רפואת שיניים : כל מה שרציתם לדעת על השתלות שיניים

עולם השתלות השיניים עבר שינויים משמעותיים בעשור האחרון. ההשתלות בתום השיניים מלוות אותנו כבר שנים רבות ובאות לתת מענה למצבים בהם השן אינה מחזיקה מעמד כתוצאה מפגיעה פיזית או כתוצאה ממחלה וזיהומים בחלל הפה והשיניים. פנינו אל יגאל מוניס מכתר נטו ושמענו ממנו על החשיבות בשמירה על היגיינת הפה.

מדי שנה נערכות בישראל עשרות אלפי השתלות שיניים עם אחוזי הצלחה של עד כ-95%.

מדי שנה נערכות בישראל עשרות אלפי השתלות שיניים עם אחוזי הצלחה של עד כ-95%.

זיהומים בחלל הפה יכולים להופיע בשל סיבות שונות כשאלו קשורות בהיגיינה לא מוקפדת, צחצוח לא נכון (ישנם אנשים רבים אשר מקפידים לצחצח שיניים פעמיים ביום אך לא עושים זאת נכון וביעילות) וגם השפעה של גנטיקה. לרוב, הסיבה הראשונה אשר גורמת לאנשים לפנות למרפאת השיניים לבחון הליך השתלה היא כאב. כאבי שיניים נחשבים לחזקים במיוחד, הם אינם מרפים וככל שדוחים את הטיפול בהם הכאב נוטה להחמיר.

מתי יש לפנות לרופא שיניים

ישנן שתי סיבות עיקריות לפנות אל רופא השיניים; בדיקה שגרתית לצורך שימור ופנייה בעת כאב. ההמלצה הגורפת היא להגיע אל רופא השיניים פעמיים בשנה לצורך בדיקה שגרתית. בבדיקה יכול רופא השיניים לגלות ניצנים של זיהומים, לזהות חורים בשן ולתת המלצות לטיפולים מונעים. במקרים של כאבים בשיניים רופא השיניים יבחן את מקור הכאב ואת הטיפול אותו ניתן לבצע כשאחד מהכלים העומדים לרשותו יהיה ביצוע השתלות שיניים.

מעוניין לקבל פרטים נוספים על השתלות שיניים?
מרפאת שיניים י.מ דנטל, השאירו פרטים ונחזור אליכם:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:

מהן השתלות שיניים

השתלות שיניים הן החלפה של שן קיימת בשן מלאכותית. השתלים נועדו להחליף שן מתנדנדת אשר עומדת להתנתק ממקומה, שיניים שעברו זיהום חמור ולא ניתן לתקנן או מחסור בשיניים. בעת טיפול השתלת השיניים ניתן לבצע השתלה של שן אחת יחידה או השתלה של מספר שיניים. את ההשתלה מבצעים באמצעות ברגים והלבשת תותב כאשר התחושה בסופו של דבר היא תחושה טבעית של השיניים אשר יכולות להתמודד עם כל אתגר כמו שיניים רגילות.

בחירת רופא שיניים מתאים

השיניים הם אחד מהמרכיבים החשובים לנו ביותר ולכן נרצה לתת לטוב ביותר לטפל בנו. שמדובר בבחירת רופא מתאים הבחירה לא פשוטה. הרי ברור שכל רופא שנשאל אותו יאמר שהוא הטוב ביותר, אז איך בדיוק נבחר ולא נתאכזב? קודם כל חשוב לשמוע המלצות מאנשים שעברו טיפולים ואפילו לראות בעיניים את התוצאה. חשוב לבחור רופא שיניים בעל נסיון עשיר והתמחות בהשתלות שיניים, רופא בעל תעודות הסמכה, בקשו מרופא השיניים שיחבר אתכם עם לקוחות כדי לשמוע חוות דעת.

שיפור באיכות החיים

השתלות שיניים נועדו לשפר את איכות חייו של האדם. אדם בלי שיניים או עם שיניים כואבות ומתנדנדות סובל. שיניים חסרות משפיעות על אופן הדיבור של האדם (אשר יכול להיות לא מובן), מראה הפה (שיכול להשפיע על הביטחון העצמי והנינוחות) ועל היכולת לאכול מאכלים מסוימים. כל ההשפעות של שיניים חסרות הן יום יומיות ולכן מוצעים טיפולי השתלות שיניים. הטיפולים משפרים את איכות החיים לאין שיעור והם מאפשרים למטופל ליהנות ממראה של פה מלא שיניים, הם מאפשרים למטופלים לאכול כמו כל אחד אחר (השתלים חזקים לפחות כמו השיניים המקוריות ולכן הם מתמודדים עם כל מאכל) והם מעלימים את הסבל והכאב באזור שטופל. איכות החיים משתפרת באופן משמעותי לאחר ביצוע השתלות שיניים כאשר השתלים יכולים להחזיק מעמד זמן רב ואפילו לכל החיים.

כתבה זו פורסמה עבור כתר נטו – יגאל מוניס
רח' זבוטינסקי 117 בני ברק | 052-4848399, 03-6191667

Bookmark the permalink.