שיפוץ משרדים – איך עושים את זה נכון?

נמאס לכם מהמשרד המשעמם ואתם רוצים לשדרג אותו אבל אין לכם זמן? אנחנו ממליצים לנצל את חופשת הקיץ ובעיקר את חודש אוגוסט כדי לבצע שיפוצים במשרד . אמנם לא בכל המשרדים נהוגה חופשה מרוכזת אבל לרוב בקיץ המשרדים שוממים מסיבה אחת : רוב הקייטנות של הילדים מסתיימות באוגוסט וגם ילדי הגנים הפרטיים נהנים משבועיים חופשה.

אז אחרי שנמצא הזמן המתאים הגיע הזמן לדעת איך לעשות את זה בחוכמה ומהר. אמנם שבועיים או שלושה אינם מספיקים לעבודות שיפוצים מעמיקות אבל כדי לבצע עבודות אינסטלציה, צבע, עבודות ריצוף וחפוי ועבודות גבס זה די והותר. אולי תתפלאו אבל לפעמים דווקא העבודות הקטנות האלו הן שמשדרגות את המשרד באופן משמעותי. או במילים אחרות צודקים אלו שאומרים שאלוהים מצוי דווקא בפרטים הקטנים.

מפאת קוצר הזמן מומלץ לפנות לחברת שיפוצים שמבטיחה עבודה מהירה מבלי להתפשר על האיכות. לכן, יש לתכנן מראש עם חברת השיפוצים לוח זמנים לעבודה כדי שהיא לא תגלוש לספטמבר. הסיבה לכך פשוטה כי עם ספטמבר מגיעים החגים ואיתם "אחרי החגים" שמבטיחים דבר אחד : השיפוץ תקוע ואתם למרבה ההפתעה במצב גרוע עוד יותר מהמצב שבו הייתם לפני השיפוץ.

מאסטר עיצובים – שיפוץ משרדים
לקבלת הצעת מחיר ולמידע נוסף השאירו פרטים:  



לכן, כדאי לפנות לחברת שיפוצים שמתחייבת למרות הכל לעמוד בלוח הזמנים שנקבע איתה מראש. אמנם כל החברות יתחייבו לכך אבל רק חברות עם נסיון יעשו זאת הלכה למעשה. לכן, יש לשכור את שירותיה של חברה ותיקה אבל כזו שטורחת להתחדש כל העת, כלומר : חברה שעושה שימוש בכלים מקצועיים ומתקדמים ובטכנולוגיות חדשות שמזרזים ומייעלים את העבודה.

וכמובן –יש לראות מראש את תכניות השיפוץ ולא להסתפק במילות הקסם הישראליות "יהיה בסדר". כמו כן, יש לעבוד אך ורק עם חברה שעבודתה מלווה בבעלי המקצוע הרלוונטיים לשיפוץ המשרד שלכם: אדריכלים, מעצבי פנים ומהנדסים. לצערנו במקרים רבים חסכון בתחום הזה הוא עניין של חיים ומוות אז אל תתקמצנו.

אבל לא רק הכלים צריכים להיות מקצועיים אלא גם אנשי הצוות בכל התחומים, למשל : רצפים, חשמלאים, שרברבים, צבעים, מתכננים ועוד. כמובן שיש לבקש תעודות מקצועיות שיוכיחו את ההכשרה הנדרשת אבל זו לא הסיבה היחידה. ישנם תחומים כמו חשמל ותכנון שבהם עבודה שאינה מקצועית פשוט יכולה לסכן את חייכם.

אולי אנחנו דרמטיים יתר על המידה אבל להזכירכם הגג באולמי ורסאי קרס בעקבות שיפוץ. אנחנו לא רוצים להגיד לכם בדיעבד "אמרנו לכם" ולכן תמיד כדאי להיזהר ולא להצטער. אמנם זה רק שיפוץ של המשרד אבל בדיני נפשות יש משפט אחד חכם : "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" שמופיע ולא בכדי פעמיים בתנ"ך והמבין יבין וייזהר.

בנוסף, מומלץ לבחור בחברה שעובדת בשיתוף פעולה עם הלקוח והמלווה אותו בכל השלבים. כך אתם תהיו מעורבים בכל שלבי השיפוץ ותוודאו שהוא אכן מתבצע לשביעות רצונכם. רוב הסכויים שבסוף אוגוסט גם אתם תהיו בחופשה אבל כיום ניתן לעדכן גם מרחוק, למשל באמצעות טלפון נייד, סקייפ, פייסבוק, אימיילים ועוד. אנחנו ממליצים לקבוע מראש שעה לעדכון יומי בהתאם לתוכניות של החופשה שלכם.

והערה חשובה לסיום – ודאו שחברת השיפוצים שלכם מתמחה בסוג השיפוצים שבהם אתם מתעניינים ובקשו המלצות רלוונטיות. אמנם כולן מתהדרות בלקוחות מרוצים אבל לא לכולן לקוחות מרוצים מהתחום המקצועי שלכם, למשל בתי מלון, בתי ספר, משרדים במבני ציבור ועוד. עזרת מאסטר עיצובים, יחד עם מאסטר עיצובים תגיעו להישגים גבוהים ורצויים ,שיגשים חלום למציאות. וכמובן – בל נשכח את המחיר אבל את זה תוכלו לקבל מיד אם תשאירו פרטים כאן.

מאסטר עיצובים – שיפוץ משרדים
לקבלת הצעת מחיר ולמידע נוסף השאירו פרטים:  



בקרו באתר האינטרנט שלנו : http://www.itzuvim.info/
לפגישת ייעוץ ותכנון : 052-9788510

Bookmark the permalink.