כירורגיה פלסטית : הכירי את הדרך הבטוחה להישאר חטובה

כירורגיה פלסטית היא מומחיות ברפואה אשר נוגעת בנראות הגוף. ברפואה משתמשים בכירורגיה פלסטית מסיבות שונות; החל מפגיעות ועד לשינוי דימוי גוף. היום, עומדת לרשות רבים אפשרות לבצע שינויי מראה על מנת לחזק את בטחונם העצמי ואנו יכולים לראות כי ישנן פעולות רפואיות פופלאריות ויש פעולות אשר מעטים יודעים עליהן. פנינו לפרופסור הלר ליאור, מומחה לכירורגיה פלסטית וכירורגיה כללית לשמוע על החידושים האחרונים בינהם נמצאים שינויי מבנה השד, אך אנו רואים שבשנים האחרונות גם טיפולי שאיבת שומן, מתיחת הבטן, הרמת פלג הגוף התחתון והורדת עודפי עור הופכים להיות נדרשים יותר מבעבר.

מדי שנה נערכים בישראל מעל לעשרת אלפים ניתוחים פלסטיים.

מדי שנה נערכים בישראל מעל לעשרת אלפים ניתוחים פלסטיים.

היתרונות הגדולים של הכירורגיה הפלסטית מתבטאים בנגישות שלה לכל אחד ואחת ובידע הרב שיש לרופאים. היום ניתן לבחור לבצע טיפולים שונים הנוגעים בנראות הגוף תוך ביטחון רב כי לרופא יש ניסיון וידע כיצד לבצע אותם. כמובן, חשוב לבחור את המטפל הנכון לכל טיפול ובזכות נגישות המידע קל לברר פרטים אודות הרופא, לקבל המלצות ולראות עבודות קודמות שלו.

כירורג כללי ופלסטיקאי

הכירורגיה הפלסטית מציעה היום שפע של טיפולים אשר מטרתם היא לשפר את אורח חיינו. השאלה אשר עולה אצל רבים היא כיצד יבחרו את המטפל הנכון עבורם. מנתח אשר מומחה בכירורגיה כללית וכירורגיה פלסטית יכול לתת מענה גם למקרים מסובכים כמו למשל לבצע ניתוחים לאחר הסרת גידולים. ההתמחות בכירורגיה כללית ובכירורגיית פלסטיק מאפשרת לרופא לבחון את המקרה שלפניו לעומק ולהעניק למטופל שלו גם את המראה המבוקש על ידו וגם לשלב את הניתוח הנכון ביותר עבורו, ניתוח אשר מתאים למגבלות הרפואיות איתן הגיע, אם היו כאלה.

הגדלת שדיים

הגדלת שדיים הוא הטיפול הפופולרי ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית. ישנן נשים רבות אשר לא מרוצות ממבנה ומגודל השדיים שלהן והדבר פוגע בהן גם ברמת הביטחון העצמי ובבניית זוגיות. האופי והמראה של הנשים אשר מגיעות לביצוע ניתוחי הגדלת שדיים הוא מגוון מאד. ישנן נשים אשר מעוניינות להגדיל במעט את השדיים ויש שבוחרות להגדיל בצורה משמעותית.

החשוב ביותר בעת ניתוח הגדלת שדיים הוא ליצור את הפרופורציות הטובות ביותר לגוף על מנת לקבל את המראה המתאים לאישה. מומלץ מאד לגשת בניתוחי הגדלת שד לרופא מומחה בעל ניסיון, רופא עם תיק עבודות קודם (של צילומי לפני ואחרי) ולבחון את ההמלצות עליו. כמו כן, מומלץ לבצע את הניתוח לאחר בחינה משותפת יחד עם הרופא איזה ניתוח אתם עומדים לעשות ולבדוק כי הוא יעניק את המראה המבוקש.

פרופסור הלר – מומחה לכירורגיה פלסטית וכירורגיה כללית
הגדלת שדיים, מתיחת בטן, הקטנת חזה והרמת פלג גוף תחתון, השאירו פרטים ונחזור אליכם:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:

מתיחת בטן

מתיחת בטן תתבצע לרוב לאחר ירידה משמעותית במשקל. עבור אלו אשר יורדים משקל רב נוצרת בעיה חדשה שהיא עודף של עור. העור לרוב לא מצטמצם כמו ההיקף והוא יוצר למעשה שכבה לא מחמיאה אשר מעבר לכך שהיא פוגעת במראה הכללי היא גם מגבילה את אפשרויות המלתחה. כלומר, אנשים אשר ירדו בצורה משמעותית במשקל עשויים להימנע מלבישת בגד ים או להימנע מבגדים צמודים בשל השומן העודף אשר נראה לא מחמיא בלבוש זה.

הקטנת חזה

נשים בעלות חזה גדול מבקשות לעבור הקטנת חזה כדי ללכת בתחושה אישית נעימה וכדי להימנע מכאבי גב. נשים אשר החזה שלהן גדול במיוחד סובלות פעמים רבות מכאבי גב עליון כיוון שהחזה מושך קדימה ויוצר תופעה הדומה לגיבנת. את ניתוחי הקטנת החזה מבצעים משתי סיבות עיקריות; על מנת למנוע כאבי גב ולהקל על הגוף או על מנת ליצור פרופורציות של הגוף. פעמים רבות נשים עם חזה גדול סובלות מתחושת אי נעימות, החזה בולט והן מנסות להסתיר אותו ככל הניתן על מנת שלא יסתכלו עליו כל הזמן וכדי ליהנות ממראה אידאלי כפי שהן רוצות.

הורדת עודפי עור מהידיים

אנשים אשר עברו הליך של דיאטה מוצאים עצמם לא פעם עם עודפי עור כשאחד האזורים בהם יש הצטברות של עור עודף הוא הידיים, באזור הזרועות. העור העודף נותן תחושה של "הידלדלות" באזור, מה שגורם לאי נעימות משמעותית ולבחירה שלא ללכת עם גופיות או חולצות קצרות. באמצעות ניתוח פשוט אשר כמעט ואינו משאיר סימנים על העור (הסימנים אשר נשארים נעלמים תוך מספר שבועות לאחר הניתוח), ניתן להחזיר לכל אחד ואחת שעברו דיאטה את הביטחון העצמי ולהגדיל את אפשרויות המלתחה.

שאיבת שומן

טיפולי שאיבת שומן מתאימים לאלו אשר סובלים משומן עודף במידה שאינה קיצונית. טיפולי שאיבת השומן מאפשרים להיפתר גם משומנים אשר אינם יורדים בשום דרך אחרת. מטופלים רבים מעידים על כך שביצעו שינויי תזונה, ניסו דיאטות רבות ואף ביצעו פעילות גופנית וכל אלו לא עזרו להם להפחית שומנים בצידי הגוף, בזרועות, ירכיים או במקומות של שומן עיקש. טיפולי שאיבת השומן מאפשרים להיפתר מהשומן העודף במהירות וביעילות גבוהה מאד. השומן באזור נעלם ואינו חוזר אלא אם המטופל צורך עודף משמעותי של קלוריות וזאת כיוון שבמהלך שאיבת השומן פוגעים בתאים השומניים ומונעים מהם לייצר עוד שומנים במקום אלו שהוסרו.

הרמת פלג גוף תחתון

הרמת פלג גוף תחתון זו פעולה כירורגית- פלסטית אשר מטרתה לטפל בעודפי עור לאחר ירידה במשקל. רופא אשר מגיע לבצע את הטיפול מסתכל על עברו של המטופל, בוחן איזה ניתוח יש לעשות ומבצע הדמיה של התוצאה הסופית עוד לפני שמתחילים בניתוח עצמו.

כתבה זו פורסמה עבור פרופסור הלר ליאור – מומחה לכירורגיה פלסטית וכירורגיה כללית
בינין היובל, רח. עין הקורא 10 קומה 8 ראשון לציון | טלפון: 052-2800840
רח. טאגור 30, רמת אביב, תל אביב | טל 052-2800840
אסיה מדיקל, הברזל 10, רמת החייל, תל אביב | 03-7645444
בית החולים אסף הרופא, המחלקה לכירורגיה פלסטית | 08-9778354

Bookmark the permalink.