למה כדאי לעשות אירועים בצפון?

לאזור הצפון יש קסם מיוחד, שמתאים לא רק לנופש וטיולים כי אם גם לאירועים. הבחירה לקיים אירוע באזור זה מעניקה לאירוע השראה וייחוד שאין במקומות אחרים. ניתן להמחיש את הדברים תוך התייחסות למסעדת שלו ביער, השוכנת ביער השומרים הסמוך לטבעון.

שלו ביער

יער השומרים – מעט היסטוריה

יער השומרים הינו חורשה מקסימה בעלת היסטוריה ייחודית. באזור שכן היישוב בית שערים העתיק ועל כך מעידים שרידי מבנים ואתרים ששמשו את חקלאי האזור. בימי ראשית הציונית שבו להתיישב באזור קבוצות של מתיישבים כגון קבוצת הרועים, אליהם הצטרף השומר המפורסם אלכסנדר זייד. בבית השומר ההיסטורי, בו שוכנת כיום מסעדת שלו ביער, ניתן למצוא כיום תצלומים היסטוריים מהווי המקום וכן עיצוב המשלב בין הישן והחדש.

העמק הפורח

הבחירה לערוך אירועים בצפון נשענת לא מעט על כל מה שיש לעמק להציע, מלבד החשיבות ההיסטורית ואתרים כמו בית השומר ויער השומרים (שנקרא גם יער לנדוי). לעמק זה, הירוק והפורח יש לא מעט מה להציע כמסגרת יפה לאירועים, שאין במקומות אחרים. הדרך המובילה את היער נוחה וגם חנייה מרווחת יש בנמצא. ביער שבילים מרווחים, נוף ירוק ופורח ובכל עת ניתן לשמוע את ציוץ הציפורים. אפילו האוויר כאן הוא משהו מיוחד – אפשר כאן לנשום לרווחה, ליהנות מהקרירות הנעימה בלי לחשוש מעשן או פיח המצוי ליד אזורים עירוניים ואזורי תעשייה.

שלו ביער – חווית טעמים ייחודית | טלפון: 052-9709668
מסעדה צרפתית איטלקית אותנטית המשלבת ניחוחות מענגים ושלווה קסומה. חגיגות משפחתיות, כנסים מקצועיים ואירועים אחרים מכל הסוגים, עד 240 אורחים.
השאירו פרטים ונחזור אליך: 



 

כאשר בוחרים באזור הצפון לעריכת אירוע, כאשר בוחרים להתחתן, לחגוג בר מצווה או יום הולדת מיוחד במקום כמו יער השומרים והעמק הנשקף ממעל – נהנים מכל הטוב שיש לטבע להציע לצורך אווירה נעימה ושלווה.

גם מנות שף וגם טבע בחורשה אחת

מסעדת שלו ביער המקיימת גם אירועים שונים, מציעה אם כן את האווירה הנפלאה של הצפון, של קריית טבעון, של יער השומרים הפורח והיסטוריה מרשימה. אך מלבד אווירה טובה, טבעית וירוקה, יש למסעדה גם כמה יתרונות ברורים נוספים.

  • בישול גורמה – בשלו ביער מבשל שף מומחה, שמציע מגוון רחב של מטעמים המבוססים על המטבח הצרפתי והאיטלקי. התפריט המגוון המנות השונות מציעים חווית טעמים ייחודית, שמשדרגת כל אירוע.
  • עיצוב מדהים – עיצוב המסעדה הטובלת בירוק מדהים ביופיו, במרכז אח עם אש פתוחה וארובה, וגופי התאורה מספקים אור רך ונעים. השולחנות הערוכים יפהפיים וחפצים עתיקים ותמונות נאות מההיסטוריה המקומית מקשטים את הכתלים.
  • ניתן לערוך חתונות וכן אירועים וכנסים בחדר VIP מפואר או בכל חלל המסעדה. יש אפשרות להיעזר בציוד מולטימדיה, מקרנים, מערכת הגברה. בנוסף, ניתן לקבל את עזרתה האדיבה והמקצועית של בעלת המסעדה, שמאחוריה ניסיון רב בהפקת אירועים שונים.

אם נרצה לסכם, הרי שאזור הצפון בכלל ואזור יער השומרים והעמק בפרט מספקים יופי של אווירה ומסגרת לאירועים. כאשר מוסיפים לכך מנות שף איכותיות, מסעדה בעיצוב מרהיב ומיוחד וסיוע בהפקת אירועים לפי טעמו של הלקוח – כל אירוע הופך להצלחה.

שלו ביער – חווית טעמים ייחודית – אירועים בטבעון
טלפון: 052-9709668

Bookmark the permalink.