מחפשים אהבה : טיפים לזוגיות אמיתית

כולנו חולמים על זוגיות טובה, זוגיות מלאת אהבה ומשיכה, זוגיות שתמשיך איתנו לנצח. זוגיות טובה היא זוגיות אשר גם לאחר התקופה הראשונית של ההתאהבות נשארת אהבה ומשיכה. על מנת להשיג את הזוגיות הטובה יש צורך בשילוב בין החיבור הנכון, החזקת הקשר והשקעה לאורך השנים. הצלחה בחיי הזוגיות היא לא עניין של מה בכך וזוגות רבים נעזרים באנשי מקצוע שילוו אותם ויסייעו להם בכל אחד משלבי הזוגיות.

זוגיות ומשפחתיות הינם בעלי ערך עליון ובטוחה שלכל אחד ואחת מגיע לקחת בה חלק.

זוגיות ומשפחתיות הינם בעלי ערך עליון ובטוחה שלכל אחד ואחת מגיע לקחת בה חלק.

מציאת בן או בת הזוג הנכונים היא לא עניין פשוט אך היא הבסיס לזוגיות טובה. אחד הדברים החשובים ביצירת זוגיות טובה שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות היא מציאת האחד (או האחת). ההתאמה בין בני הזוג היא עניין אישי מאד וחשוב לדעת כי גם האדם המקסים ביותר יכול להימצא לעתים כלא מתאים לזוגיות. כאשר אתם בוחנים מי מתאים לכם לזוגיות כדאי שתתחשבו בפרמטרים הבאים ותבחנו האם הם מסייעים לכם למצוא זוגיות או מונעים אותה:

  • גיל – הפרש גילאים גדול מאד יכול להיות בעייתי בזוגיות, אך ככל שאנו גדלים אנו מוצאים שגם הפרש גילאים אשר נראה לנו בעבר משמעותי (כמו למשל 10 שנים) הופך להיות פחות משמעותי. החשוב ביותר הוא למצוא את הזוגיות הטובה ביותר ולכן לבחון האם ניתן להתפשר על הגיל או לא ועד כמה.
  • מראה – המראה של האדם איתו אנו יוצרים זוגיות יקבע האם יש לנו משיכה אליו או לא כשלמראה מצטרפים עוד פרמטרים רבים שלא פעם הרבה יותר משמעותיים מאשר המראה עצמו. כמובן, המראה חשוב מאד אך כאשר עושים בחירה של בן/ בת זוג חשוב גם לזכור שהמראה משתנה עם השנים והאופי חשוב לא פחות מהמראה.
  • מערך אמונות בחיים – זוגות אשר יש להם בסיס משותף עוברים אתגרים בחיים בקלות רבה יותר מזוגות אשר אינם מצליחים להגיע להסכמות. למשל כששני בני הזוג מגיעים מרקעים דומים קל להם יותר לנהל אותם כיוון שיש להם מערכת אמונות דומה. כמובן, גם זוגות "מעורבים" יכולים לחיות נפלא זה עם זו אבל חשוב לבחון את הדברים אשר חשובים לכם בחיים לפני שתתקדמו שלב (לרוב כדאי לחכות עם בחינה זו למפגשים מתקדמים ולא להעלות אותם במפגש הראשון ובוודאי שלא לפניו).
  • כל פרמטר אחר שנראה חשוב – במידה ונראה שיש לכם טעם מאד מסוים, רצוי שלא להתפשר ובוודאי שלא לחשוב שהאדם האחר ישתנה עבורכם עם השנים. עם זאת, רצוי לבחון האם הפרמטר שאתם מגדירים לעצמכם הוא ריאלי, בלתי ניתן לפשרה והאם הוא תורם לכם למצוא זוגיות או אולי מונע מכם כל יחסי זוגיות.

אהבה

את האהבה יש לטפח לאורך השנים וכדי לעשות זאת מומלץ לעקוב אחר הטיפים הבאים:

  • למדו מתי לוותר – בזוגיות עושים לא פעם ויתורים. הוויתורים אינם מהות הזוגיות, אך לעתים יש לעשות אותם. כאשר אתם מחליטים "להילחם" בבני/ בנות הזוג בחנו האם ניתן לבצע ויתור (לרוב כל צד יכול לוותר קצת וליצור זוגיות חזקה) והאם המלחמה באמת עדיפה.
  • צאו מנקודת ההנחה שאתם אוהבים – מה שחיבר אתכם כזוג זו אהבה. חשוב לזכור בכל יום ובכל מריבה כי החיבור שלכם נובע מאהבה. כשזוג זוכר כי מה שחיבר בניהם זו אהבה קל יותר לזכור לסלוח, להבין כי הצד השני מתכוון (או מתכוונת כמובן) לטוב ולהמשיך לבנות את הזוגיות.
  • העירו את התשוקה – זוגות רבים מוצאים עצמם לאורך השנים פחות חושקים זה בזו ופחות חושקים בחיי הזוגיות. הדבר מתבטא בחלקים רבים של החיים ולא רק במיטה. העייפות שכל אחד ואחת חשים בחיי היום יום מגיעה גם לחיי הזוגיות וחשוב לעורר אותה כל פעם מחדש. את העוררות עושים יחד; לחוות חוויות חדשות שעוד לא חוויתם, לשוחח ולשתף זה את זו בחשקים השונים שלכם.

זוגיות

זוגיות היא גם עבודה. היא יכולה לחזק אותנו, למשוך אותנו קדימה והיא יכולה לעכב אותנו גם בחיים הפרטיים שלנו. חשוב לתת זמן לבחינת הזוגיות, לתת סיכוי גם לאנשים שאולי ברגע הראשון לא נראו לנו כמתאימים ביותר (מסיבות שונות ומגוונות). גם לאחר מציאת בן/ בת הזוג אשר נראים לנו מתאימים וגם לאחר שנים של זוגיות, חשוב שלא להזניח אותה. בזוגיות עלינו להשקיע, לעורר את האהבה ולשמור על האש בנינו בוערת.

כתבה זו פורסמה עבור ורד זוגיות אמיתית
טלפון: 09-7445353, נייד: 050-5252501

Bookmark the permalink.