מדרסים : איזון הגוף דרך כף הרגל בעזרת נעליים בהתאמה אישית

הגוף שלנו הוא הנכס היקר ביותר שלנו, איתו אנו הולכים לכל מקום ובאחריותנו לשמור עליו כמה שרק ניתן. ישנם אנשים רבים אשר סובלים מכאבים שונים כאשר בקרב האוכלוסייה הבוגרת כמעט ואין אדם אשר לא סובל ממכאוב זה או אחר מדי פעם. הסיבות לכאבים השונים הן רבות ומגוונות כאשר לאורח החיים המערבי שכולל לחץ, תזונה לא נכונה וחוסר אקטיביות ישנה השפעה גדולה. פגשנו את בני באלאנס, מומחה לאיזון הגוף דרך כף הרגל בעזרת נעליים בהתאמה אישית ובעזרת מדרסים דינמיים ושמענו ממנו על השיטות והדרכים לשיפור אורך החיים, הכל מדרסים בהתאמה אישית.

איזון הגוף דרך כף הרגל בעזרת נעליים בהתאמה אישית ובעזרת מדרסים דינמיים.

איזון הגוף דרך כף הרגל בעזרת נעליים בהתאמה אישית ובעזרת מדרסים דינמיים.

הכאבים הנפוצים עליהם אנו שומעים הם כאבי ראש, צוואר, גב וגם כאבי ברכיים ובכפות הרגליים. רוב הכאבים שצוינו קשורים בבעיות אורתופדיות אשר רבות מהן ניתנות למניעה על ידי התאמה של נעליים אישיות ומדרסים דינמיים. על מנת להבין מהי המשמעות של הנעליים והמדרסים ומה הקשר לכל אותן בעיות עלינו להבין איזה מאמץ אנו מעמיסים על הרגליים שלנו במהלך היום. הרגליים שלנו נושאות במהלך היום את משקל גופנו כשהן בתנועה וכשהן לא בתנועה הן מתנוונות והפעלת העומס נופלת על רגליים שאינן עוברות חימום או חיזוק. גם תנועה מתמדת או עמידה ממושכת וגם חוסר תנועה יכולים להשפיע על הכאבים השונים שאנו חווים כאשר הכאבים לא חייבים להתבטא רק בכאבי רגליים או בכפות רגליים אלא יכולים להתבטא גם בברכיים, בגב ואפילו בכאבי ראש (הנגרמים כתוצאה מיציבה לא נכונה).

באלו מקרים כדאי לאזן את הגוף דרך כף הרגל

את חוסר האיזון של כף הרגל אשר מוביל לכאבים ניתן לפתור באמצעות התאמה של נעליים ומדרסים. המצבים אשר יכולים להוביל לחוסר איזון של כף הרגל:

  • עמידה ממושכת עמידה ממושכת לאורך זמן עלולה לפגוע בגוף שלנו בשל העמסה על כף הרגל וחוסר איזון שלה עבור הגוף כולו. העמידה הממושכת תהיה לרוב דרישה של תנאי העבודה ואם בנוסף אליה מצטרפת פעולה של הרמת משקל הלחץ גובר עוד יותר. כאשר הרגל אינה יציבה ואינה מוחזקת כראוי הנזק עלול להיות כבד, נזק אשר ניתן למניעה על ידי איזון של כף הרגל אותו עושים בעזרת נעליים בהתאמה אישית ובעזרת מדרסים דינמיים.
  • סטטיות לאורך זמן אי פעילות פיזית וישיבה ממושכת עלולים לגרום להתנוונות של השרירים באזור הרגליים. הסטטיות היא מנת חלקנו בשל אופיים של החיים המערביים. ישיבה ממושכת מול המחשב, שעות עבודה רבות וחוסר חשק וכוח לנוע בשעות הפנאי מובילים כולם להתנוונות של השרירים אשר לא מוכנים לעומס בזמן תנועה. על מנת להקל על הרגליים ועל כל הכאבים אשר באים בעקבות הסטטיות המתמדת מומלץ ללכת עם נעליים מותאמות באופן אישי אשר יתמכו בגוף כולו.
  • מבנה מולד מבנה מולד יכול להוביל לכאבים של הקרסול, כאבים של כף הרגל, הברכיים והצוואר. המבנה המולד יכול למשל להיות פלטפוס (כף רגל ישרה יותר מהרגיל או לחלוטין) או מבנה אחר אשר לאורך זמן משפיע על היציבה כולה ועלול ליצור עומסים שיובילו לכאב. על מנת לאזן את העומסים השונים הנוצרים מהיציבה מומלץ להתאים נעליים ומדרסים דינמיים.
  • גיל לאורך השנים אנו עוברים הליך טבעי של שחיקה והתנוונות. גם אנשים אשר בצעירותם לא סבלו מכאב (בין אם עמדו שעות רבות על הרגליים ובין אם לא) יכולים למצוא את עצמם סובלים מכאבים בגיל מבוגר, כאבים אשר ניתנים לפתרון באמצעות התאמה של נעליים ושל מדרסים דינמיים.
בני באלאנס – מכון אורטופדי למדרסים
מדרסים בהתאמה אישית – איזון הגוף דרך כף הרגל בעזרת נעליים בהתאמה אישית ובעזרת מדרסים דינמיים.
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:


מהי התאמת נעליים ומהם מדרסים דינמיים

ההליך של איזון הגוף דרך כף הרגל בעזרת נעליים בהתאמה איזית ובעזרת מדרסים דינמיים הוא פשוט יחסית (מבחינת מאמץ מצד האדם) ותוצאותיו מידיות. נעליים מתאימות ומדרס נכון לאדם יכולים להקל על ההליכה שלנו, להפחית כאבים ולמנוע נזקים. הליך התאמת הנעליים והרכבת המדרסים הוא הליך אישי אשר מבצעים באופן אינדיווידואלי לכל אחד (כלומר לא רוכשים מדרסים מוכנים אלא מכינים מדרס מותאם לכף הרגל).

כדי להתאים את הנעליים ואת המדרסים עושים קודם כל בדיקה של כף הרגל ובדיקת יציבות. מומלץ מאד לבצע את הבדיקה על ידי איש מקצוע בעל ניסיון בבדיקה ובהתאמה של נעליים ומדרסים. לאחר הבדיקה הראשונית יידע איש המקצוע המנוסה מהן הבעיות של האדם וכיצד להתאים לו את המוצרים אשר יקלו על כאביו וימנעו החמרה שלהם.

תוצאות התאמת נעליים ומדרסים דינמיים

איזון הגוף דרך כף הרגל בעזרת נעליים בהתאמה אישית ובעזרת מדרסים דינמיים מביא לשיפור משמעותי בתחושה האישית, הפחתת הכאבים ברגליים ולאורך עמוד השדרה. השינוי נגרם על ידי שינוי ביציבה כולה ותמיכה בכף הרגל, אשר באופן טבעי נושאת את משקל הגוף ומשפיעה על התנועתיות שלנו. חשוב לציין כי אנשים רבים חוששים מהנוחות בהליכה לאחר השינוי בנעליים ובמדרסים, אך כאשר הנעליים מתאימות בדיוק למי שנועל אותן והמדרסים מיוצרים במיוחד עבורו, הנוחות היא מקסימלית. כמובן, כמו כל התאמה בכף הרגל ייתכן שהתחושה הראשונה תהיה של יציבה חדשה, אך זו תחלוף כבר ביום הראשון ותשאיר מקום לנוחות, הפחתה בכאבים השונים והימנעות מנזקים.

כדי להתאים את הנעליים והמדרסים תעשה במכון בני באלאנס בדיקה.. הכוללת תצוגה ממוחשבת. מהמומחה לאיזון הגוף דרך כף הרגל בני בר לוי…

כתבה זו פורסמה עבור בני אלאנס – מכון אורטופדי למדרסים
רחוב אחוזה 198, מרכז גולן רעננה | טלפון: 077-5516501, 054-3902020

Bookmark the permalink.