חושבים להתקין חלונות כהים ברכב? חשוב שתדעו!

חלונות כהים לרכב הם למעשה הצללות אשר מותקנות על גבי החלונות הקיימים  מצידו הפנימי של הרכב. חלונות כהים תורמים יתרונות רבים כמו הגנה מפני השמש, הורדת הטמפרטורה בפנים הרכב וגם שמירה על פרטיות הנוסעים ברכב. אם גם אתם מתעניינים בחלונות כהים לרכב ומבינים את היתרונות שלהם חשוב שתדעו לבחור את סוג החומר כך שתוכלו באמת ליהנות מהיתרונות הרבים של ההצללה.

הילדים שלנו סופגים את השמש לאורך כל הנסיעה. חלונות הצללה לרכב מעניקים הגנה מלאה מפני קרינת UV.

הילדים שלנו סופגים את השמש לאורך כל הנסיעה. חלונות הצללה מעניקים הגנה מלאה מפני קרינת UV.

מוצר תוצרת ארה"ב

ישנם חלונות הצללה לרכב אשר מגיעים מארה"ב ועומדים בתנאים מחמירים של מכון התקנים האמריקאי ויש כאלה שמגיעים מהמזרח ואינם עושים את העבודה המלאה כראוי. סרטי חלונות אשר רק מכהים את החלונות ולא מגינים בפני קרינת UV עלולים לא להועיל ואפילו להזיק לנוסעים ברכב שחושבים שהם מוגנים. כל אחד יכול וצריך לשאול מהיכן מגיע החומר שממנו מבצעים את ההצללה. אף על פי שאפשר למצוא בשוק חלופות זולות אשר מגיעות מהמזרח כדאי לבחור בקפידה את החומר של ההצללה ולא להתפשר על איכות.

הפחתת סכנת הקרינה

חלונות הצללה לרכב שעשויים מחומר איכותי מבצעים סינון של קרני UV ומפחיתים בצורה משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן העור בשל חשיפה לשמש. כל אחד יודע היום כי חשוב להתמרח בקרם הגנה כשיוצאים לים או יוצאים לשעות רבות בשמש אך לא כל אחד מודע לכך שנסיעה ברכב יכולה לחשוף אותו לקרני  UV דרך שמשות רכב. רובנו לא מתמרחים בקרם הגנה לפני כל נסיעה ברכב ומסתכנים שלא לצורך בחשיפה לשמש. הכהית חלונות רכב תורמת להגנה מלאה מפני השמש והופכת כל נסיעה לבטוחה יותר.

Paradox יבואנית בלעדית של המותג American standart – חלונות הצללה לרכב
מתעניינים בחלונות כהים לרכב? על תתפשרו על איכות! עומדים בתנאים מחמירים של מכון התקנים האמריקאי.



חיסכון בדלק

כל מי שנוהג יכול לשים לב לכך שבקיץ הוא מתדלק את הרכב לעתים תכופות יותר וזאת בשל החשיפה של הרכב לשמש ושימוש מוגבר במזגן. רכב אשר עומד בשמש במהלך היום סופג קרניים אינפרה אדומות (IR)  וגורם לשני מצבים: יצירת חום גבוהה בחלל הרכב הגורם לאי נעימות ושימוש מוגבר במזגן הרכב והריסתם של חלקי הפלסטיקה ברכב. רבים בוחרים להפעיל את המזגן לפני שהם נכנסים לרכב ונותנים לו להתאוורר לפני שהם מתחילים בנסיעה. פעולה זו יכולה להימנע אם מצפים את החלונות בהצללה איכותית. חלונות הצללה  לרכב יכולים גם להפחית את הטמפרטורה של הרכב כשהוא עומד בשמש וגם את עוצמת המזגן בזמן הנסיעה כיוון שהרכב לא מתחמם בזמן הנסיעה כמו שהוא מתחמם ללא ההצללה.

הגנה על הילדים

הילדים שלנו יושבים במושב האחורי וסופגים את השמש לאורך כל הנסיעה. הורים לתינוקות וילדים קטנים שמים פעמים רבות על החלון וילונות או מגני בד, מה שגם פוגע במראה של הרכב ולא באמת עוזר להילחם בקרני החום ובקרינת הUV. חלונות הצללה לרכב מעניקים הגנה מלאה מפני קרינת UV, הם נמצאים על החלון כל הזמן ואינם דורשים פעולה מצד ההורים והם כמובן נותנים לילדים לנסוע בנוחות במושב האחורי.

חלונות הצללה איכותיים מפחיתים את הטמפרטורה ברכב כשהוא עומד בשמש.

חלונות הצללה איכותיים מפחיתים את הטמפרטורה ברכב כשהוא עומד בשמש.

שילוב של איכות ויופי

חלונות הצללה לרכב של חברת American Standart, המיובאים ע"י חברת Paradox מעניקים איכות ויופי לרכב שלך. המוצר מיוצר בארה"ב, מפחית קרינת UV באופן מקסימלי, שומר על הרכב מפני התחממות בעמידה בשמש ובנסיעה ונוסף לכל אלה הוא מעניק לרכב מראה מרשים ויוקרתי.

התקנה זולה מול התקנה יקרה

התקנת חלונות הצללה לא צריכה להיות התקנה יקרה, אך היא גם לא אמורה להיות זולה באופן משמעותי מהצעות המחיר השונות המתקבלות. התקנה זול מדי צריכה להעלות חשד שאולי מדובר בהתקנה לא טובה או שימוש בחומרים זולים ולא מארה"ב. חלונות הצללה לרכב הופכים לחלק מהרכב והם צריכים להעניק מראה מושלם, הגנה מפני קרינת UV ועליהם להחזיק זמן רב ללא שריטות או קילוף.

חברת Paradox מספקת 7 שנות אחריות לחומרים מבית amercian standart בצירוף תעודת אחריות מקורית מהחברה.
באדיבות Paradox – חלונות הצללה לרכב | טלפון: 050-256-8480 | חפשו אותנו בפייסבוק : הרמוניה לרכב

Bookmark the permalink.