שובר מתנה : שוברי בילוי ופנאי לעובדים ולקוחות

שובר בילוי ופנאי היא הבחירה החכמה והטרנדית עבור עסקים הרוצים לצ'פר את העובדים שלהם, לשמר את הלקוחות או לגייס לקוחות חדשים. שוברי הפנאי, שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, יכולים להיות כלי חשובים בידי בעלי עסקים, שיידעו מה תחום זה מציע ואיך ניתן להשתמש בו.

מחפשים שוברי מתנה למנהלים? שוברים לחגים לעובדים? שוברי מתנה ללקוחות?

מחפשים שוברי מתנה למנהלים? שוברים לחגים לעובדים? שוברי מתנה ללקוחות?

חברות האשראי, מועדוני הצרכנות ואתרים כמו גרופון לימדו את כולנו שאין צורך לשלם מחיר מלא על סרט, מסעדה, יום בילוי בספא ואפילו על סופ"ש מפנק – יש הרבה גופים שמציעים לנו אלטרטיבות זולות יותר בזכות שוברי הבילוי והפנאי.

כבעל עסק, יש גם באפשרותך להעניק הטבה זו לעובדים או ללקוחות! רכישה של כמות שוברים לכל מטרה, בכל כמות (בד"כ 10 שוברים ומעלה) ובכל טווח מחיר- תאפשר לך לבחור את ההטבה המתאימה לכל חג, מבצע קידום מכירות או כל מטרה אחרת לבחירתך.

מחפשים שוברי מתנה למנהלים? שוברים לחגים לעובדים? שוברי מתנה ללקוחות?

שוברי מתנה – שימושים מגוונים בכל בית עסק

שוברי בילוי ופנאי יכולים לשמש עסקים גדולים וקטנים כאחד. לעתים העסקים הקטנים חושבים כי אין להם את האמצעים אשר עומדים בפני העסקים הגדולים, אך אין זה כך בכל הנוגע לשוברים. עולם השוברים פתוח גם בפני העסקים הקטנים אשר מחזיקים מספר מצומצם של עובדים או עובדים מול מספר מועט של לקוחות, אך בכל זאת חשוב להם לפנק אותם.

השוברים מיועדים להביע הערכה לעובדים ולשמר לקוחות קיימים והם פתוחים גם בפני עסקים קטנים שרוצים להתנהל כמו העסקים הגדולים מבלי להתחייב לכמות גדולה של שוברים. 

מדוע כדאי לתת לעובד שובר מתנה

ישנן דרכים שונות לתת לעובד תחושה שהוא מוערך במקום העבודה. אחת הדרכים היא העלאה בשכר, אך עלייה זו לא תמיד ריאלית ויותר מכך, לא תמיד נותנת את המענה הטוב ביותר למקום העבודה. מחקרים רבים הראו כי הבעת הערכה לעובד יכולה להעלות את שביעות הרצון שלו במקום ולהעניק לו תחושה שהוא רצוי במקום, מה שמוביל לפרודוקטיביות גבוהה יותר בעבודה. שובר מתנה יכול לפנק את העובד ולהביע את ההערכה כלפיהם. את השוברים ניתן לחלק באירועים שונים כולל חגים וימי הולדת, אך לא רק.

שוברים אפשר לתת גם על עמידה ביעדי מכירות, לעובדים מצטיינים, צוות מצטיין או כל מאורע אחר. שובר יכול להיות מארוחת בוקר ועד סופ"ש בבית מלון – תלוי מה המטרה ומה התקציב.

פעמים רבות נשמעת הטענה כי עובדים מעדיפים לקבל כסף או שווה ערך כסף. זה אולי נכון, אבל בד"כ מתנה כזו נבלעת ישר במינוס או משמשת לצורך קניות בסופר. ואנחנו הרי רוצים לתת לעובד צ'ופר אמיתי! לתת לו זמן איכות, פינוק אמיתי, חוויה שהוא לא ישכח. אם הוא לא ישקיע זמן וכסף כדי לפנק את עצמו – היה אתה בוס טוב באמת ועשה זאת עבורו!

ואל תשכחו, צ'ק או שוברים בסגנון רב-תו הם כל כך גנריים ולא אישיים. לעומת שוברי המתנה שהם יפים ומעוצבים ומגוונים, והבחירה שלך להעניק דווקא ארוחת בוקר או סרט יש בה משהו הרבה קרוב ואישי. נגיעה חשובה של תשומת לב.

בונוס קארד – שוברי מתנה לעובדים וללקוחות
שוברי מתנה לצורך קידום מכירות, שוברי מתנה לעובדים. השאירו פרטים ונחזור אליכם:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:

קידום מכירות באמצעות שוברים

כל עסק יודע כמה מאתגר היום לצרף לקוח חדש או לשמר לקוח קיים. שוברי בילוי ופנאי מאפשרים לעסק לקדם עסקאות או ליצור שימור של לקוחות קיימים. ניתן להשתמש בשוברים בדרכים שונות כאשר ניתן להתנות את קבלתם בתמורה לסגירת עסקה, מה שיכול להיחשב כהטבה משמעותית עבור הלקוחות. אפשרות נוספת לשימוש בשוברים היא לצורך שימור לקוחות כאשר מתן השוברים בחגים או ימי הולדת יכול לעודד את הלקוחות להישאר נאמנים לעסק ולהמשיך לבצע מולו עסקאות (רכישת מוצרים או שירות) גם בעתיד.

דוגמה לקידום מכירות של סוכני ביטוח באמצעות שוברים

סוכני ביטוח רבים עושים שימוש בשוברי בילוי ופנאי כדי לתמרץ את הלקוחות לסגור עסקה או לשמור על לקוחותיהם. כיוון שהתחרות בין סוכני הביטוח גבוהה מאד והמחירים לא פעם דומים, התחרות הופכת להיות על שירות והתייחסות ללקוח. באמצעות השוברים ניתן לסגור עסקה בקלות ולאורך תקופת ההתקשרות ליצור נאמנות גבוהה יותר של הלקוחות לסוכנות עצמה.

התחרות נמצאת כמעט בכל ענף לכן שוברי הבילוי מתאימים לכל עסק המוכר מוצר , מנוי או שירות . מעסק קטן כמו מספרה ועד חברות גדולות המשווקות מוצרים יקרים כגון בתים מכוניות ועוד… התחרות נמצאת כמעט בכל ענף.

שוברי בילוי ופנאי – אילו סוגי שוברים קיימים

קיימים 2 סוגי שוברים:

שוברים משולמים – אתה כבעל עסק רוכש שובר לארוחת בוקר, יום פינוק, סרט, צימר, אירוח כפרי, בית מלון ועוד – ומשלם הכל מראש (וכמובן נהנה ממחיר מוזל במיוחד בשל הכמות). שוברים אלו משמשים בד"כ כמתנות לעובדים או ללקוחות על סגירות עסקאות, חידוש מנוי ועוד. העובד או הלקוח מקהל שובר לפינוק ואינו צריך להשקיע שקל.

שוברי הטבה – אלו שוברים המשמשים בעיקר לקידום מכירות, אבל לא רק. שוברים שאתה כבעל עסק רוכש ממש בזול ויכול לחלק למספר רב של לקוחות פוטנציאליים ועובדים. שובר המקנה 1+1 בעשרות מקומות בילוי או שובר המקנה אפילו נופש זוגי במחיר אטרקטיבי במיוחד. מתנה שכיף לתת, כיף לקבל – והעלות – מזערית ביחס לתועלת.

בכל אחד מסוגי השוברים עומדים לבחירתו של מקבל השובר עשרות בתי עסק לבחירתו בהם הוא יכול לממש את השובר. אטקרטיביים במיוחד הם השוברים במשולבים המאפשרים לא רק לבחור איפה לאכול ארוחת בוקר בין מיגוון מסעדות ובתי קפה אלא מאפשרים גם בחירה בין סרט לארוחת בוקר או בין ספא לארוחת ערב. מי צריך יותר מזה?

מי יכול לרכוש שוברים?

כל עסק או הנהלה אשר מעוניינים בפינוק עובדים, צוות או לקוחות, יכולים לבצע את הרכישה. בד"כ הלקוחות של תחום שוברי הפנאי הם בעלי עסקים קטנים ובינוניים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי כ.א ורווחה ועוד. כל כמות מ- 10 שוברים ומעלה נחשבת לכמות המתאימה לרכישה, וככל שהכמות גדולה יותר – המחיר לשובר נמוכה יותר…

שוברים לאירוח כפרי

דוגמא מצויינת לעיסקה משתלמת שאפשר להשיג רק בזכות שוברי הפנאי היא השוברים שמציעה בונוס קארד לאירוח כפרי – 2 לילות במחיר המדהים של 399 ש"ח בלבד במיגוון קיבוצים בכל רחבי הארץ. בין אם תרכוש עבור העובדים או הלקוחות שלך שובר ב- 399 ש"ח ותעניק להם אותו במתנה ובין אם תיתן להם מתנה שובר הטבה שהם יוכלו להזמין לעצמם 2 לילות נופש ב- 399 ש"ח במקום ב- 790 ש"ח – בכל מקרה – תוציא עובד או לקוח מרוצה עד הגג. איפה יש עוד הזדמנויות כאלו?

כיצד תוכלו לנצל את השוברים בצורה הטובה ביותר

במידה ויש לכם עסק ואתם רוצים לשפר את תפוקת העובדים, רוצים לסגור יותר עסקאות או לעודד את נאמנות הלקוחות שלכם, אתם יכולים להשתמש בשוברי בילוי ופנאי. ישנן דרכים שונות להשתמש בשוברים והם יכולים להיות מנוצלים בתחומים מגוונים המתאימים לכם כעסק או ללקוחות שלכם. היתרון של השימוש בשוברים הוא ביכולת להתאים לכל עסק וארגון את השוברים המתאימים לו ביותר. הבחירה אלו שוברים תרכשו וכיצד תוכלו להשתמש בהם יכולה להיות החלטה מלאה שלכם, אך אם תרצו בכך תוכלו להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום. החברה תוכל לתת לכם הצעות כיצד לנצל את השוברים בצורה הטובה ביותר וגם להתאים לכם את השוברים הנכונים שיתאימו לתקציב שיש ברשותכם.

כתבה זו פורסמה עבור בונוס קארד שיווק אלון – שוברי מתנה
ת.ד 22 קניון חוצות אלונים 3657701. טלפון: 04-655-9950, 03-9411253

Bookmark the permalink.