מחפשים לקנות נכס? למה דווקא עכשיו כדאי יותר מתמיד?

ישנן סיבות רבות לקנות נכס – הצורך בדירה עבור משפחה מתרחבת, הרצון בקניית בתים להשקעה, הצורך להשקיע חיסכון כספי בנדל"ן, ועוד. כיום ישנן קבוצות רכישה רבות המוקמות במטרה לקנות דירות ובתים להשקעה, החלום לרכוש בית קרוב מתמיד. היכן ניתן למצוא בתים חדשים בהנחה של עד 35% ממחיר השוק? ולמה דווקא עכשיו, יותר מתמיד, כדאי לקנות נכס.

היכן ניתן לרכוש דירות החל מ-650,000 ש"ח?

היכן ניתן לרכוש בארץ דירות החל מ-650,000 ש"ח? תכנון: סיטי בי אדריכלים. ההדמיה להמחשה בלבד.

מהם היתרונות של קבוצות רכישה?

קבוצות רכישה הן התארגנויות של אנשים פרטיים אשר קונים ביחד קרקע כדי לבנות עליה מבנה מגורים משותף. היתרונות שבדרך זו הם אי תלות בקבלנים או ביזמים אשר מייקרים את עלות הקמת המבנה. בדרך כלל מדובר על לפחות 100 אנשים או יותר אשר פועלים לאיתור הקרקע ולקבלת הצעות מקבלנים ואנשי מקצוע אשר מתנהלים מולם. זאת בשונה מהתארגנות סטנדרטית לבניית מבנה אשר בה הקבלן הוא אשר פועל לרכוש את הקרקע, לתכנן, לטפל בכל ההיבטים המנהלתיים (השגת אישורי בנייה, תשלום אגרות, תשלום היטלי פיתוח), לדאוג למימון הפרויקט ולבנייה עצמה.

באמצעות קבוצות רכישה, אפשר להשיג אותה דירה בפחות כסף

קבוצות רכישה מאפשרות לעיתים קרובות להוזיל את מחיר הדירה עד לכ-35% ממחיר של אותה דירה אם היא נמכרת על ידי קבלן. ההבדל במחיר נגרם על ידי מספר גורמים, וביניהם ההנחה במיסוי על הדירות הללו, החיסכון בהוצאות על מימון, החיסכון בהוצאות השיווק (מפני שכל הדירות כבר נמכרו עוד לפני שנבנו – לאנשים מקבוצת הרכישה), ואין צורך לשלם מע"מ על מרכיב הקרקע ועל מרכיב מס הרכישה.

להצעה כזאת אי אפשר לסרב! עד 35% הנחה ברכישת נכס חדש
דירות למכירה בגליל ובקריות החל מ-650,000 ש"ח. השאירו פרטים ונחזור אליכם:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:


יתרונות של קניית בתים להשקעה

המטרה של קניית בתים להשקעה היא לקבל רווח כלכלי גדול ככל הניתן. במיוחד כשמדובר באזורים מבוקשים בצפון הארץ. התשואה שאפשר לקבל על מכירת הבית צריכה להיות גבוהה מספיק כדי להצדיק את הקנייה שלו. שיקולים המשפיעים על קנייה של בית להשקעה הם מיקומו בשכונה בתוך עיר למשל, שכונה חדשה במעלות הנחשבת למבוקשת בקרב צעירים או שכונה מבוקשת בקריות הקרובה למרכזי קניות תהיה בעלת היצע גדול יותר של בתים למכירה במחירים יותר משתלמים, ושכר הדירה שאפשר לקבל על הבית.

לרוב, קונים בתים להשקעה כדי להשכיר אותם ולקבל עליהם שכר דירה שיצדיק את הקנייה, או שקונים אותם במטרה למכור אותם בעתיד ברווח כלכלי. במקרים כאלה, כדאי לברר מידע רב ככל הניתן על הבית המיועד להשקעה, על האזור שלו ועל ההתפתחויות האזוריות העתידיות לעתיד הקרוב. אפשרות נוספת היא לרכוש בית המיועד להשקעה גם כן באמצעות קבוצת רכישה.

דירות להשקעה במעלות החל מ-650,000 ₪

אפשר למצוא במעלות דירת 3 חדרים החל מ-650,000 ש"ח. אשר בפועל מחיר שוק של דירה כזאת זהה הוא 780,000 ש"ח. התשואה על דירות כאלה היא בדרך כלל לפחות 4.5%. מדובר על אפשרות כדאית ביותר, כאשר התשואה משתלמת מאוד.

דירות בקריות החל מ-760,000 ₪

אזור הקריות נחשב לפנינת נדל"ן צפונית מבוקשת במיוחד. הביקוש הרב מקפיץ את מחירי הנדל"ן באזור אך ניתן למצוא דירות במחירי מציאה, למשל בקריית ביאליק בשכונת אפק, ניתן למצוא דירה בת 3 חדרים החל מ-760,000 ש"ח כאשר שווי שוק הדירה היא 1,200,000 ש"ח.

קניית בתים להשקעה באזורים צפון, קריות שכונת אפק, מעלות, כפר ורדים

ישנם אזורים בארץ שניתן למצוא בהם בקלות רבה יותר בתים להשקעה, בין אם על ידי קבוצות רכישה ובין אם באופן פרטי. לדוגמה:

  • צפון – אזור הצפון באופן כללי מציע הזדמנויות רבות יותר לקניית בתים. מדובר באזור מיושב פחות מאשר אזור המרכז, ולכן הקרקעות בו זולות יותר ובהתאם גם הדירות והבתים זולים יותר. ישנם פרויקטים רבים המתפתחים באזור, בין אם מדובר בפרויקטים של רכישת קרקעות על ידי קבוצות רכישה ובין אם מדובר על מכירה של בתים להשקעה.
  • קריות – בקריות ישנם בתים רבים אשר נקנו כבתים להשקעה. בשנת 2014 לדוגמה, דירות קטנות שנקנו להשקעה בקריות נתנו למשקיעים שלהן את התשואה הגבוהה ביותר לאותה שנה – תשואה של 5.47%.
  • שכונת אפק – מדובר בשכונת מגורים חדשה אשר הוקמה ממזרח לקריית ביאליק. הקרקעות לשכונה זו היו שייכות לקיבוץ אפק והן סופחו לקריית ביאליק. השכונה מהווה אפשרות נרחבת לקניית בתים להשקעה. התוכנית של בניית השכונה החדשה כללה כ-4,500 יחידות דיור אשר יתחלקו בין בניית מבנים טוריים של שלוש קומות עם קיר משותף, ובנייה רוויה של בין 6 ל-23 קומות (מתוכה לפחות 15% מהדירות בכל מבנה יועדו להיות בנות 3 חדרים). בשכונה גם תוכננו כ-27,000 מ"ר של מסחר ומשרדים, בנוסף לפארק שכונתי מרכזי.
  • מעלות – בעיר מעלות תרשיחא אשר נמצאת בגליל העליון, קרוב לגבול ישראל-לבנון, ישנן אפשריות רבות לקניית בתים להשקעה, דבר המאפיין את אזור הצפון באופן כללי.
  • כפר ורדים – יישוב כפר ורדים הנמצא בגליל העליון, סמוך לעיר מעלות תרשיחא, מציע בתים רבים להשקעה. החל משנת 2015, צפויה להתבטל הטבת מס של 11% לתושבים המשתכרים עד 160 אלף ש"ח בשנה. בעקבות זאת, מספר התושבים המציעים למכירה את בתיהם גדל, דבר אשר גרם להיצע גדול של בתים להשקעה.

מבחר גדול להשקעה – דירות 3-4-5-6 חדרים

כל אחד יכול למצוא דירה להשקעה המתאימה לתקציב שלו ולאפשרויות המימון העומדות לרשותו. ישנן דירות זולות יחסית של שלושה חדרים, דירות בטווח מחירים בינוני של בין 4 ל-5 חדרים, ודירות יקרות יותר של 6 חדרים. בין אם מדובר בקנייה דרך קבוצת רכישה ובין אם באופן פרטי, כל אחד יכול למצוא את האפשרות המתאימה לו.

כתבה זו פורסמה עבור גליל מגורים
כתובת: אזור תעשייה קורן מעלות | טלפון: 04-9997049

Bookmark the permalink.