לבריאות : טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא טיפול מתחום הרפואה המשלימה והוא יעיל מאד לאנשים אשר סובלים מכאבי גב, דלקות, התחלה של מחלה ומצינון. בטיפול עצמו שוכב המטופל על מיטת טיפול והמטפל מצמיד לגבו החשוף כוסות רוח ויוצר וואקום.

טיפול בכוסות רוח לאורך חיים בריא ואיכות חיים טובה יותר.

טיפול בכוסות רוח לאורך חיים בריא ואיכות חיים טובה יותר.

הכוסות מונחות על אזורים קבועים, לצידי עמוד השדרה ולאורך הגב. הוואקום הנוצר יוצר מצב של "בועות" ומשיכת העור כלפי מעלה לתוך הכוסות.

מה עושה טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח מאפשר להתמודד עם מחלות שונות ובעיקר למנוע את החמרתן. באופן פיזי המטופל מרגיש בעת הטיפול כי עורו נמשך כלפי מעלה. לאחר הטיפול על עורו של המטופל יהיו סימנים עגולים אדומים באזורים בהם הונחו הכוסות. הסימנים האדומים אינם רק סימנים שכוסות הרוח הונחו במקום, הם סימנים של זרימת דם. כלומר, טיפול כוסות רוח מעודד את זרימת הדם באזורים מסויימים בגוף ודרך אזורים אלו נוצר ריפוי של הגוף. החשיבות של עידוד זרימת הדם גדולה מאד ברפואה המשלימה (וברפואה בכלל, אך זו רואה את המחלות, היווצרותן והטיפול בהן במונחים שונים מהרפואה הקונבנציונלית) ודרך טיפול בכוסות רוח משיגים זרימת דם מוגברת באזור.

מה משיגים באמצעות זרימת דם טובה

זרימת דם טובה בגוף יוצרת השלכות חיוביות בגוף והיא יכולה ליצור:

  • ריפוי של הגוף – הגוף זקוק לזרימת דם טובה. הוא זקוק לכך שכל איבר יקבל את הדם הטרי והמחומצן לו הוא זקוק. באמצעות טיפולי כוסות רוח אפשר להשיג זרימה טובה יותר של הדם בגוף ומכאן גם שמירה על האיברים השונים.
  • הרחקת מחלות – כוסות הרוח מעלות את האנרגיה מהשכבה הפנימית של הגוף לשכבה החיצונית ומעודדת את הרחקת הוירוסים והמחלות. טיפול זה יעיל במיוחד במקרים של צינון או התחלת מחלה, אך לא רק, הוא יעיל גם להרחקת מחלות על ידי עידוד פעילות תקינה של הגוף.
  • קיצור תקופת המחלה – כולנו יודעים כי ישנן מחלות שנעלמות בשלבים המוקדמים וישנן מחלות אשר נשארות לאורך זמן. באמצעות טיפול של כוסות רוח ניתן לקצר את תקופת המחלה.
  • טיפול בגב תפוס – אנשים אשר סובלים מגב תפוס יכולים למצוא את הפתרון למכאובם בטיפול יעיל זה.

ידי זהב – מרכז לטיפול במגע ובנפש
אלוני אבא | טלפון : 052-9709687

Bookmark the permalink.