בניית אתרים לעסקים

אתר אינטרנט הפך כבר מזמן לסמל של יוקרה ואמינות ברשת. אתר המציג את השירותים או המוצרים שלכם בחוכמה ובמקצועיות עשוי לחולל פלאים ברווחיות העסק, ולהפנות אליו לקוחות חדשים. לאתר תועלות רבות: הוא מקל על לקוחותיך את יצירת הקשר, מאפשר להם להתרשם מהמוצרים שלך גם מבלי לבקר בעסק,  ומותיר רושם חיובי על המבקרים (בתנאי שהוא מעוצב כראוי). בכתבה הנוכחית קיבצנו עבורך מגוון תועלות שתוכל להפיק מהאתר בקלות, כבר היום. קריאה מועילה!

פניות ולידים מהאתר

המטרה המרכזית של פרסום בית העסק באינטרנט היא קבלת כמה שיותר לידים (פניות) מלקוחות פוטנציאליים. ככל שקיבלנו יותר פניות מלקוחות המתעניינים במוצרים ובשירותים שלנו, הנוכחות האינטרנטית שלנו תסייע לנו לגרוף רווחים. ניתן להגדיל את כמות הפניות מהאתר ע"י שתילת טופס יצירת קשר בעמוד הראשי, הוספת תיבת צ'ט, תוכן מעניין, עיצוב מושך ועוד. הדרך המהירה ביותר לייצר לידים הוא באמצעות קמפיינים בגוגל ובשאר הפלטפורמות הקיימות לשיווק וקידום באינטרנט.

את מי הלקוחות שלכם ימצאו?

אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם או בניית מיני סייט עבור קמפיינים בגוגל הוא הזדמנות ליצירת קשר עם הלקוחות הקיימים. באתר ניתן לנהל בלוג עם עדכונים יומיומיים, לפרסם שירותים אונליין ובעיקר- לסייע ללקוחות למצוא את העסק שלכם בקלות. אולי אתם רואים זאת כמובן מאליו, אך אם לא תבנו אתר אינטרנט, הגולשים ימצאו בקלות את המתחרים.

כל מה שהלקוח רוצה לדעת

אתם יכולים לשכוח משירותי מזכירות והסברים ממושכים וארוכים בטלפון של "איך מגיעים"? "מה אתם מציעים"? וכדומה. האתר שלכם מסביר ומלמד את הלקוחות שלכם ביתר סבלנות, כל מה שירצו לדעת על העסק וחוסך שעות של הסברים. כיצד? באתר מופיעה כתובת העסק, שירותי החברה וטפסים חשובים המפשטים ללקוחותיכם את החיים ומביאים עד אליהם את כל המידע הרלוונטי.

שינויים ועדכונים

העסק שלכם עבר למקום אחר? אתם מתכננים אירוע לרגל השקת מוצר? יוזמים מבצע חדש בחודש הבא? אתר עסקי מהווה פלטפורמה המקשרת ביניכם לבין לקוחותיכם. ניתן להשוות את האתר למודיעין, המאפשר לכם להעביר ללקוחותיכם בקלות כל מידע חדש, וליידע אותם על אירועים קרובים. אם החלטתם לבנות אתר חשוב שתדעו כי גם בניית אתרים תדמיתיים מצריכים תחזוקה ועדכונים שוטפים. עדכונים שוטפים של אתרים תדמיתיים תורמת לקידום אורגני של האתר במנוע החיפוש גוגל.

מכירת מוצרים בחנות האינטרנטית

הקמתם אתר עסקי? מזל טוב. תוכלו לנצל את הפלטפורמה, ולפתוח גם חנות אינטרנטית, שתסייע לכם למכור מוצרים שונים בקלות ובנוחות. היתרון המרכזי בחנות ווירטואלית היא הפעילות הרצופה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע (אלא אם כן תגדירו אחרת). החנות הווירטואלית מבצעת את כל פעילות העסק באופן אוטומטי, וביעילות יתרה. למי שאין כסף או רצון להשקיע בקידום אתר, חנות אינטרנטית מרשימה עשויה להיות פתרון יעיל, שיזניק את כמות המכירות.

מעוניינים בבניית אתר שישרת את הצרכים המקצועיים שלכם? למידע נוסף פנו עוד היום למקסימום מדיה.

Bookmark the permalink.