שדרוג דלתות לארונות חשמל מפח

החיים שלנו הם חיים מודרניים ועדיין, עם כל הכבוד לקדמה, אנחנו לא פעם יכולים למצוא סכנות אשר סובבות אותנו. אחת מהסכנות אשר עומדות לפנינו היא סכנת החשמל. מכשירי החשמל בטוחים היום הרבה יותר מבעבר, אך מה קורה עם ארונות החשמל.

שדרוג ארון חשמל המוגן מפני אש וזליגת מים.

שדרוג ארון חשמל המוגן מפני אש וזליגת מים.

אצל רבים ארונות החשמל סגורים בדלת שאינה בטיחותית דיה ועל כן הם עלולים לסכן את הדיירים במקום ואת הסביבה. על מנת להגן על עצמכם ועל סביבתכם יש לבחון שילוב של דלתות לארונות חשמל מפח. הדלתות אשר עשויות מפח יגנו עליכם ועל הסביבה שלכם בתי דרכים עיקריות:

  • סגירה בטוחה – ארונות החשמל העשויים דלתות פח יסגרו היטב ויבטיחו שילדים אשר עוברים במקום לא יוכלו לפתוח סתם כך את הארון. הסגירה גם תמנע כניסה של מים בעת רטיבות באזור וכך היא מבטיחה את ביטחונכם ואת ביטחון הסובבים לכם שעשויים לבוא במגע עם הארון.
  • מניעת הידלקות – אחת מהסכנות אשר עלולות לקרות במקומות עם מעגלי חשמל היא סכנת הידלקות ובמקרים בהם ארון החשמל עשוי מדלת עץ ישנה סכנת התלקחות. דלתות לארונות חשמל מפח לא יכולים להידלק גם במקרים של ניצוץ חשמל או דליקה בתוך הארון וכך הן מגינות עליכם.

החלפת ארונות חשמל

החלפה של ארונות החשמל והמבנה שלהן דורשת מומחיות בתחום. חשוב מאד לבחור בחברה מנוסה בייצור והתקנה של דלתות לארונות חשמל על מנת שהיא תתאים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. מעבר לכך שההתקנה של הארון החדש או הדלתות יהיו בהתאם לתקנות המחמירות ביותר, ההתקנה תהיה מותאמת באופן מדויק למידות הנדרשות במקום וההתאמה היא מקצועית מאד. ההחלפה של הארונות צריכה להתבצע תחת ביקורת מוקפדת וחשיבה על הביטחון של בני הבית (או בעלי העסק) ושל האנשים אשר עוברים בסביבה.

דלתות אור – דלתות אשפה ולארונות חשמל מפח

חברת "דלתות אור" מייצרת ארונות חשמל ממתכת, ארונות חשמל אשר להם ישנם יתרונות רבים על פני ארונות עץ.




החלפת דלתות חדר אשפה

חלק מרכזי בייצור דלתות לארונות מפח הוא ייצור לצורך החלפת דלתות בחדר האשפה. הדלתות יכולות להיות מונחות במקום חדש או להחליף את הדלתות הקיימות כאשר בכל מקרה יבוצע תכנון וייצור המותאם למקום. לכל בעלי בית יכולות להיות דרישות אישיות שונות כאשר יהיו שירצו דלתות לארונות מפח עם כנף אחת אועם כנף כפולה. ההתאמה של הדלתות נעשית גם עבור בתים פרטיים וגם עבור בניינים בהם ישנו חדר אשפה אחד לכל הדיירים. הדלתות החזקות נסגרות באופן הרמטי ומביאות איתם יתרונות רבים:

  • מניעת ריחות – כאשר חדר האשפה סגור באופן הרמטי הסביבה נעימה יותר והריחות השונים אשר נמצאים בחדר האשפה לא יוצאים החוצה. הריחות הלא נעימים מהווים מטרד משמעותי וכל אלו נמנעים בזכות הדלתות מפח.
  • מניעת כניסה של חתולים – ברגע שמבצעים התאמה מושלמת של הדלתות לחדר האשפה החתולים לא יכולים להיכנס ומכאן שלא להפריע, להבהיל או להוציא את האשפה החוצה. כל דייר אשר סובל ממטרד של חתולים יעיד שהיעלמותו שיפרה את איכות חייו.
  • נוחות סגירת הדלתות – אחת הבעיות של חדרי האשפה היא הדלתות אשר לא תמיד מתאימות למקום ואינן אוטומות כראוי את הריחות ואת כניסת החתולים. לפעמים הסיבה למטרד היא לא התאמת הדלתות לפתח אלא הקושי לסגור את הדלת ולתפעל אותה. כל זה יכול להיפתר בעזרת שימוש של דלתות לארונות חשמל מפח שעוברים התאמה לחדרי אשפה.

יתרונות דלתות פח מול דלתות עץ

אנו יכולים לראות כי היום ישנם שני סגנונות עיקריים של דלתות לארונות חשמל; דלתות עץ ודלתות פח. על אף ששנים רבות נהוג היה להשתמש בדלתות העץ, היום רבים בוחרים להחליף אותן הן בשל נוחות והן בשל בטיחות. הנוחות של דלתות לארונות חשמל מפח מתבטאות בסגירה הרמטית של הארון, סגירה קלה ומלאה. כלומר, בזמן שדלת מעץ לא תמיד נסגרת במלואה, הדלת מהפח שומרת על סגירה מלאה כך ששום דבר לא חודר לארון החשמל. יתרון נוסף של הדלת מהפח על פני דלת מעץ היא התגובה למזג האוויר. הדלת מהפח עוברת הליך הגנה אשר מונע קורוזיה ואילו הדלת מהעץ עם השנים מגיבה לשינויי מזג האוויר ועוברת התנפחות והצטמקות ועל כן לאורך זמן עשויים להיות מקרים בהם היא כבר לא נסגרת הרמטית. יתרון נוסף וחשוב של דלת הפח הוא העמידות בפני שריפה. ניצוץ חשמל בארון החשמל יכול לגרום להצתה של כל הסביבה אם הדלת עשויה מעץ, מה שלא יכול לקרות במקרים של דלתות פח.

כתבה זו פורסמה עבור דלתות אור
אזור תעשייה בית שמש | טלפון: אולג: 052-9709294, מקסים: 052-9709295

Bookmark the permalink.