קידוחי קרקע : כל מה שחשוב לדעת לפני בנייה

קידוחי קרקע משמשים למטרות שונות כמו למשל לצורך גילוי נפט או גז, לצורך מחקרים גאולוגים, ליצירת בורות ניקוז ובורות רקב והשימוש העיקרי שלהם בארץ הוא ליצירת בסיסים יציבים למבנים. בקידוחים מבצעים חפירה תת קרקעית שיוצרת בור שבו מניחים את יסודות המבנים השונים על פי הדרישה במקום. כל הדרכים והשיטות הקיימות כיום בעולם הבנייה, פגשנו את אלברט קידוחי קרקע ויסודות ויצאנו לקדוח כמה בורות על הדרך.

שימוש בזחל קטן יתבצע במקומות מאתגרים לקידוח.

שימוש בזחל קטן יתבצע במקומות מאתגרים לקידוח.

עבודת קידוחי הקרקע מביאה איתה אתגרים שונים כיוון שבכל מקום ישנו סוג קרקע שונה שדורשת כלים מיוחדים ושיטת עבודה מדויקת המתאימה למקום ולדרישת הבניה כשהמטרה היא יצירת מבנים חזקים ועמידים.

ביסוס בתים פרטיים

בתים פרטיים אשר זקוקים לחיזוק או ליצירת מערכות שונות זקוקים לא פעם לפעולת קידוחים. הקידוחים חייבים להשתלב כראוי במרחב הקיים ולהיעשות ללא נזק סביבתי (או במינימום נזק) כשהעבודה בפועל מתבצעת תמיד בהתאם לדרישות במקום ותכניות החיזוק או התשתיות הנדרשות.

אלברט קידוחי קרקע ויסודות – כל סוגי הקידוחים
המומחים לקידוחים ישמחו לסייע ולייעץ לכם, לפני בנייה, שיפוץ או תוספת בנייה? השאירו פרטים ונחזור אליכם: 



קידוחים של בורות ניקוז

קידוח בורות ניקוז הוא קידוח לעומק הקרקע אשר מאפשר לחבר בסופו של דבר את מערכת הניקוז של הגשמים ומי השופכין למערכות הניקוז האזוריות. הקידוח של הבורות מאפשר לנקז את המים למקום הרצוי כך שאלו לא יפריעו לחיי היום יום באזור. קידוחים אלה הם חלק בלתי נפרד מהנחת היסודות בכל תהליך של בניית מבנה חדש (בניין, מבנה ציבורי או בית פרטי).

קידוחי בורות ספיגה

קידוחי בורות ספיגה מיועדים לספיגת מי גשמים אל מערכת הביוב או אל הקרקע בצורה מסודרת. קידוח הבורות מאפשר לחבר את צינורות הבניין, המבנה הציבורי ואף הפארק אשר אינם מחוברים למערכת הביוב העירונית ולאפשר להם לחלחל אל מי התהום ולמנוע הצפות באזור. הקידוחים של בורות הספיגה מתבצעים לעומק של ארבעה עד שישה מטרים מתחת לאדמה כשבתהליך לא מבצעים טיוח של הבורות אלא מאפשרים לאדמה לספוג את המים ואת השפכים באופן טבעי. ביום משתמשים בקידוחים אלו בעיקר לצורך מניעה של הצפות בגינות ציבוריות ובאזורי חניה שיכולים להיות מוצפים בגשם.

תמיכה בפרויקטים של תמ"א 38

בפרויקטים של תמ"א 38 מבצעים שינויים שונים בבניין תוך שימת דגש על חיזוק שלו נגד רעידות אדמה. כחלק מהפרויקט יש לבצע שיפור של תשתיות המבנה, לעתים הנחת כלונסאות נוספות ועוד. הקידוח יכול לשמש למטרות שונות בפרויקט כאשר הוא מתבצע באזור של מבנה קיים ולעתים תחתיו ולכן חשוב מאד לבחור לעבודה חברה המתמחה בתחום, חברה בעלת ניסיון בקידוחים, שיש לה ציוד שמתאים בדיוק לסוג העבודה הנדרשת, ציוד שלא יפריע לחיי היום יום במקום בהווה ובעתיד.

יתרונות של זחל קטן מתחת לגובה 3 מטר

שימוש בזחל קטן יתבצע במקומות מאתגרים לקידוח. כשאי אפשר להכניס ציוד כבד למקום (מסיבות שונות כמו למשל צורך להימנע מפגיעה בתשתית קיימת בסביבה או אזורי בניה צפופים) הפתרון היחיד הוא בציוד משוכלל ומדויק המופעל על ידי חברה מנוסה ומפעיל מומחה בתחום ובהפעלת הציוד.

שימוש בטרקטור בשטחים פתוחים

השימוש בטרקטור בעבודות הקידוח מתבצע במקומות בהם אי אפשר להכניס ציוד כבד כמו למשל משאית. הטרקטור מהווה חלופה ראויה ופתרון למקומות מאתגרים מבחינת העבודה כאשר הוא אינו פוגע או מפחית מערך העבודה אלא נותן חלופה מתאימה לדרישות במקום.

באדיבות אלברט קידוחי קרקע ויסודות | טלפון: 052-6507507

Bookmark the permalink.