דוכני LAKA – פרגני לעצמך להיות אופנתית ומטופחת בזמן קצר

כיום בכל עיר ועיר בארץ, ניתן למצוא לפחות כמה קניונים, הרי זהו הבילוי המועדף על הישראלים בשעות הפנאי. לצד החנויות הסטנדרטיות והמוכרות, ישנם גם לא מעט דוכנים. בהחלט אפשר לומר שזהו טרנד חדש יחסית, המוכיח את עצמו וזוכה להצלחה רבה.

יתרונות הדוכנים

כבר אין יותר צורך להיכנס לחנות. ממש על אם הדרך, ישנם דוכנים זמינים הנראים לעיני כל, מעוצבים למשעי, והקונים לא נאלצים לסטות ממסלולם.

דוכני LAKA לנשים שרוצות ציפורניים מטופחות

בעבר טרנד הלק לציפורניים לא היה פופולארי כמו היום. בשנים האחרונות,  המניקור צבר יותר ויותר תאוצה, ישנם סוגים רבים של לקים, במגוון צבעים ודוגמאות, וכמעט ואין אישה שלא תירצה להתפאר בציפורניים מטופחות המושכות גם לא מעט תשומת לב. רשת LAKA מניקור אקספרס, השכילה להבין לאן נושבת הרוח והכתה בברזל בעודו חם. לכן, היא הציבה בקניונים רבים דוכנים, וצברה לעצמה הן מספר לא מבוטל של לקוחות והן מוניטין.

המניקור הינו טרנד אופנתי לוהט, ומכיוון שלרבות מהנשים אין יותר מידיי זמן להשקיע בטיפוח הציפורניים, כאן מדובר בדוכני אקספרס, תוך רבע שעה, כל אישה יכולה להתהדר בציפורניים מטופחות, אופנתיות, ולא רק זאת, אין כלל צורך לקבוע תור אצל המניקוריסטית ולשריין זמן פנוי. כל שיש לעשות הוא לגשת לדוכן, להפקיד את הציפורניים בידי מניקוריסטית מקצועית, מיומנת ומהירה, ולאחר מכן ממשיכים בסבב הקניות.

LAKA MANICURE EXPRESS
לשירותכם בכל שאלה , מלא/י פרטים ונחזור אליך :



מחירים השווים לכל נפש

הדוכנים הללו מאפשרים לכל אישה או נערה באשר היא, לטפח את ציפורניה, וכל זאת במחירים השווים לכל נפש, ומבלי לבזבז זמן יקר. בשל הצלחתה הרבה של רשת LAKA, היא התרחבה עם הזמן, יש לה 14 סניפים בקניונים שונים בארץ ועוד שניים נוספים עומדים להיפתח בקרוב. גם בחו"ל היא מראה נוכחות, עם 6 סניפים במדינות שונות.

דוכן פתוח ועם זאת אינטימי

הדוכנים של LAKA מעוצבים בטוב טעם, אטרקטיביים למראה, כל אחד מהם ממוקם באזור מרכזי בקניון, כך שלא ניתן לפספס אותם. כולם כאחד ממוקמים בקניונים הנחשבים ביותר בארץ, והחוויה היא נעימה מאוד. כל לקוחה מתיישבת על כורסא נוחה, זוכה למלוא תשומת הלב מהמניקוריסטית, ולמרות שהדוכן חשוף לעיני כל, החוויה היא אינטימית.

לא על הלק לבדו

דוכני LAKA מבטיחים לכל אישה חוויית טיפוח מפנקת שאין שני לה. למעט מניקור, החברה מציעה מוצרי טיפוח נוספים ואיכותיים, כגון: פילינג רגליים על בסיס קרם וגרגירי קוורץ. זהו קרם המסיר עור יבש מכף הרגל ומחדש אותו. עשיר בתמצית מנטול וממריץ את הדם בכף הרגל. מוצר מומלץ נוסף הוא קרם רגליים, עשיר בוויטמינים ומינרלים, עם תמצית שמן עץ התה המאופיין בסגולות רפואיות. המוצר השלישי הוא קרם ידיים, עשיר גם הוא בוויטמינים ומינרלים. מכיל ויטמין A, הנותר על העור גם לאחר שטיפת ידיים, בעל 4 ריחות עדינים. קרמים אלה ייחודיים מכיוון שהם עשירים בחומרים פעילים בריכוז גבוה.

איזה צבע בא לך היום?

חברת LAKA, הינה חברה ייחודית, בין היתר בשל השפע הרב של הלקים אותם היא מציעה ללקוחותיה, לקים הבלעדיים רק לה. מדובר בלא פחות מ 250 גוונים! אופנתיים ועדכניים. בנוסף, החברה איננה קופאת על שמריה, מידי פעם היא יוצאת עם קולקציה חדשה, המותאמת לטרנדים השולטים בעולם האופנה.

לא מוותרים על ניקיון והיגיינה

חברת LAKA מציעה לא רק מוצרי טיפוח וטיפולי מניקור, היא גם דואגת לבריאות הלקוחות. למה הכוונה? בכל טיפול המניקוריסטית מקפידה על סטריליזציה מלאה, על מנת למנוע זיהום. העובדות עושות שימוש בנוזלי חיטוי, הכלים המשמשים למניקור, עוברים תהליך של עיקור וחיטוי. זהו עניין הכרחי ומתבקש כאשר מדובר בדוכנים בהם מבקרות מידי יום לא מעט לקוחות. זאת ועוד, כל לקוחה המבקרת בדוכן, ניתנת בידיה האפשרות לרכוש ערכת מניקור פרטית משלה, עם מוצרים שרק היא יכולה לעשות בהם שימוש כל עת שהיא מגיעה לטיפול בדוכן, וכך להבטיח לעצמה היגיינה מרבית.

Bookmark the permalink.