ילדים : לא חייבים לשלם הון על הצגות ואירועים לילדים

במשך שנים התרגל ההורה הישראלי למצב אבסורדי, שבו על כל הופעה או אירוע לילדים הוא נדרש לשלם סכומים מופקעים. כל אם וכל אב השואפים להעניק לילדיהם חוויה נחמדה, הופעה נאה, הצגה או מופע חוששים מהרגע שבו יצטרכו להוציא את הארנק ולהתמודד עם המחיר.

אך האם מצב שבו כל בילוי משפחתי, כל מופע או הצגה ולו הבסיסיים ביותר יהיו שקולים לשבירת תוכנית חיסכון? מסתבר שאם רוצים ואם מחפשים – אפשר גם אחרת. יש בנמצא גם אפשרויות זולות יותר לבילוי במחיר סביר ושפוי.

מתייחסים להורים בתור פרה חולבת

אין הורה שלא קיטר פה ושם על המחירים המופקעים שאותם נדרשים לשלם בכל אותם מופעי חנוכה, פסטיבלים, פסטיגלים, הצגות וכיוצא באלה. למעשה, גם בהופעות שונות שכלל אינן מתקיימות בשיא עונת הביקוש והחגים משלמים ההורים בכסף רב אפילו כאשר הם מוכנים להתפשר על כיסא במקום שאיננו הטוב ביותר. מעיק במיוחד הוא מצבם של הורים ומשפחות בעלי כמה ילדים ואשר רוצים לאפשר לילדים ליהנות בהופעה טובה יותר מאשר פעם אחת בשנה.

אמרגנים מפולפלים שרואים את הביקוש ואת הדרישה לא מהססים לגזור קופון מאותו ביקוש להופעות ולהצגות ילדים. רבים מאותם אירועים והצגות הפכו לדרך הקלה אל כיסם של ההורים. בסיוע של מכונת שיווק משומנת ההורים הופכים בעל כורחם למעין "פרה חולבת" שנדרשת לקבל את רוע הגזרה ולשלם פשוט כי "ככה זה". אך האם באמת מדובר בגזירה משמיים שלא ניתן להתמודד איתה? האם באמת נגזר על ההורים פשוט לשלוף את הארנק ולשלם סכומים מוגזמים לכל הופעה ולכל מופע, גם אם אין מדובר באיזו יצירת מופת שהגיעה זה עתה מברודווי? לכל הורה חשוב לדעת שניתן בהחלט לשלם פחות וגם לקבל בתמורה הופעות והצגות באיכות טובה למדי ולעיתים גם גבוהה ממש. עם ערך מוסף ומחיר סביר – כדאי מאוד לדעת אין מוצאים את הדרך לחיסכון הורי בלי לוותר על בילוי ומופעים לילדים.

אפשר גם אחרת

בעוד שכל אותם פסטיבלים ומופעים מרכזיים שמתקיימים בחנוכה ובחגים אחרים ימשיכו לדרוש מחירים מופקעים פשוט כי הם יכולים, קיימת אופציה של מקום טוב, להופעות טובת, במחיר הוגן יותר. אופציה כזאת, לדוגמא, ניתן בהחלט למצוא בבית כץ שבקריית ביאליק. בבית כץ מצאו את הדרך להוכיח שאפשר גם אחרת, אפשר להציע מגוון רחב של פעילויות ומופעים שיהיו גם ברמה גבוהה וגם במחיר סביר. ניהול נכון ומגוון ותמהיל נכון של אפשרויות, עם מופעים שמתקיימים לא רק בחגים ולא רק מופעי מותגים, ההורים בהחלט רואים את ההבדל – גם במחיר.

בית כץ – להורים ולילדים

בית כץ, מרכז קהילתי מיוחד, הוקם עוד לפני שקמה המדינה. כיום, מתקיימים בבית כץ סוגים שונים של פעילויות ובמקום אף ניתן לקיים אירועים שונים, משפחתיים או עסקיים והכל – בנגישות גבוהה ובמחירים שפויים וסבירים. זה לא סתם מתנ"ס וזהו בהחלט לא מרכז קהילתי נידך. בבית כץ מצויים מתקני ספורט וחוגים לכל גיל, בית קפה נחמד ואולם לכנסים, צהרון לילדי בית הספר היסודי ואפשרות להשלמת השכלה והכשרה מקצועית גם למבוגרים.

בבית כץ מתקיימים גם מופעלים, הצעות ואירועי תרבות ובידור שפונים לטווח רחב של גילאים. גם לילדים מתקיימות הופעות במקום, עם דגש על איכות המשולבת במחיר נוח. כבית חם לכל כך הרבה פעילויות ואירועים, לא קיים חיפוש אחר רווח מהיר מהופעות לילידים. כך, מופעים והצגות במחיר שפוי כבר אינם חלום או מדע בדיוני כי אם מציאות קיימת, שמתאימה לכל כיס.

מגוון הצגות באולם לוטוס בית כץ, קריית ביאליק:

• אלאדין ומנורת הקסמים – יום שבת 19.3 בשעה 11:30
• מופע הקרקס של יוליה – אקרומג’יק – יום שלישי 22.3 בשעה 17:00
• מופע הקרקס של יוליה – אקרומג’יק – יום רביעי 23.3 בשעה 10:30
• עדידי וצ’ומפי – יום רביעי 23.3 בשעה 12:30
• דורה – יום חמישי 24.3 בשעה 10:30
• רפי חצוצרפי וחגיגת הקסם – יום חמישי 24.3 בשעה 17:00
• רפי חצוצרפי חגיגה של קסם – יום שישי 25.3 בשעה 12:00
• בוב ספוג – יום שבת 26.3 בשעה 10:30
• עדידי וצ’ומפי – יום שבת 26.3 בשעה 12:30

לפרטים נוספים: 052-9709332

 

Bookmark the permalink.