנב, ויביע את אהבתו בצורה כה ברורה, כאשר אתה חוזר הביתה מיום ארוך של עבודה. הכלב יגרום לך לחייך, ישכיח את כל צרות היום, ויאפשר לך לנקות את המחשבות, ולהתרכז באהבה הטהורה ליצור המיוחד הזה. כפי שהכלבים דואגים ואוהבים את בעליהם, כך גם הבעלים של הכלבים מעוניינים לדאוג להם בחזרה. אם אתם בעלים של כלב או כל חיית מחמד אחרת אתם וודאי מבינים את החשיבות בדאגה לבעל החיים, ואת החשיבות במתן טיפול מסור ואיכותי.

אין ספק שעם השנים חיית המחמד נקשרת לבעלים, והבעלים נקשרים אליה בחזרה. ההיכרות הופכת עמוקה והדדית, והקשר בין השניים מתחזק. בעל החיים לומד לזהות מצבים בהם הבעלים חשים עצובים, מדוכאים, עייפים או חולים, וניגש אליו על מנת להזדהות ולנחם, ומן הצד השני מרגיש במצבים בהם הבעלים חש שמחה, אושר והתרגשות, וניגש לשמוח בשמחתו. כשם שבעל החיים מצליח להכיר את הבעלים בצורה כל כך טובה, כך גם הבעלים מצליחים לחוש את תחושותיו של בעל החיים, לדעת מתי הוא מדוכא, מפוחד או עצוב, וגם מתי הוא חש ברע ונזקק לטיפול רפואי. במקרים כאלו חשוב לפנות למרפאה וטרינרית קרובה לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים ומקצועי.

במקרים רבים אנו נזקקים לשירותיו של וטרינר ולפעמים אף במקרים דחופים ובשעות לא קונבנציונליות. מרפאות רבות החלו להציע שירותים של מרפאה וטרינרית ניידת SOS, כך שבמקום שתאלצו להביא את חיית המחמד למרפאה, המרפאה תגיע אליכם במיוחד במקרים שיש צורך בטיפול עזרה ראשונה בחיות מחמד שנדרסו, מבלי להזיז אותם ממקום התאונה ולגרום לנזקים נוספים. כשמדובר במצב של פגיעה חומרה אין צורך להביא ולטלטל חיית מחמד חולה או פצועה אל המרפאה, להכניס אותה בכוח אל הכלוב, ולגרור אותה עד למרפאה הקרובה, שלעיתים יכולה להיות די רחוקה.

מרפאה וטרינרית ניידת יכולה להיות פתרון טוב בעבור בעלי חיות מחמד אשר מעוניינים בפרוצדורות בסיסיות כמו: לקיחת בדיקות דם, חיסונים, גזירת ציפורניים, מחלות ופציעות קלות ועוד. כמו כן מרפאה ניידת היא הפתרון המהיר והטוב ביותר בעבור חיות אשר נפצעו בצורה קשה כתוצאה מתאונה, או חיות אשר חולות במחלה קשה, וכל טרטור או הזזה של החיה יכול לגרום לנזק בלתי הפיך.

בשנים האחרונות הפכו נפוצות יותר ויותר מרפאות וטרינריות ניידות. מרפאות אלו, ביניהן וטרינר נייד, מסייעות בגידול וטיפול נכון של חיות מחמד בקלות וביעילות. חיות הבית אינן אוהבות להיכנס אל תוך הכלוב ולהיגרר לצורך קבלת טיפול רפואי, גזירה של הציפורניים או קבלת חיסון. ולכן, במקום לסחוב את הכלבים והחתולים אל המרפאה, המרפאה מגיעה אליכם הביתה בזמן המתאים לכם ביותר, תוך שמירה על אזור הנוחות של בעל החיים. מעבר לכך שמרפאה וטרינרית ניידת מסייעת בהפחתת הטראומה והחרדה הנוצרת אצל בעל החיים בעת הטיפול, היא גם מחסלת את הסיכון בהידבקות בתחלואות מבעלי חיים אחרים המגיעים למרפאה, מונעת מפגשים לא נעימים בין כלבים לחתולים, וגם אינה מצריכה עמידה ארוכה בתור לצורך קבלת טיפול.

בנוסף למתן שירותי עזרה ראשונה, וטרינר נייד מעניק שני סוגים עיקריים של שירותים: שירותי רפואה מונעת ושירותי רפואה טיפולית. לצד מתן חיסונים, השתלת שבב אלקטרוני, טיפולים נגד פרעושים וקרציות, ומתן טיפולים נגד תולעים, מרפאה וטרינרית ניידת היא גם הכתובת הטובה ביותר במקרה של מחלה או פגיעה של בעל החיים. מרפאה ניידת יכולה להעניק בעת הצורך טיפול חירום בשטח, במקום להזיז את החיה ממקום התאונה ולגרום לנזק גדול יותר, או להמתין עד הבאת בעל החיים אל הווטרינר.

Bookmark the permalink.