מנורת מלח : נפלאות המלח לטיפול בילדים ומבוגרים

היום לא צריך לנסוע לחו"ל כדי להירפא מבעיות רפואיות שונות, בעיקר מחלות בדרכי הנשימה. היום כל אחד יכול לטפל בביתו בבעיות רפואיות שונות באמצעות מנורות שמבוססות על המלח, אחד המינרליים החשובים והנפוצים בעולם.

נפלאות המלח

נפלאות המלח

אבל לפני הכל כדאי שתדעו קצת מה זה מלח, איך עובדות מנורות המלח ומה הערך המוסף שלהם מבחינה אסתטית, חשמלית ובטיחותית. לפניכם סקירה קצרה שתעשה לכם סדר כדי שגם אתם תאכלו את המחלות בלי מלח. או במילים אחרות: כדי שאתם והבריאות שלכם תכרתו ביניכם ברית של מלח שנחשבת לברית החזקה מכולן.

הילד מנוזל, מצונן ומשתעל בלי סוף?
הצטרפי לאלפי אימהות מרוצות שנהנות מלילה שקט ורגוע בזכות מנורת המלח הטובה בעולם!
מזמינים עוד היום והמשלוח חינם:



מה זה מלח?

אמנם לאחרונה יצא למלח שם רע, אבל זהו מינרל חיוני בעל חשיבות רפואית לוויסות לחץ הדם ולהעברת האותות העצביים בגוף. המלח ידוע כבר אלפי שנים כחומר משמר ויש לו תכונות של חיטוי ורפוי, אפילו הומרוס באיליאדה קורא לו "מלח הקודש" כדי לתאר את יכולותיו. המלח היה כה חשוב בימי קדם ושימש כמטבע וממנו נגזרת המילה משכורת בכמה שפות. בנוסף, נהגו להתיז מלח על ילודים כדי לחטא אותם ולחזק את גופם ורש"י אמר : "מולחין את הולד כדי שיתקשה בשרו" . וכמובן מלח ידוע כמגרש כישוף ועין הרע וכולנו אומרים "מלח מים" מדי פעם.

אלאדין לא לבד

אמנם ההשפעה החיובית של המלח הייתה מוכרת לכלל אבל מיתרונותיו נהנו רק מעטים : אלו שהייתה להם גישה למצבורי מלח במכרות ובמערות מלח. עם הזמן מערות המלח הפכו לחדרי מלח ולמנורות מלח שנחשבות למנורות קסמים, ממש כמו מנורת הקסמים של אלאדין. ההבדל בין מנורות המלח למנורות של אלאדין נעוץ בכך שמנורות מלח לא צריך לשפשף.  כל שנדרש הוא להניח את מנרות המלח בחדר כדי להתגבר על בעיות רפואיות שונות, בעיקר בדרכי הנשימה :צינון, שיעול, ליחה, גודש ונחירות. מנורות מלח נחשבות לטיפול יעיל גם בבעיות נוספות כמו הפרעות קשב וריכוז, אלרגיות, הפרעות שינה ועוד.

איך זה עובד?

מנורות המלח מורכבות מגביש מלח שבליבו נורה כאשר לנורה זו שני יתרונות : היא מפיצה אור רך שמקל על השינה והיא פולטת חום. מנורות מלח נחשבות לטיפול יעיל כי הן פועלות באופן טבעי בשתי דרכים בו זמנית:

  1. אבן המלח סופחת לחות במהלך היום וברגע שמדליקים את הנורה החום של הנורה מחמם את המלח והלחות ומפיץ רסס מלח ויטמין שליליים לאויר. באופן הזה נוצר מיקרו-אקלים מלאכותי שזהה לתנאי האקלים במערות המלח ובחדרי המלח בהבדל אחד : אין צורך לשלם הון או לנסוע לחו"ל כדי להינות מהם.
  2. המלח שנפלט מכיל יונים שליליים שמאזנים את היונים החיוביים שנפלטים ממכשירים ביתיים שונים : מכשירי חשמל, תאורה מלאכותית, מיזוג אויר, מחשבים ועוד. חוסר איזון בין היונים החיוביים לשליליים גורם לבעיות רפואיות שונות כמו עייפות, מתח, בעיות נשימה, אלרגיות ועוד. היונים השליליים ממנורת המלח לא רק מאזנים אלא גם מחזקים את מערכת החיסון.


מה עוד?

מנורות המלח צורכות מעט חשמל והן מיוצרות בסביבה ללא חיידקים להבטחת בטחון המשתמשים בהם.  כמו כן, מנורות המלח תורמות לאווירת החדר שבו הן מותקנות והן מאפשרות רפוי באופן אסתטי כמעט בכל מקום : במשרד, בחדר הילדים, בחדר השינה, בחדרי טיפולים ועוד. כיום נהוג למקם את מנורות המלח ברחבי הבית בהתאם לאווירה שאתם רוצים ליצור:

  1. חדר שינה – ליצירת אוירה רומנטית ואינטימית
  2. חדר מגורים – ליצירת אוירה משפחתית רגועה.
  3. חדר ילדים – ליצירת מרחב רגוע ושקט שמאפשר שנת לילה רצופה.

 

נפלאות המלח – טלפון: 072-331-9557

Bookmark the permalink.