חיבור של חיים, מים ואוויר

כל יצור חי חייב לשם מחייתו מים, אוויר ומרכיבים חיוניים נוספים. כאשר בתחום הצמחים מדובר הרי כל צמח חייב לקבל מהמרכיבים הללו כדי מחייתו, ולא יותר. כי כשם שחסר במים או חשיפה מוגברת לפגעי מזג האוויר יגרמו לנזק בלתי הפיך לצמח, הרי שהשקיה מוגזמת או איטום הרמטי, יסתמו את הגולל על הצמח. והפריחה שלו לא תתממש.

כד הפלא

כד הפלא

 

גידול של צמחים הוא תחום תובעני. הוא דורש מהמגדל לעקוב אחר הצמחים ולתת להם את התנאים הנדרשים להם לצורך מחייתם. לחקלאים בפועל או בנשמה, יש את החיבה ואת ההבנה לצמחים. והם יכולים להפריח את הצמחים שבערוגתם בצורה מפליאה. אך מי שלא נולד חקלאי, ואינטראקציה מיוחדת לצמחים אין לו? האם אין לו סיכוי ליהנות מגינה פורחת? מעציץ מלבלב…  אם הוא בכל זאת רוצה לגדל צמחים בעציצים, באדניות או בגינה. יש פתרונות שונים. כאלו שיאפשרו לו לגדל בקלות וללא השקעה יומיומית רבה צמחים מלבלבים. וכל זאת בלי להכניס את כל הראש לצמחים ולאדמה שלהם. וזאת כיצד?

פתרון וכד פלא שמו

חברת כד פלא ראתה את הצורך הזה, ותרה אחר הפתרון ההולם, זה שיאפשר לגדל צמחים בלי לעקוב ולהשקות מעט מעט בכל פעם. בלי למלא את המשפך ובלי להניח כלי בשביל לקלוט את עודפי המים. מדובר בפטנט חדשני שמאפשר לצמח לקבל את כמות המים הנדרשת לו, בלי שישקו אותו בכל עת. האדניות של חברת כד פלא בנויות על פי פטנט בינלאומי של חברת Riviera. פטנט המאפשר לצמח תנאי גידול אופטימליים תוך חיסכון במים ובמאמץ: לכל אדנית יש חלק תחתון שהוא משמש כמאגר מים. אותו ממלאים במים על פי הצורך – כפעם אחת בשבוע בקיץ. ובחורף אחת לשלושה שבועות. כאשר ניתן בקלות לעקוב אחר כמות המים, בלי ללכלך את היד באדמה… וזאת על ידי גולה אדומה שנראית בחזית, זו מגלה מהי כמות המים שנותרה באדנית. כך ניתן לדעת האם מאגר המים עודו מכיל כמות מים מספקת, או שעליכם למלא אותו מחדש.

כד הפלא – לשתול ולגדל במשך שנים
פטנט ייחודי לשתול ולגדל צמחים בלי לעקוב ולהשקות מעט מעט בכל פעם. מוצר איכותי וחזק בגימור מושלם. לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם:



 

מאגר מים, אדמת גידול ומה שבינם

מעל מאגר המים נמצאת אדמת הגידול, הבד המבדיל בינם הוא זה שמאפשר לאדמה לינוק מים במידה מהמאגר, אך תוך וויסות והגנה מפני השקית יתר. ולמי שחושש ל'בריאות'  הבד, מדובר בבד מטופל שעמיד בפני הרקבה לעשרות שנים. כך שלחמישים השנים הבאות אתם יכולים להיות רגועים. התוצאה של המבנה הייחודי הזה הוא שהצמח השתול באדמה גדל כמו על פלג מים, מה שמאפשר לו תנאים אולטימטיביים ותנאי מחייה משופרים. הוויסות של המים מגן על האדמה מפני השקיה מוגזמת, כך נשמרת האדמה מאווררת ולא נעשית דחוסה וחנוקה. וכפועל יוצא מכך, מתפתחים השורשים היטב, גם לשורשים עדינים במיוחד נוח להתעבות ולהתפתח בתנאים כאלו.

מוצר באיכות מנצחת ובעיצוב נהדר

האדניות בנויות מחומרים יציבים ועמידים לאורך זמן – פלסטיק מורכב שעמיד בשמש ובכל תנאי מזג אוויר,  כזה שהוא לא מאבד את הצבע ולא מתקלקל בתנאי החוץ. גם הברק הראשוני נשמר לאורך זמן. ניקוי האדנית יתבצע בקלות רבה – ניגוב קל בעזרת מטלית לחה. האדניות בנויה משכבת פלסטיק עבה דיה, אך יחד עם זאת הן אינן כבדות מידי. המראה שלהם מיוחד בפשטותו, והאדניות משתלבות נהדר בכל מקום שתרצו להעמיד אותן. ניתן להשיג את האדנית במבחר צורות וצבעים שונים. הצמח נחשב לגדל במצע מנותק, אך לבחירתכם תוכלו לנקב חור קטן בתחתית העמוד שבמאגר המים. ולהשיג בכך יתרון נוסף לצמח – מעבר אוויר בין המים לאדמה. כך גם האדנית שלכם תפרח.

כד פלא – המים | האויר | החיים
בקרו באתר שלנו

Bookmark the permalink.