איך העיסוי עוזר לשיפור הבריאות שלכם

איך העיסוי יכול  לעזור בשיפור הבריאות שלכם

עיסוי הוא שיטת טיפול שמתאימה לכל הגילאים ושנחשבת ליעילה כנגד בעיות רפואיות שונות וכאבים מסוגים שונים. יש מגוון של שיטות עיסוי ששונות זו מזו בטכניקת העיסוי.

125166539
ככלל, תכלית העיסוי היא לשפר את מצב הרוח של המטופלים, לצמצם פגיעות גופניות עקב מתח נפשי, להרפות את השרירים, להרגיע את הגוף והנפש, לרענן את פעולתה של מערכת העצבים ולשפר את יכולות הריכוז והחשיבה. העיסוי מסלק מהגוף תאי עור מתים, גורם להאצה ולזירוז של חילוף החומרים, לפיזור של חומצת חלב ושל נוזלים שהצטברו בשרירים שגרמו לכאבים ולחוסר נוחות ולהעלאת טונוס (מתח השרירים הטבעי) בשרירים כך שהפוטנציאל השרירי גדל.

עיסוי שם דגש על טכניקות שונות כולל לחיצות, ניעורים, סחיטות של השרירים, לישה, הקשות, הנעות של המפרקים, מתיחות של השרירים ועוד. טכניקות אלו מביאות לשיפור בתפקודם של כלי הדם ושל הלב ומומלץ לעבור עיסוי בצורה שוטפת, לפחות אחת לשבוע.

עיסוי עדיף על פני שיטות טיפוליות אחרות בתחום המגע הגופני כי עיסוי מפעיל את העור ואת השרירים ישירות ובכך פותח כל חסימה פיזית ואנרגטית שנוצרה בגוף של המטופל.

עיסוי עובד על כל גוף האדם כמכלול ופותח את כל הערוצים בהם זורם הדם בגוף כך שמשתפרת הזרימה של האנרגיה במסלולים השונים (הסינים קוראים להם מרידיאנים). שיפור זרימת האנרגיה מביא לאיזון אנרגטי ולשיפור בתחושות, בהרגשות ובתפקוד של המטופל. העיסוי מאפשר למטופל רגיעה, שמירה על הבריאות, האיזון הגופני והכושר תוך כדי פינוק והנאה.

Life spa – המקום לפינוק וטיפול בבעיות הגוף והנפש
בואו ותשמעו על מגוון הטיפולים שלנו – השאירו פרטים ונחזור אליכם:



 

מהלך העיסוי

משך הטיפול משתנה לפי סוג הטיפול והוא יכול להימשך מספר דקות או שעה ואף יותר. העיסוי מתרחש כאשר המטופל שוכב (בדרך כלל על הבטן) על גבי מיטה או מזרן ולבוש באופן צנוע. המעסה מאבחן תחילה את האדם על ידי שיחה ועל ידי מישוש גופן ולאחר מכן יעסה את גופו של המטופל וישתמש בשמני סיכה מיוחדים לעיסוי.

לפניכם מספר עיסויים נפוצים:

עיסוי רפואי – עיסוי ששם דגש על האנטומיה של גוף האדם, כלומר שרירים, רצועות, גידים ומפרקים.
עיסוי זה מטפל פיזית בבעיה רפואית ספציפית כדי להחזיר למטופל יכולות תפקוד ותנועה שאבדו. העיסוי הרפואי משחרר שרירים, מקל על כאבים ומשפר את ההרגשה הכללית. עיסוי זה דורש מהמעסה מיומנות גבוהה בתחום הטכני ומומחיות בתחום רפואי ממוקד, למשל ברכיים, גב, ראש, שרירים, שכמות, כתפיים או מפרקים.

עיסוי שוודי – עיסוי זה נעשה באמצעות שמנים מחוממים ונועד להמריץ את מערכת הדם, לחזק את מערכת החיסון, להרגיע את מערכת העצבים ולהשרות למטופל שלווה ורוגע. העסוי מתחיל בטכניקה להרגעה גופנית החל מכפות רגליו של המטופל (יסוד האדמה) עד לראש (יסוד האויר). העיסוי נעשה בליווי מוזיקה שמסייעת לתחושת הרוגע של המטופל ולשחרור שריריו.

עיסוי איורוודה – עיסוי בשמן חם על פני כל הגוף על פי התורה ההודית של "ידע החיים". המעסה מטפל במטופל בתנועות מעגליות ומסיים את הטיפול בניסוך של שמן חם על מצחו של המטופל. הטיפול יעיל כנגד מצבי לחץ נפשיים ועומס שגורם לבעיות רפואיות כגון יתר לחץ דם, תשישות ועייפות, החלשות של מערכת החיסון, כאבי ראש ועוד.

עיסוי נשים הרות – עיסוי זה נעשה על מיטה מיוחדת כאשר המטופלת שוכבת על צידה ולא על בטנה. עיסוי זה מקל על בצקות ועל בעיות שינה ומפחית מתח, דיכאון ולחץ.

עיסוי רפלקסולוגי – עיסוי זה נעשה בכפות הרגליים בלבד מתוך אמונה שכל מקום בכף הרגל מייצג אזור גופני מסויים. עיסוי זה מטפל בכאבי גב וראש וכן בעצירות, בעיות נשימה, מתח ועוד.

עיסוי לימפטי לטיפול בצלוליט- בעיסוי זה המטפל מעסה את האזורים שנפגעו מצלוליט (ישבן, בטן, ידיים וירכיים) ומשפר את זרימת הדם בהם. עיסוי זה אורך כ-30-60 דקות ולרוב כולל ריחת משחות כנגד צלוליט. עיסוי זה מומלץ לבצע כל שבוע או שבועיים עד שבעיית הצלוליט נפתרת.

הכתבה ניתנה באדיבות Life Spa
רחוב החשמונאים 72, קרית מוצקין (בתוך "גלי גיל")
מנהל הספא: זיוה – 052-8793093 , 04-8439555

Bookmark the permalink.