שירות למעליות : כל מה שחשוב לדעת על שיפוץ, אחזקה והתקנת מעליות

מעלית בבניין מגורים היא מצרך חשוב והכרחי. בחירת חברה המספקת שירות למעליות צריכה להיות בעלת ניסיון רב שנים ומוניטין מכובד כדי לספק טכנאים מקצועיים אשר יכולים לתת שירותים ברמה גבוהה, וביחס אדיב ומקצועי. בנוסף היא צריכה להבטיח אחריות על כל העבודה שהיא מבצעת כמו גם על חלקי החילוף שהיא משתמשת בהם. לבסוף, היא צריכה כמובן להיות זמינה במשך 24 שעות ביממה, ולהגיע במהירות הרבה ביותר האפשרית לכל תקלה. פנינו ליענקלה ברלינר מחברת ברלינר בע"מ, חברה בעלת וותק ונסיון רב בתחום המעליות וקבלנו ממנו כמה טיפים חשובים.

מעלית בבניין משותף - אי אפשר בלי

מעלית בבניין משותף – אי אפשר בלי

כל חברה המספקת שירות למעליות צריכה לכלול את שלושת השירותים הבאים: שיפוץ מעליות, התקנת מעליות, ואחזקת מעליות.

מה כולל השירות של שיפוץ מעליות?

שיפוץ מעליות מחייב עבודה מקצועית וקפדנית, כדי לשמור על כל דגשי הבטיחות ולהבטיח עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום. ישנן כמה סיבות לשפץ מעליות, למשל תקלות בתפקוד המעלית המחייבות החלפת חלקים תקולים כגון כבלים ומנועים. בנוסף, השיפוץ יכול לכלול שדרוג של המעלית, הן מבחינה פנימית והן מבחינה חיצונית:

  • שדרוג פנימי של המעלית כולל: שדרוג מערכת ההפעלה של המעלית, התקנה של בקרי תדר האחראיים על האצה והאטה באופן הדרגתי של המעלית, התקנה של לוחות פיקוד מתקדמים וחדשניים, והתקנה של מנגנון למעלית שבת.
  • שדרוג חיצוני של המעלית כולל: התקנת ציפוי חדש במעלית (למשל מסוג פורמייקה או נירוסטה), חידוש הרצפה של המעלית, והתקנה של מראות חדשות או מעקות חדשים במעלית.
ברלינר מעליות לשירותך!
מקצועיות ואמינות ללא פשרות. 24 שעות ביממה. התקנת מעליות, אחזקת מעליות, שיפוץ מעליות. השאירו פרטים:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:

מה כולל השירות של התקנת מעליות?

התקנה של מעלית חדשה בבניין היא עבודה חשובה ומורכבת ולכן רק חברה מקצועית ומהימנה יכולה לקחת על עצמה אחריות זו. ישנם כמה סוגים של התקנות מעליות – התקנה במבנה קיים, התקנה במבנה חדש, והתקנה במסגרת עבודת תמ"א 38.

  • התקנת מעלית במבנה קיים יכולה להיעשות באופן חיצוני לבניין או באופן פנימי. על החברה להחליט מהו המיקום הטוב ביותר עבור המעלית, להתאים את סוג המעלית ואת גודלה לאופי הבניין ולצורך הדיירים, ולבצע את ההתקנה בצורה מקצועית ובטיחותית.
  • התקנה של מעלית במבנה חדש כרוכה בתכנון מראש של מספר המעליות הנדרש לאותו בניין, ובבחירת סוג המעלית המתאים (למשל, מעלית שבת, מעלית בעלת דלת אחת או שתי דלתות, מעלית המדלגת על קומות מסוימות, וכו').
  • התקנת מעלית במסגרת עבודת תמ"א 38 (אשר נועדה לחזק את הבניין מפני רעידות אדמה) הינה עבודה מיוחדת מפני שהיא צריכה לקחת בחשבון את גילו של הבניין (בדרך כלל עבודת תמ"א 38 מתבצעת במבנים ישנים), את הקומות העתידיות להיתווסף בבניין, ואת הבטיחות שצריכה להילקח בחשבון הן בשיפוץ הבניין והן בהתקנת המעלית.

מה כולל השירות של אחזקת מעליות?

חברות המספקות שירות למעליות חייבות לספק גם שירות של אחזקת מעליות. שירות זה כולל את כל המצבים בהם ישנה מעלית מותקנת בבניין, אך ישנן בעיות בתפקוד שלה. במצבים כאלה נעזרים בשירות של אחזקת מעליות.

מקרים לדוגמה:

  • מעלית שנתקעה ולא עובדת
  • נוסעים שנתקעו במעלית וזקוקים לחילוץ
  • מעלית ישנה

חברה המספקת שירות מקיף למעליות תהיה זמינה במשך 24 שעות ביממה ללקוחותיה. רק חברה אמינה, בעלת ניסיון ובעלת צוות מקצועי יכולה לשאת את האחריות הרבה הכרוכה בשירותים מסוג זה. אחזקה שוטפת כרוכה בזמינות מירבית ובמקצועיות של כל צוות העובדים של החברה. בנוסף, עליה להכיר את כל סוגי המעליות כדי לספק את השירותים הנדרשים לכל לקוחותיה.

שירותי אחזקת מעליות כוללים גם תחזוקה שוטפת של המעלית – אין צורך לחכות שהמעלית תתקלקל כדי לתקן אותה. עדיף לשמור על תחזוקה בפרקי זמן קבועים אשר תימנע בעיות ותהיה ערוכה למניעת תקלות לפני שהן מתרחשות. בנוסף, השירותים כוללים שיפוץ מעליות – אם המעלית הקיימת בבניין ישנה, כדאי לשפץ אותה מבעוד מועד ולא להמתין לפני שהיא תצבור בעיות אשר יהיה קשה יותר לתקן אותן.

כתבה זו פורסמה עבור ברלינר בע"מ – התקנת מעליות, שיפוץ ואחזקה.
כתובת: תמנה 3, חולון, טלפון: 03-6318163 שלוחה 105 | 052-2491141

Bookmark the permalink.