רפואה אסתטית : כולנו רוצים להראות צעירים בכמה שנים

רפואה אסתטית נועדה לאפשר לנו לשמור על היופי ועל מראה צעיר לאורך שנים. הטיפולים בתחום מגוונים מאד וכל אחד ואחת יכולים למצוא עצמם נעזרים ברפואה האסתטית כדי להעניק לעצמם מראה צעיר ומחמיא ומכאן להרגיש טוב יותר עם עצמם. פגשנו את ד"ר ספיבק מומחה לרפואה אסתטית וביחד יצאנו לסקור אחר הטיפולים המגוונים בתחום האסתטיקה.

מדי שנה מבוצעים בישראל מעל 40,000 ניתוחים אסתטיים ופלסטיים.

הטיפולים בתחום מגוונים מאד ובניהם ניתן למצוא טיפולי מילוי קמטים, העלמה של כתמי פיגמנטציה על העור, קילוף העור להשגת מראה צעיר, המסת שומן ועוד.

הטיפולים מתבצעים על פי בקשת המטופל ובהתאמה ייחודית לו כאשר קודם כל מתבצע תיאום ציפיות בין המטופל למטפל ולאחר מכן מתוכנן הטיפול כאשר היום ניתן להגיע לתוצאות מצוינות, ללא ניתוח וללא צורך בתקופת החלמה. כדי ליהנות מטיפולי רפואה אסתטית מומלץ לפנות רק לרופאים בעלי ניסיון וותק אשר יכולים להוכיח אותו באמצעות תיק עבודות או דרך המלצות. רופא מומחה בתחום הרפואה האסתטית יסביר למטופל לקראת מה הוא עומד, למה עליו לצפות בתום הטיפול וכן יסביר לו אודות היתרונות והחסרונות של כל הליך.

מילוי שקעים מתחת לעיניים

לשקעים וכהות מתחת לעיניים ישנם סיבות רבות, כגון : תורשתי ,ספיגת שומן ,חלבון ,פיגמנטציה מתחת לעור ,מחלות אשר דורשות בירור מקיף, נימי דם מרוכזים ועוד.

העיניים נראות  שקועות והמטופל ניראה עייף. טיפול מילוי שקעים מתבצע באמצעות מילוי חומצה היאלורונית בסמיכות נמוכה תוך שימוש במחט "פלא" כדי להימנע משתפי הדם . לאחר ההזרקה תתכן נפיחות קלה אשר תעלם תוך מספר ימים. הטיפול הינו קל וללא כאבים. לאחר שבועיים מגיע המטופל לביקורת לצורך קבלת תמונה מושלמת. הטיפול אינו משאיר גושים ואינו גורם לתופעות בלתי הפיכות. הכהות ברוב המקרים נאלמת או נעשית מוסתרת.

התוצאה הסופית נשמרת לתקופה של שנתיים לפחות ולעתים שלוש שנים ואף יותר. מילוי של שקעים מתחת לעיניים מקנה מראה צעיר יותר, רענן שמתבטא בסודו של היופי.

מילוי קמטים בחומצה היאלורונית

כאשר אנו בוחנים מהי רפואה אסתטית אנו מסתכלים על מה כל אחד ואחת היו רוצים לשנות. כיוון שתוחלת החיים שלנו הולכת ועולה הצורך לשמור על מראה צעיר עולה גם הוא. אחת הדרכים הטובות לשמור היום על מראה עור צעיר ורענן היא מילוי קמטים. בקמטים ניתן לטפל בכל שלב שלהם באמצעות חומצה היאלורונית. בעזרת החומצה ניתן לטפל גם בקמטוטים עדינים וגם בחריצים עמוקים.

במהלך הטיפול מזריק הרופא חומצה היאלורונית לאזור הנדרש והתגובה של העור היא מידית. הגוף שלנו מזהה את החומצה והוא מכיר אותה כיוון שהיא קיימת בכל תא ולכן אינו מתנגד אליה. החומצה בה משתמש הרופא מיוצרת בתנאי מעבדה מוקפדים כדי שהגוף יזהה אותה והיא תשתלב בו בקלות וללא תופעות לוואי. הטיפול אינו כואב, הוא טיפול קצר וניתן ליהנות מתוצאות מידיות של עור פנים צעיר וקורן. על הטיפול יש לחזור מדי תקופה כשזו משתנה בין מטופל אחד לאחר.

פנייה אל ד"ר לאון ספיבק – רפואה אסתטית
ד"ר לאון ספיבק – מומחה לרפואה אסתטית, השאירו פרטים ונחזור אליכם:



העלמת פיגמנטציה

כתמי פיגמנטציה אלו כתמים כהים על העור. הכתמים הם תוצאה של חשיפה לשמש אשר מובילה להיווצרות של כמות גדולה של מלנין המיוצר בשכבת האפידרמיס של העור. הכתמים יכולים להופיע באזורים שונים של הגוף כאשר הם מפריעים במיוחד כשהם באזור הפנים. הרפואה האסתטית יודעת לתת היום פתרונות להעלמת פיגמנטציה.

ישנן שיטות שונות להעלמת פיגמנטציה כשאחת השיטות עושה שימוש בלייזר. על מנת לטפל בפיגמנטציה יש לבצע מספר טיפולים (לאחר כל טיפול ניתן לראות שיפור) כשקרן הלייזר פוגעת באזור הפיגמנטציה בלבד וגורמת לחידוש התאים באזור והיא אינה פוגעת בתאים אחרים באזור. לשמחת רבים היום רפואה אסתטית יכולה לתת מענה בתחומים רבים ובמינימום מאמץ מצד המטופלים.

קילוף עור

הרפואה האסתטית מעמידה לרשותכם טיפולים רבים אשר יכולים להפוך את המראה שלכם לצעיר ורענן. טיפול של קילוף העור יכול להעניק לכם את המראה שחלמתם עליו ובהתאם לציפיות שלכם, החל מהחייאת העור ועד להשגת מראה של עור מתוח וצעיר. ישנן שיטות שונות של קילוף העור דרך טיפולי רפואה אסתטית כאשר ההחלטה איזה טיפול לעשות ולאיזה עומק לבצע אותו מתקבלת לאחר תיאום ציפיות עם המטופל ובהתאם למצב העור.

טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר בא לעזור לגברים ונשים אשר סובלים מהזעה, נבוכים ממנה וחשים אי נוחות ממנה. הזעת יתר מתבטאת בריח חזק מהגוף וגם ב"עיגולים" על החולצה תחת בית השחי. כמו כן ישנם אנשים שסובלים מהזעת יתר בפנים או בידיים, מה שיכול להפריע לביטחון העצמי או לביצוע פעולות שגרתיות.

טיפול בהזעת יתר הוא חלק בלתי נפרד מטיפולי הרפואה האסתטית ומבצעים אותו דרך שימוש בהזרקות. בעת ההזרקה מחדירים בוטוקס (דייספורט) והתוצאה באה לידי ביטוי תוך זמן קצר. החומרים המוזרקים תפקידם לחסום את ההפרשה של ההורמון אציטיל כולין לבלוטות הזיעה וכך למעשה נמנעת ההפעלה של מנגנון ההזעה בגוף.

הרפואה האסתטית יודעת לתת היום פתרונות רבים והטיפול בהזעת יתר אינו כואב, משפיע מהר ומשפר את חייו של המטופל באופן משמעותי. כיוון שהטיפול עושה שימוש בבוטוקס אשר מתפרק עם הזמן מומלץ לבחון חזרה על הטיפול לאחר שנה. חשוב לציין כי הבוטוקס הוא חומר שהגוף קולט היטב ולכן התגובות חיוביות. כמו כן הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית של אזור ההזרקה והוא כמעט ואינו מורגש.

המסת שומן

המראה של שומן עודף הוא מראה שרבים סובלים ממנו וכן הוא פוגע בדימוי העצמי. טיפולי המסת שומן באים לסייע לאנשים אשר סובלים משומנים עודפים, גם אלו אשר מסרבים לרדת לאחר דיאטות ופעילות ספורטיבית. הטיפולים שייכים לתחום הרפואה האסתטית ומבצעים אותם על ידי הזרקת אוזון.

הטיפול כולל הזרקה של גז אוזון לאזור השומן העודף שגורם להמסה של תאי השומן. לאחר ההמסה השומן יוצא החוצה מן הגוף דרך מערכות פינוי הפסולת של הגוף (ללא ביצוע חתכים בגוף). הטיפול יעיל להפחתת מצבורי שומן, טיפול בצלוליט, הצרה של ההיקפים ותוצאותיו כוללים מתיחה של העור.

בוטוקס

טיפולי בוטוקס אלו טיפולים אשר עושים שימוש ברעלן (בוטוליניום טוקסין) אותו מזריקים לשריר פנים על מנת לשתק אותו. השיתוק מוביל למתיחה של השריר וקבלת מראה עור חלק וצעיר. הטיפולים בהם עושים שימוש בבוטוקס הם מגוונים כאשר החשוב ביותר הוא לבחור מטפל בעל ניסיון ולברר לאלו תוצאות ניתן לצפות לאחר הטיפול וכל כמה זמן יהיה צורך לחזור על הטיפול. הזרקת החומר מתבצעת ללא הרדמה אלא באלחוש של האזור.

מתיחת פנים וצוואר ע"י חוטים נספגים

מתיחת פנים ופיסול פנים מתבצעת ע"י חוטי APTOS. פירוש של מילה  APTOS  – ANTI PTOSIS. פירוש של מילה PTOSIS זה נפילה. נפילה פיזיולוגית של עור פנים כתוצאה משינויי גיל. השיטה נוסדה בגיורגיה  בשנת 1996 ע"י פרופ' סולמנידזה .

ישנם 2 סוגים עיקריים של חוטים :

  • חוטים נספגים
  • חוטים שאינם נספגים

חוטים נספגים עשויים מחומר ידידותי לגוף האדם. חומר זה לא רק מותח את עור הפנים אלה הוא גם מייצר קולגן בעור הפנים. לא ידוע שום רגישות או תופעת לוואי לחומר זה. חוט עשוי מעוגנים קטנים שבזמן שהחוט מושתל בעור הוא נתפס ע"י עוגנים קטנים. כאשר החוט מושתל בעור הוא אינו נראה לעין ואינו מורגש ביד. בתום הטיפול העור נמתח. ומחזיר את מראה המטופל מלפני מספר שנים.

התוצאה מיידית. הטיפול מתאים לנשים וגברים כאחד הסובלים מעור רפוי ונפול. החוט נספג בעור לאחר 12-24 חודשים. במקום שהושתל חוט נוצר קולגן ובעקבותיו העור ממשיך להיות  מתוח לתקופה של מ 2-5 שנים.

חוטים שאינם נספגים עשויים מחומר שמשתמשים כירורגים לתפירת חתכים, פצעים, ניתוחים בגוף, שמוכרים בשימוש שנים רבות.

צורתם של החוטים זהה לחוטים הנספגים. בסיום הטיפול עור מתוח . מתאים לכולם.

בשני השיטות נעשות תחת הרדמה מקומית ללא חתכים כירורגיים, ללא סימני צלקות !

משך הטיפול עד שעה. בסוף הטיפול תתכן נפיחות שתחלוף תוך מספר ימים. לאחר הטיפול מטופל יכול לחזור לעבוד. ביקורת לאחר שבועיים.

עם החוטים ניתן למתוח עור באזור צוואר. מה שפעם היה אפשר לבצע רק ע"י ניתוח.

אזורים שאפשר למתוח עור ע"י חוטים:

  • הרמת גבות
  • עיצוב/פיסול לחיים
  • הרמת זווית פה
  • מתיחה והרמת עור בלסת תחתונה ע"י כך ליצור קו לסת
  • מתיחת עור בצוואר
  • פיסול ועיצוב סנטר

מזותרפיה

התהליך הטבעי של הזדקנות העור ונזקי הזמן הניכרים עליו, ניתנים לטיפול ואפשר בהחלט לדחות או לטשטש את הופעתם. טיפול באמצעות מזותרפיה מאפשר את התחדשות העור ומעניק לו מרקם טוב יותר, גמיש וצעיר.

טיפול מזותרפיה לעור הפנים, נעשה באמצעות החדרת חומרים פעילים לתוך העור בעזרת מחט דקה ועדינה. הטיפול אינו כואב כלל ונעשה לאחר אלחוש מקומי.

שיטת מזותרפיה מעניקה לעור טיפול שטחי יותר מאשר שיטת מילוי הקמטים והשקעים. השיטה מתאימה לנשים וגברים אשר ניחנים באחד מהמאפיינים הבאים: עור עייף, רפוי, חסר חיות, אפרפר, בעל קמטוטים עדינים. בסיום הטיפול זוכים המטופלים ליהנות מעור פנים יפה וזוהר.

יתרונות הטיפול:

  • הטיפול מתבצע במהלך 3-5 פגישות האורכות דקות ספורות בלבד.
  • הטיפול מעניק לעור הפנים מראה רענן ומתוח.

המלצות חיוניות!

  • יש להניח קומפרסים קרים בבית ביום הטיפול כדי להוריד את האודם והנפיחות.
  • לשמירה על התוצאות האיכותית יש לחזור על הטיפול פעם בחצי שנה.

עיבוי ועיצוב שפתיים

עיבוי ועיצוב שפתיים אלו טיפולי אסתטיקה רפואית אשר מאפשרים לנשים ליהנות ממראה נשי ומושך. על מנת לבצע את העיבוי או העיצוב מזריקים חומרים לאזור השפתיים (אופן ההזרקה והמינון משתנה לפי האישה, הנתונים הטבעיים והתוצאות הרצויות). את ההזרקה מבצעים לאחר הרדמה מקומית כשההחלמה מהתהליך מהירה מאד. התוצאות להן ניתן לצפות משתנות בין אישה אחת לאחרת כאשר חייבים לקחת בחשבון את הנתונים הטבעיים הקיימים ולבצע את הטיפול בהתאם.

כתבה זו פורסמה עבור ד"ר ליאון ספיבק – מומחה לרפואה אסתטית
רחוב רוטשילד 78, ראשון לציון | 03-6006088; 054-9236006

Bookmark the permalink.