עיצוב ואדריכלות פנים : איך להפוך את הבית לחלום שהתגשם

הבית שלנו הוא המקום החשוב ביותר בחיינו. אנו מבלים עם המשפחה, מבשלים, נחים  ועושים פעולות יום יומיות. התחושה שהבית מעניק לנו מדי יום יכולה להשפיע על מצב הרוח בתוכו וגם מחוצה לו. תכנון נכון בפנים הבית, משפיע על אורח החיים שלנו והשקעה בעיצוב שלו תהפוך את החיים שלנו לנעימים יותר. התחושה שמקבלים כאשר נכנסים לבית מעוצב, פונקציונלי ונעים היא תחושה שאין דומה לה. מי שנכנס אומר: "וואו". לא סתם נאמר על חללים שעוצבו בידי מעצב פנים: "רואים שיש כאן יד של מעצב" ואמירה זו אכן נכונה.

עולם עיצוב הפנים מביא אלינו טרנדים חדשים כל הזמן.

עולם עיצוב הפנים מביא אלינו טרנדים חדשים כל הזמן.

אנו יכולים לראות היום שהדיירים קובעים את אופי הבית. מעצב הפנים מברר את הצרכים של הדיירים, בודק את ההתנהלות בבית ואורח החיים; מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים; מה מפריע בתכנון הקיים; מה חשוב להם שיהיה בבית (מומלץ לשתף את כל בני הבית) ולאחר תאום ציפיות עם הדיירים, המעצב ניגש למלאכת העיצוב. המעצב ימקסם את התכנון לניצול מקסימלי של החללים וייתן פתרון לציפיות הדיירים ויגשים עבורכם את החלום.

עיצוב פנים לבד או עם מעצב

כל אחד מאתנו יכול לעשות לבד שינוי בפנים הבית שלו. לא פעם שמעתם אדם מין השורה אומר: "אני מעצב לבד ויוצא לי דווקא לא רע. אני רק צריך עצה קטנה כי משהו בכל זאת לא מסתדר לי", ואז כאשר נכנסים לפרטים מסתבר שנעשו טעויות רבות, למשל יש חוסר איזון ועומס בעיניי המתבונן. לאחר ביצוע השינויים הנדרשים ע"י מעצב הפנים, תמיד שומעים את המשפט: "איך לא חשבתי על זה". כדאי להתייעץ עם מעצב פנים אפילו אם זה לשעת יעוץ בלבד, הרווח יהיה משמעותי מהטיפים שתקבלו להמשך העיצוב בעצמכם. עיצוב פנים המתבצע בעזרת מעצב אדריכלות פנים, מביא לבית "ארגז כלים" של ידע רב, טכנולוגיות חדשות, הכרת החומרים ואלמנטים שונים שקיימים בשוק וניסיון רב מעבודות קודמות. מעצבים דואגים כל הזמן להתעדכן ולהכיר את הטרנדים הכי חמים כדי להתאים אותם באופן אינדיבידואלי לכל חלל מעוצב. המעצבים מתכננים את הבית באופן פונקציונאלי, נוח לתחזוקה;  עם איזון והרמוניה, לפי הצרכים והחלומות הספציפיים שלכם.

רינה בנימין – עיצוב ואדריכלות פנים – לחיות בתוך חלום
לפגישת ייעוץ השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם: 



טרנדים חמים בעולם עיצוב פנים

עולם עיצוב הפנים מביא אלינו טרנדים חדשים כל הזמן. בניגוד לעבר בו הסגנון היה אחיד ובתים רבים היו דומים זה לזה מבחינה עיצובית, היום ישנה חדשנות רבה, נוספו לבית גוונים בקשת רחבה וטקסטורות רבות. שילוב חומרים כמו עץ; מתכת; זכוכית; בטון; נירוסטה; חיפויים אומנותיים; טפטים ועוד.

הטרנד החם של עולם העיצוב הוא אקלקטי והוא משלב עיצובים מתקופות שונות. שילוב בין רהיטי וינטג' ביחד עם אלמנטים בסגנון תעשייתי והוספת רבדים של טקסטורות בגוונים שונים שיוצרים עיצובים לא שגרתיים. טרנד נוסף הוא הוא הוספת כיתוב מילים ומשפטים על גבי האלמנטים השונים בחלל. טרנד בולט בעיצוב החלל בקרב מעצבים רבים היא מינימליזם, פחות קישוטים וללא עומס בחלל. מגמה נוספת שתופסת תאוצה נשענת על דאגה לחסכון ותאורה ירוקה ומגבירה את השימוש בתאורת לד. בבית גדולים ווילות יש המשלבים בריכות שחייה בתוך פנים הבית. בריכות בטון הנבנות כחלק בלתי נפרד מהחלל הפנימי של הבית.

למי שאין חוש סטיילינג מפותח מומלץ לפנות לכיוון המודרני – קלאסי ולא להיכנע לצו האפנה, כדי שאפשר יהיה להמשיך ולאהוב את העיצוב גם במרוצת הזמן. רכשו אביזרים המוגדרים כטרנדים רק בנגיעות קלות. הטרנדים חולפים ולא רלוונטיים ובמבחן הזמן צריכה להיות אופציה להתחדש בלי צורך לשנות את כל הבית ולחכות לשיפוץ הבא.

הדמיות ממוחשבות

מעוניינים לעצב את ביתכם ורוצים לדעת מראש מה תהיה התוצאה הסופית של עבודת העיצוב, מומלץ שתידרשו הדמיה לבית. בתחילת התהליך, מאוד קשה למי שאינו מקצועי לדמיין את התוצאה. אתם נכנסים לשיפוץ ואינכם יודעים אם העיצוב הסופי יהיה לטעמכם. ע"י המחשה בהדמיה אין הפתעות.

עבודת ההדמיה מתבצעת על ידי מעצבי פנים מקצועיים והיא יכולה לחסוך עוגמת נפש ועיכובים מיותרים. כשמגלים את הטעות, זה כבר מאוחר מידי. במקרים שהתוצאה לא רצויה, צריך להרוס חלקים מעבודות השיפוץ, דבר שגורם להוצאות כספיות מיותרות בביצוע השינוי המבוקש מחדש. בזכות תכנון בקנה מידה נכון והדמיה מוחשית של הבית, ההחלטות על העיצוב יהיו קלות ומובנות יותר.

הדמיה ממוחשבת - לתכנן ולראות מראש את התוצאה הסופית.

הדמיה ממוחשבת – לתכנן ולראות מראש את התוצאה הסופית.

הליך ההדמיה מתבצע בהמשך לתאום ציפיות עם הדיירים, הכנת תכנית שינויים אדריכלית ותכנון לחלוקה מחדש של החללים בבית. ההדמיה ממחישה את פנים הבית לפי התכנית האדריכלית ובתוספת הלבשת הבית: אלמנטים מגבס; אביזרים סניטריים; רהיטים; טקסטיל; תאורה; צבעים; טקסטורות; אביזרים ומוצרי החשמל הפזורים בבית וכדומה. כאשר בוחנים את ההדמיות, ניתן לעשות שינויים בהתאם לצורך ורק לאחר אישור דיירי הבית, כשהעיצוב לטעמם, יוצאים לדרך לביצוע השיפוץ בבית.

השיפוץ

תהליך השיפוץ מורכב וכרוך בהרבה כאב ראש. בעזרת מעצב פנים הביצוע הוא על פי הערכת עלויות ריאליות, מפרט כמויות ותקציב ידוע מראש עם הערכה לחריגה של 15-20%. עבודת השיפוץ ברוב המקרים כרוכה בשבירת קירות; הרמת ריצוף; עבודה על תשתיות חשמל, אינסטלציה וכדומה. לעיתים מתגלות הפתעות בלתי צפויות שלא מאפשרות התקדמות לפי המתוכנן ונוצר אילוץ לשינוי תוך כדי העבודה. מעצב הפנים שמכיר כל פרט בתכניות ייתן מענה ופתרון לכל שאלה של בעלי המקצוע, אתם תוכלו להיות רגועים שמעצב פנים מקצועי מטפל בכל בעיה ואפילו תיהנו מהתהליך.

באדיבות רינה בנימין – עיצוב ואדריכלות פנים
אהרן הכהן 10/14 ראשון לציון 75277 | טלפון: 054-4407410

Bookmark the permalink.