מוצאים אהבה אמיתית : השיטה שעובדת!

אושרי התייאשה מלחפש אהבה באינטרנט, וגם אסף חיפש אהבה בכל מקום, ידידה משותפת סיפרה להם על "השדכנית הלנה עם-רם", לרגע הם האלו גיחוך, היום הם נשואים באושר עם ילד בדרך. קפצנו לבקר את "השדכנית של המדינה", בנסיון להבין מהי אהבה אמיתית ולנסות לקבל על דרך כמה טיפים לזיווג המושלם.

כולנו מחפשים אהבה ורוצים את הטוב ביותר.

כולנו מחפשים אהבה ורוצים את הטוב ביותר.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו ולהסתכל עליו בזמן שמחפשים זוגיות הוא המראה. הכוונה היא לא למראה הפיזית, אלא למראה כמשקפת את האדם עצמו. לא ניתן למצוא אהבה לפני שאדם מכיר את עצמו ואוהב את עצמו. אנשים יכולים למכור הבטחות כמו "רוצה טיפים מועילים למציאת אהבה? תשנה את הדרך שבה אתה מדבר…" במקרים כאלה תדעו שאין אלה טיפים מועילים למציאת אהבה אלא רק שקר וכזב. גם אם תשנה את המראה שלך, הפנים שלך לא ישתנה.

תמיד טיפים למציאת אהבה יתחילו בפנים ולא בחוץ

אף פעם לא מזיק להיראות קצת טוב יותר או לשפר קצת את העמידה או הדיבור, אבל אלה לא הדברים המשמעותיים באמת. הדבר שהכי מושך אישה הוא ראשית בטחון עצמי. לכן, קודם כל תעבוד על עצמך, תאהב את עצמך, תהיה בטוח בעצמך, והשאר יבוא מעצמו. איך עושים זאת אתה שואל? לאט לאט. קודם מתחילים בדברים שאתה כבר אוהב בעצמך.

לחשוב חיובי

גם אם תמצאו את כל הכללים וכל החוקים למציאת בת זוג זה לא יעזור אם לא תאמינו שאתם יכולים. לכן מתוך כל הטיפים האפשריים, טיפים למציאת אהבה חייבים לכלול את ההיבט הזה של אמונה וחשיבה חיובית. אותו הדבר תופס גם עבור נשים המחפשות אהבה. גם נשים חייבות לחשוב חיובי ולשדר חיוביות כדי לקבל לעצמן גבר חיובי.

לקחת את הדברים לאט

גם אתה וגם את לא חייבים לדעת הכל בפגישה הראשונה. למה הכוונה? טיפים מועילים למציאת אהבה כוללים את הזמן הדרוש להכיר בן אדם לעומק. הכרות שכזו דורשת זמן ולא יכולה להתרחש בלחץ. אל תפסלו לאחר פגישה אחת בלבד. תנו לזמן לעשות את שלו. תנו לבן אדם קצת רוגע וכך תוכלו להכיר את האדם האמיתי שעומד מולכם ללא כל הקושי הקיים בניסיון לעשות רושם ראשוני.

תקשיבו לעצמכם

למה הכוונה? הרבה מקומות יתנו לכם טיפים למציאת אהבה כגון "תשמרו על מסתוריות", "לא נכון להיפגש בשעות מאוחרות מדי של הערב", "אל תראו כמה אתם מחפשים אהבה". אל תקשיבו לאף אחד מהם! אם נכון לכם למשל לספר על ההיסטוריה המשפחתית שלכם בפגישה הראשונה, תעשו זאת.

מחפשים אהבה אמיתית?
                               11,000 זוגות מאושרים עם נסיון של 40 שנה.

קיימות הרבה מאוד דרכים למציאת אהבה, עליך להיות פתוח אליהן

האם קיים סוד למציאת אהבה? האם כולם יכולים למצוא אהבה? התשובה היא לא וכן בהתאמה. לא קיים מקום אחד בו תמיד מוצאים אהבה וגם לא קיים זמן מומלץ לחיפוש אהבה. עם זאת קיימים מספר דרכים למציאת אהבה ולא רק דרך אחת יחידה.

מה ללבוש לדייט

הדבר הראשון שאנשים רואים הוא המראה של האדם העומד מולם. לכן חשוב לשים לב שמדובר בבגדים "האמיתיים" שלך. למה הכוונה? הכוונה היא לא לנסות להראות כמו מי שאת או אתה לא. תרגישו נוח ותשדרו נוחות, זה יותר חשוב מלהראות סקסיים. לבוש חשוף לא משדר "מחפשת אהבה" ולא תראו אותו אף פעם בתוך דרכים למציאת אהבה אמיתית.

מקומות אפשריים ללכת אליהם בחיפוש אחר בן זוג או בת זוג

מבין המקומות קיימים כמובן מסיבות, ארוחות של חברים, מועדונים ועוד. אך קיימים מקומות נוספים עליהם אנשים פחות חושבים בחיפוש דרכים למציאת אהבה. אלה יכולים להיות תערוכות אומנות, תערוכות פתוחות לקהל הרחב או במידה וקיימים חברים אמנים אפשר תמיד ללכת לפתיחת תערוכה שלהם. כמו כן ניתן ללכת להצגות תיאטרון ולפני תחילת ההצגה, בזמן ההפסקה ועם סיומה לנסות להתערבב עם האנשים שהגיעו לראות את ההצגה כמוך.

מקומות נוספים הם אירועים המיועדים לאסוף תרומות. אירועים אלה טובים במיוחד אם אתם תומכים באופן אישי במטרה. מלבד זאת דרכים למציאת אהבה אמיתית כוללים גם כמובן את המוזיקה המקרבת בין לבבות וניתן תמיד ללכת להופעות, קונצרטים או אירועי מוזיקה אחרים. כמו כן מומלץ לנסות להכיר אנשים דרך חברים טובים, חברים יותר רחוקים, מכרים, דרך חברים לעבודה ואפילו דרך שכנים. מלבד זאת ניתן להכיר אנשים חדשים גם דרך אתרי הכרויות או שדכנים.

דרכים למציאת אהבה על ידי לימודים וקורסים

אחת מתוך הדרכים הינה מפגש בקורסים או בלימודים משותפים. אלה יכולים להיות לימודים להשכלה גבוהה או לחלופין קורסים מקצועיים. מתוך הקורסים האפשריים קיימים רפואה משלימה, ספרים, רכיבה על סוסים, מדיטציה, יוגה, סדנאות העצמה ועוד. דרכים למציאת אהבה אמיתית המשלבות תחומי עניין משותפים הן טובות במיוחד מפני שהן מאפשרות להתחיל את הקשר עם גורמי עניין משותפים.

כתבה זו פורסמה עבור הלנה עם-רם – 11,000 זוגות מאושרים עם נסיון של 40 שנה
כתובתנו: נחלת יצחק 18 תל אביב
טלפון: 03-695-33-56, טלפון נוסף: 1-700-507-333
דוא"ל: hellena206@gmail.com

Bookmark the permalink.