מיחזור משכנתא יחסוך לכם הרבה כסף! רוצים לדעת כמה?

רכישת נכס נדלני ובעיקר בית, לא מתאפשרת ברוב המקרים ללא לקיחת משכנתא. משכנתא הינה הלוואה ארוכת טווח, הלוואה שמתקבלת מהבנק כשהנכס הוא הבטוחה שלו להחזרת ההלוואה. ככזו, חשוב לתכנן אותה ולחשב אותה שנים רבות קדימה בכדי שניתן יהיה לעמוד בהחזרים גם כשההוצאות משתנות.

משכנתא נלקחת לעשרות שנים אך רבים לא יודעים שניתן לעשות מיחזור משכנתא ולשנות את התנאים שלה כך שהתשלום בסוף יהיה נמוך באופן משמעותי. יש מספר מסלולי משכנתא עיקריים: משכנתא בריבית משתנה, משכנתא בריבית קבועה, משכנתא בריבית מק"מ, משכנתא בריבית פריים, משכנתא צמודה למט"ח, משכנתא מסוג בוליט, משכנתא במסלול בלון, ומשכנתא בריבית מק"מ, ואם לקחתם משכנתא באחד מהמסלולים הללו זהו לא סוף פסוק. מיחזור משכנתא הינו החזר של המשכנתא המקורית ולקיחת משכנתא בתנאים טובים יותר.

מה עדיף, יועץ משכנתאות מהבנק או אחד פרטי? (או נציג של חברה פרטית)

ההיגיון הפשוט בדרך כלל מנצח, וכמובן גם במקרה הזה. אם אתם הולכים ליועץ משכנתאות של הבנק, הוא יסייע לכם ויציג לכם את כל האפשרויות, אך חשוב לזכור שבסופו של דבר האינטרס שלו הוא שהבנק ירוויח. לעומת זאת ליועץ משכנתאות פרטי או מטעם חברה פרטית, יש אינטרס אחד ועל זה אתם משלמים לו – האינטרס שלכם. חשוב לבחור חברת ייעוץ עם ניסיון והמלצות, וחשוב לזכור שייעוץ משכנתאות הינו בתשלום אך בחישוב כולל אתם יכולים להרוויח המון עם ייעוץ מקצועי ולכן אל תירתעו לשלם אם מצאתם יועץ מקצועי ובעל ניסיון וקבלות בתחום.

אתגר משכנתאות – היועצים שלכם למשכנתא בטוחה
צוות "אתגר משכנתאות" יבחן את הפרופיל הפיננסי שלך וביחד נתאים את המסלולים הנכונים עבורך ואת גובה ההחזר המבוקש. לקביעת פגישת ייעוץ: 



 

למה בכלל למחזר משכנתא?

יש כמה סיבות שבגינן כדאי לבדוק את האופציה של מיחזור משכנתא:

  • קושי בהחזר – מצבו הכלכלי והתעסוקתי של אדם יכולים להשתנות ברבות השנים, מה שאומר שהתנאים של המשכנתא המקורית וההחזר החודשי שלה לא תמיד מתאימים למצב חדש. אם אתם רוצים להקטין את ההחזר החודשי מיחזור משכנתא יכול לסייע לכם.
  • גידול בהכנסות – כמו כל הלוואה, כדאי לסיים אותה כמה שיותר מהר ו"להוריד אותה מהראש" ולכן, אם ההכנסות שלכם גדלו במהלך השנים, אם בגלל קידום בעבודה או מכל סיבה אחרת ואתם מעוניינים להחזיר סכום גבוה יותר בכל חודש בשביל לסיים עם המשכנתא כמה שיותר מהר, עם מיחזור שלה תוכלו לעשות את זה.
  • ריביות נמוכות יותר – הריביות בשוק נמוכות בתקופות מסויימות בהשוואה לתקופה בה נלקחה המשכנתא, ואין סיבה לשלם את הריביות שהתחייבתם עליהן במשכנתא המקורית. מיחזור משכנתא יעשה לכם סדר ויחייב אתכם בהתאם לריביות הנמוכות.

דברים שצריך לקחת בחשבון

מיחזור משכנתא בעזרת יועץ משכנתאות, מי שיש לו ניסיון ויודע להשיג עבורכם את העסקה הטובה ביותר מול הבנקים, יכולה להוזיל משמעותית את ההחזר החודשי ואת התשלום כולו. צריך לקחת בחשבון שני דברים עיקריים:

  • מיחזור משכנתא הוא בעצם סילוק של המשכנתא המקורית לפני תום התקופה מה שברוב המקרים גורר עמלת סילוק. ולכן, כשעושים את כלל החישוב אם לעשות את הצעד הזה או לא, חשוב לקחת גם את סכום הקנס בחשבון.
  • החזרת המשכנתא הקודמת ולקיחת אחת חדשה, כוללת את כל המסלול (או לפחות את רובו) שעברתם בדרך למשכנתא המקורית. זה דורש סבלנות, למידה והבנה של הדברים, ולא מעט כאב ראש, אך זה משתלם בסוף.

 

למה לבחור דווקא "אתגר משכנתאות"

חברת "אתגר משכנתאות" מעסיקה את טובי יועצי המשכנתאות בישראל, יועצים עם ניסיון רב ועם לקוחות רבים מרוצים שקיבלו את שירותיהם במהלך השנים. ליועצים של "אתגר משכנתאות" קשרים הדוקים עם הבנקים השונים, כך שהם יוכלו להשיג לכם את העסקה הטובה ביותר.

אתגר משכנתאות – ייעוץ השקעות ומשכנתא
צרו קשר עוד היום וקבלו מענה מהיר, יעיל ומקצועי! התקשרו: 03-6429994
כתובת: מנחם בגין 148, תל אביב.

Bookmark the permalink.