מדפסות משולבות וציוד מתכלה

למה לעשות את החיים קשים אם אפשר לעשות אותם ממש קלים? למה להשתמש במספר מכשירים שתופסים מקום, שדורשים ציוד נפרד ושעולים הרבה כסף כל אחד אם אפשר לחסוך? ועוד לא דיברנו על הטכנאים השונים של כל מכשיר, על הממשקים השונים ועל מספר תעודות אחריות שמתגלגלות מי יודע איפה? בקיצור – בלגן שאפשר לחסוך אותו בקלי-קלות.

lazer

איך עושים את זה?

מדפסת משולבת, למשל, תחסוך לכם שטח עבודה ועלות כי במקום לקנות מספר מכשירים קונים רק אחד שיש לו ממשק זהה, טונר או ראש דיו אחד, משלמים פעם אחת וגם מקבלים תעודת אחריות ושירות מחברה אחת. מדפסת משולבת כוללת בדרך כלל פקס, סורק ומכונת צילום ונחשבת לפתרון האידיאלי לשימוש ביתי או משרדי. עם זאת, כדאי להתאים את המדפסת המשולבת לשימושים הייחודיים לכם. למשל : אם אתם משתמשים בעיקר בפקס או במכונת צילום ושולחים או מצלמים מספר רב של דפים כל פעם כדאי לכם לקנות מדפסת בעלת מודם במהירות גבוהה וכזו שיש לפקס שלה יישום בשם "מזין נייר אוטומטי". כדאי גם לבחור מדפסת משולבת שמספקת שירות של פעימות מונה וככה לשלם רק על הדפים שצילמתם או הדפסתם בנוסף לתיחזוק מלא של המדפסת.

בריטיש לייזר – טונרים וראשי דיו תואמים למקורי, מדפסות משולבות ופקסים | טלפון: 052-8410109
בריטיש לייזר עוסקת זה למעלה מ- 10 שנים בייצור, בייבוא ובשיווק טונרים וראשי דיו תואמים למקורי, מדפסות משולבות ופקסים, טונרים התואמים במדויק למקור. השאירו פרטים ונחזור אליכם:



 

אבל מה עושים כשנגמר הדיו במדפסת, בפקס או במכונת הצילום?

חלקכם בטח ייקנו ראש דיו או טונר חדש במחיר מלא ועל זה רק נגיד שעליהם נכתב המשפט הידוע :  "פראיירים לא מתים אלא רק מתחלפים". חלקכם ינהגו יותר בחוכמה ויירכשו ראש דיו או טונר חליפי במחיר זול יותר. אבל שימו לב – כיום השוק של הציוד המתכלה, במיוחד בתחום של ראשי דיו וטונרים, נחשב לפרוץ במיוחד וכל אחד יכול לשווק כל מוצר בלי להתחייב לאיכות של המוצר או להקפיד על תהליכי ייצור כנדרש. המצב שמתקבל הוא שהשוק כיום מוצף בטונרים ובראשי דיו חליפיים שאינם איכותיים ושמיוצרים שלא על פי דרישות הייצור הקפדניות כנדרש. לכן גם כשאתם קונים ציוד מתכלה בזול אתם צריכים להקפיד לקנות ראש דיו או טונר שמיוצר בקפידה ושמבטיח לא רק מחיר זול אלא גם איכות ועליהם לדרוש לקבל אחריות מקיפה בכתב במעמד הקנייה. אין חיה כזאת? תתפלאו – דווקא יש וכיום קיימים טונרים תואמים שעולים כמחצית מטונר חדש בלי לוותר על איכות ועל תעודת אחריות למרות שהם לא מקוריים. ועוד לא דיברנו אף מילה על איכות הסביבה כי ציוד מתכלה שומר על הסביבה ואתם יוצאים גם חכמים וגם ירוקים.

אתם למעשה אפילו מרוויחים יותר : טונר תואם איכותי מכיל בדרך כלל יותר דיו מהטונר המקורי שלכם ואתם יכולים להשתמש בטונר התואם בלי לחשוש למדפסת שלכם וכל זאת תוך כדי חסכון כי ככה תרוויחו פעמיים : גם שילמתם פחות (כמחצית ממחיר של טונר חדש) וגם קיבלתם יותר דיו. כיום מיוצרים מגוון טונרים שמתאימים למגוון מדפסות של מיטב החברות כך שאתם יכולים להיות רגועים ושקטים ולחסוך גם זמן, גם כסף וגם מאמץ. טונר תואם למקורי, איכותי באותה מידה וחוסך עד 50% מהמחיר המקורי.

למעשה כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור מתוך המגוון הקיים כיום. אנחנו בטוחים שאם קראתם את כל המאמר עד הסוף אתם כבר יודעים איך לעשות את זה בחוכמה. בהצלחה!

חברת בריטיש לייזר מתמחה בשיווק טונרים תואמים למקורי, שיווק מדפסות משולבות ופקסים למוסדות, משרדים וללקוחות פרטיים.
אנו נותנים שירות אישי ותחזוקה לחברות הייטק, עסקים ומפעלים. נשמח לשוחח איתכם בטלפון: 052-8410109

Bookmark the permalink.