נדלן במודיעין – למה דווקא עכשיו?

אם אתם מחפשים מקום מגורים חדש או אפיק השקעה משתלם, קניית נדל"ן במודיעין יכול להיות רלוונטי עבורכם. מודיעין, העיר הכי מתפתחת בישראל, ממוקמת קרוב לערי המרכז וקרוב לירושלים והיא משמשת כיעד אידאלי עבור משפחות צעירות או מבוגרים אשר מחפשים איכות חיים. מרבית מקומות העבודה המוצעים כיום נמצאים באזור המרכז. גלית שטרייכר, מומחית לנדל"ן מספרת לנו למה דווקא עכשיו כדאי להשקיע בעיר מודיעין.

עיר של פיתוח ובנייה. רק 25 דקות מתל-אביב.

עיר של פיתוח ובנייה. רק 25 דקות מתל-אביב.

רכישת נדל"ן במרכז היא חלום של ישראלים רבים. רוב העבודות המוצעות היום נמצאות באזור המרכז ועל כן רבים מבקשים לגור בסביבה. הבעיה עם נדל"ן בערי המרכז הוא ההיצע הנמוך והמחירים הגבוהים. עם זאת, היתרון הגדול של המרכז והסביבה בא לידי ביטוי בשני מרכיבים משמעותיים; מגוון הצעות העבודה ואיכות החיים. במרכז ניתן למצוא ריכוז גדול של מקומות עבודה כשלרוב המשכורות גבוהות יותר מהמשכורות בפריפריה וכמו כן ישנו מגוון רחב מאד של פעילויות באזור המרכז. במרכז ניתן למצוא שפע של פעילויות תרבות לאורך כל ימי השבוע ופעילויות אשר מוצעות לילדים, נוער, מבוגרים ולגיל השלישי. קירבה לשירותי בריאות מתקדמים (בתי חולים, מרפאות, מכונים) מבחינה זו ניתן לומר כי מגורים באזור המרכז אינם רק כלכליים אלא גם מציעים איכות חיים.

איכות חיים

מודיעין נמצאת במרחק קצר מערי המרכז ומירושלים. תושבי מודיעין נהנים משלל פעילויות בעיר עצמה, אשר מציעה את כל השירותים ברמה הגבוהה ביותר וכמו כן מאפשרות ליהנות מפעילויות בערים הסמוכות כשכל שנדרש כדי להגיע לפעילויות השונות הוא נסיעה קצרה. מודיעין עצמה מציעה לתושביה מגורים באיכות חיים. ישנם תושבים אשר עובדים בעיר עצמה ויש שנוסעים נסיעה קצרה לערים השכנות. מעבר לכך, העיר שופעת פארקים לילדים, פעילויות לנוער ויש בה את כל מה שמבוגר צריך בחיי הפנאי שלו כולל פעילויות תרבות, קניונים ושירותים ברמה הגבוהה ביותר להם ניתן לצפות.

הרמה החברתית-כלכלית במודיעין מכבים רעות גבוהה מן הממוצע הארצי ומעמידה אותה בשורה אחת עם הערים המובילות במדינת ישראל. כ-65% מתושבי העיר הבוגרים הם בעלי השכלה אקדמית. מדובר באוכלוסיה משכילה עם שיעור גבוה של אקדמאים בעלי מקצועות חופשיים.

דירות להשקעה

בימינו, כשהריביות בבנקים נמוכות מאד והערכות מדברות על כך שקופות הפנסיה לא יצליחו לתת תשואה ראויה לחיים ברמה גבוהה, דירות להשקעה נחשבות להשקעה משתלמת במיוחד. רבים מוצאים עצמם דואגים לעתידם, למצבם הכלכלי כשיצאו לפנסיה ובמקביל רבים מבקשים לעשות השקעה חכמה עם הכסף אשר יש ברשותם. כיוון שמחירי הדיור נמצאים בעליה מתמדת, השקעה בנדל"ן מתגלה פעם אחר פעם כמסלול ההשקעה הטוב ביותר. כל מי שמעוניין לדאוג לעתיד שלו כדאי שיתחיל לברר אודות רכישת נדל"ן כאשר המרכז ומודיעין נחשבים לאזורים חמים ביותר מבחינת הנדל"ן. מודיעין נחשבת לאזור אידאלי להשקעה, אזור שעדיין מתפתח, מציע איכות חיים ועל כן התשואה על הנכס נחשבת לגבוהה במיוחד.

קניית נדל"ן במודיעין אינה עניין של מה בכך ותמיד כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום. סוכני נדל"ן אשר מגיעים מהאזור, עובדים בו כבר שנים רבות ומכירים את המגמות שלו יוכלו להנחות את המשקיעים להשקעה הטובה ביותר וכל זה במסגרת התקציב אותו מציג המשקיע. כלומר, אין לקחת כמובן מאיליו את מחירי הדיור והרכישה באזור ובעזרת סוכן נדל"ן מומחה לאזור ניתן להשיג את ההשקעה הטובה ביותר הן מבחינת התשואה והן מבחינת עלות ההשקעה הראשונית.

נכסים במודיעין – דירות ובתים למכירה במודיעין
מחפשים לרכוש נכס במודיעין? מבחר גדול של דירות ובתים למכירה במודיעין. השאירו פרטיכם ונחזור אליכם:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
שם:

בחירת סוכן נדל"ן במודיעין

ההשקעה בנדל"ן לצורך מגורים או לצורך תשואה היא השקעה גדולה מאד אשר דורשת התייחסות מקצועית. ההחלטה לגשת לעסקה באמצעות סוכן יכולה להביא יתרונות רבים ובניהם:

  • מציאת נכס מתאים – סוכן נדל"ן אשר מכיר את האזור מכיר לא רק את העסקאות השונות המוצעות בו אלא גם את השכונות, אופי השכונות, עלות השכירות ופרטים רבים אשר אינם נגישים לכל אחד. לכן, חשוב לקחת רק סוכן נדל"ן בעל ותק באזור ההשקעה אשר יכול לתת פרטים לא רק על הנכס אלא גם על השכונות עצמן.
  • יציאה למו"מ – המטרה של המשא ומתן בעת רכישת הנדל"ן היא השגת הנכס הרצוי במחיר הריאלי עבור המשקיע. חשוב לבחור סוכן נדל"ן שמבין את התקציב שעומד לרשותכם, שיכול לראות את התמונה המלאה (כמו למשל כמה כסף נזיל יש ברשותכם וכמה תיקחו כהלוואה) ולהשתמש בה על מנת להגיע להישגים טובים במו"מ על הרכישה.
  • ליווי מלא – ישנם סוכני נדל"ן אשר מעמידים לרשות הרוכשים ליווי מלא, החל מהבחירה בתקציב הנכס ועד לרכישה כולל מתן המלצות לעו"ד במידת הצורך. סוכן נדל"ן שכזה יוכל לתרום למשקיעים לא רק במציאת הנדל"ן אלא גם בליווי מלא של העסקה כך שתצא על הצד הטוב ביותר.

תחבורה ונגישות

מודיעין ממוקמת באמצע הדרך שבין ירושלים לתל-אביב, במרחק של כ- 25 דקות נסיעה מכל אחת מהן, ובמרחק של 10 דקות מנמל התעופה הלאומי בן-גוריון. תחנת הרכבת "מודיעין מרכז", הנמצאת במודיעין – היא תחנת הרכבת הגדולה בארץ והיא מאפשרת נסיעה מהירה ממודיעין לכל יעדי הרכבת בארץ.

אז למה כדי לגור במודיעין?

– כי מודיעין היא משהו חדש ואחר
– כי היא מקום טוב באמצע בין ירושלים ות"א
– כי אין כאן לחות כל כך מעיקה כמו בת"א
– כי רמת החינוך גבוהה ומאתגרת
– כי רמת הפשיעה נמוכה יחסית לערים אחרות
– כי האוכלוסייה איכותית, משכילה, צעירה ומעורבת
– כי הבתים יפים ובנויים בתכנון משתלב עם הסביבה
– כי זה מקום עם תדמית טובה שרוצים להשתייך אליו
– כי זאת השקעה מצוינת- עובדה שערך הנכסים עולה בהתמדה

מודיעין היא אחת הצמתים הראשיים על מפת הנדל"ן של ישראל ומאז היווסדה, היא מהווה מוקד פעילות ועניין ליזמי בנייה. תנופת הבנייה והפיתוח משכו לעיר אלפי תושבים מישובים אחרים שהחליטו לבנות לעצמם עתיד חדש ב"עיר העתיד". על פי סקר שערכה חברת "בדק-בית" מקבוצת קו מנחה, העוסקת בשירותי מידע ובדיקות לרוכשי דירות, מודיעין הפכה לאחת מ-5 הערים המבוקשות ביותר בישראל, ושומרת על מעמד זה כבר מספר שנים ברציפות. מודיעין נהנת ממערכת חינוך איכותית וממרקם סביבתי משופע בפינות נוי ושירותים חיוניים. בנוסף לכך, מכוון שמודיעין היא עיר חדשה – היא נבנתה בסטנדרט בנייה גבוה מהממוצע וברמת אבזור עשירה.

כתבה זו פורסמה עבור גלית שטרייכר – ייעוץ ושיווק נדל"ן | טלפון: 052-9709694

Bookmark the permalink.