פריצת דרך : סובלים מסוכרת או כולסטרול גבוהה?

במדי שנה מאובחנים בישראל כשלושים אלף חולי סכרת חדשים. אנשים אלו, מוצאים את עצמם מהר מאוד בעולם שלרוב אינו מוכר להם. ההתמודדות החדשה היום יומית עם המחלה הלא פשוטה הכרוכה בקבלת טיפול שלרוב הינו טיפול תרופתי שלעתים מלווה בתופעות לוואי. מחקר קליני פורץ דרך שבוצע בראשות פרופסור אבירם מיכאל מנהל מעבדות המחקר בבית החולים רמב"ם והטכניון, בו נמצא יעילותו והשפעתו של כמוסת הליקוריץ המיוצרת במפעל "פיטנס" בקרית שמונה, למניעת מחלות לב, טרשת עורקים, אירוע מוחי, מחלות כלי דם ואיזון רמת הסוכר בדם.

תמצית שורש ליקוריץ הוכחה מדעית כמסייעת במניעת טרשת עורקים ומאזנת סוכר בדם באופן משמעותי.

תמצית שורש ליקוריץ הוכחה מדעית כמסייעת במניעת טרשת עורקים ומאזנת סוכר בדם באופן משמעותי.

האם ישנו קצה אור ואופטימיות לאחוז גדול מהסובלים מסוכרת ומטרשת עורקים? אכן פיתוח ומחקר חדש שנעשה במעבדות המחקר בראשות פרופסור אבירם מיכאל, הצליחו לזקק מתוך שורש הליקוריץ , נוגדי חמצון חזקים במיוחד, התורמים בצורה משמעותית לאיזון סוכרים בדם ומסייע במניעת טרשת עורקים, מעלה ב-55% את התנגדות הכולסטרול הרע לחמצון. כתוצאה מכך רמות הכולסטרול, רמות טריגליצרידים ולחץ הדם הסיסטולי יורד ומתאזן. האם אכן מדובר במוצר פלא טבעי ההולך לשנות ולהשפיע על עולם הרפואה ולעל הסובלים מסוכרת וטרשת עורקים? תצפיות רפואיות שבוצעו ע"י ד"ר יעקב פוגלמן על השלכותיו הרפואיות של המוצר, בוצעו בהצלחה עם תוצאות שיפור מדהימות בקרב המטופלים.

קיימות מחלות שנגרמות כתוצאה מסוכרת. סוכרת יכולה לגרום לבעיות נוספות כאשר העיקרית שבהם היא בעיית ראיה. ברשתית העין נימי דם דקיקים ולכן הם נפגעים בדרך כלל ראשונים כאשר מתפתחת סוכרת. בעיות בעין יכולים להיות בצורה של קטרקט, התנפחות שכבת הרשתית, רטיונופטיה וגם גלאקומה. מחלות עיניים אלה נגרמות כתוצאה מסכרת ויכולות להחמיר עד כדי עיוורון. קטרקט למשל יכול להתפתח אצל כל אדם, בייחוד בגיל מבוגר, אך אצל חולי סוכרת בישראל אפשר למצוא זאת גם בגילאים צעירים יותר.

מחלת עיניים נוספת המתפתחת אצל חולי סוכרת בישראל היא גלאקומה. מחלה זו היא תוצאה של לחץ עיני וחוסמים את הניקוז. חולי סכרת בסכנה פי שתיים באוכלוסיה לגלאקומה. גלאקומה חמורה יכולה להחמיר עד לעיוורון.

תמצית שורש ליקוריץ ★ המקורי שנבדק ונחקר קלינית על ידי פרופסור מיכאל אבירם
מוצר מהפכני וטבעי שעבר מחקר קליני בבית חולים רמב"ם – מוצר מהפכני לחולי סוכרת וחולי לב
למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:


מחלות נוספות העלולות להתרחש כתוצאה של סוכרת הן מחלות רגליים

למעשה, בעולם המערבי סוכרת היא הגורם הראשון לכריתת רגליים. סוכרת גורמת למחזור דם לא תקין ולקושי בהחלמה של פצעים ברגליים. מלבד זאת במקרים רבים קיים גם חוסר תחושה ברגליים שגורם לכך שהחולה לא מרגיש את פגיעתו ואת חומרתה.

זרימת דם לא תקינה כתוצאה מסוכרת גורמת לבעיות נוספות כמו טרשת העורקים. העורקים הקטנים בגוף נפגעים ויכולים לגרום לשבץ, נמק ואימפוטנציה. הסוכרת גורמת גם חוסר תחושה בידיים וברגלים ולכן הרבה חולים סובלים מנמק בכפות הידיים והרגליים.

שמעתם פעם על צמח בשם הליקוריץ? אולי שמעתם פעם את השם של צמח השוק קרח? ראיתם פעם רשימת מרכיבים של פורמולת צמחים ותהיתם אילו צמחים מוכנסים אליה? במידה ושמות אלה אינם זרים לכם, וגם במידה וזו הפעם הראשונה בה אתם נתקלים במונחים אלה, כדאי לכם מאוד להעמיק את ידיעתכם בדבר זה.

ליקוריץ הוא צמח רווח ברפואה הסינית. צמח זה נקרא גם בשם שוש קרח ולו תכונות חשובות ויעילות לגוף האדם. הצומח מוכר בעיקר בזכות סגולותיו הרפואיות הרבות. סגולות הליקוריץ מוכרות בעולם מימים ימימה. הוא הגיע מארצות המזרח התיכון וגם במספר ארצות באירופה והוא אחד מהצמחים המשמשים כצמחי מרפא באופן רחב מאוד שנים רבות. גם היום, ברפואה המודרנית המשתמשת בצמחי מרפא מייחסים לצמח שוש קרח השפעה ומשתמשים בו בטיפול בנוגע למערכות כלי הדם למניעת טרשת עורקים ומחלות לב. בין היתר תורם הליקוריץ משמעותית לאיזון רמות הסוכרים בדם.

הורדת כולסטרול – החשיבות והסכנות

קיימות מספר דרכים יעילות מאוד עבור הורדת כולסטרול כאשר הקיצונית ביותר שלהן היא תרופות בלבד. דרכים נוספות כוללות הרגלי תזונה נכונה ופעילות גופנית ושילוב של השניים יחד עם תרופות. ככל שהתזונה תכלול יותר שומנים כך היא תהיה בעייתית יותר כלפי הכולסטרול ובהתאם, תזונה מופחתת שומנים יכולה למשל להועיל מאוד לגוף ולהפחית את הכולסטרול בגוף. מלבד זאת לא רק הפחתה בשומנים יכולה לעזור אלא הפחתה ספציפית של השומן הרווי היא המשמעותית ביותר בנושא זה וכן גם של אכילת בשר ובו מצוי כולסטרול.


פרופסור אבירם פיתח וחקר במשך 15 שנים את כמוסת הליקוריץ המיוצרת ב"פיטנס" קרית שמונה. התוצאה, כמוסה מיוחדת כנוגדת חימצון הדם הגורם לסתימת העורקים. סתימת העורקים גורמת להתקף לב, שבץ, עליה בלחץ הדם, סוכרת ועוד. יש לשים לב היכן יוצרה הכמוסה כי אין דמיון בינה לבין כמוסות ליקוריץ אחרות.

מהי חשיבות הורדת כולסטרול לבריאות שלנו

כל גורם אליו תפנה עבור טיפול להורדת כולסטרול יוכל להסביר מהי הסכנה של הכולסטרול לבריאות ולאיכות החיים. הכולסטרול הוא למעשה חומר שומני. חומר זה נמצא בדם ויכול להצטבר בעורקים ולגרום להם להסתם. העורקים מובילים דם בגופנו ולכן פגיעה שלהם יכולה להיות קריטית. טיפול בנושא יכול למנוע מצבים מסכני חיים רבים.

פגיעה בעורקים המובילים דם ללב או למוח לדוגמא יחייבו טיפול מיידי להורדת כולסטרול. אחרת קיימת סכנה של התקף לב או שבץ מוחי. חשוב לציין כי לא רק פגיעה בעורקים אלה יכולה להוות סכנה, פגיעה בעורקים המובילים דם לאיברים אחרים בגוף יכולים גם הם לגרום לנזקים משמעותיים.

טרשת עורקים

גם טרשת עורקים מתרחשת כתוצאה מהצרה של עורקי הדם בגוף. טרשת עורקים יכולה לגרום למחלות לב ומחלות כלי דם. טיפול בטרשת עורקים יכולה להיות על ידי תרופות וכן על ידי הקפדה על סגנון חיים בריא. הטיפול התרופתי כולל בדרך כלל תרופות נגד כולסטרול גבוה, טיפול נגד לחץ דם גבוה, כאשר המטרה היא למנוע, להאט או לעצור את התקדמות הטרשת.

כתבה זו פורסמה עבור ליקוריץ LicoRich – תמצית שורש ליקוריץ

Bookmark the permalink.