בגדי מותגים לילדים : עכשיו זה אפשרי

זוכרים שהבטחתם לעצמכם שהם רק נולדו שהילדים שלכם יקבלו את הכי טוב שיש והכי חשוב זה שהם יהיו מאושרים? אז אם אתם בוחרים בקפידה גן, בית ספר, אוכל או סרט די.וי.די למה לא בגדים לילדים?? זוכרים שהבטחתם לעצמכם שהם תמיד יהיו בידיים טובות ואוהבות שיהיו הכי דומות לאלו שלכם – האבא והאימא שלהם? אז למה לשלם יותר שאפשר לקבל הכל ויותר בזול?

בשנים האחרונות הוסרו החסמים בארץ ליבוא מקביל מה שמאפשר העברת מותגים שעד היום היו יקרים במחירים זולים יותר. יבוא מקביל יוצר תחרות וירידת מחירים. את אותו המותג בדיוק תוכלו לרכוש במחיר מוזל בעשרות אחוזים. אין צורך לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר בנסיעה ובטיול בין חנויות, ניתן להיכנס לאינטרנט לחנות אינטרנטית המרכזת מבחר מותגים, לבחור את המותג, לצפות במחיר המוזל ולבצע הזמנה לכל הארץ. הסחורה נמצאת בארץ ולכן זמן המשלוח קצר.

אז הנה כמה סיבות טובות למה בגדי ילדים ממותגים יכולים להיות לא יקרים ועדיין לעשות את העבודה :

איכות – יבוא מקביל מוזיל את העלויות של בגדי ילדים ועכשיו גם הילדים שלכם יוכלו ליהנות מבגדים שעברו בדיקות איכות קפדניות, שנתפרו לאחר השקעה בעיצוב מדוקדק ושכל תהליך הייצור והתפירה נעשה בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. אמנם בגדי ילדים ממותגים מעוצבים ונתפרים במיוחד ע"י מיטב המעצבים אבל הם לא חייבים להיות יקרים.

אחריות – גם כשאתם קונים בגדי ילדים ממותגים מיבוא מקביל אתם מקבלים אחריות מהמותג כך שאתם יכולים להיות רגועים ושקטים שהילד שלכם נמצא בידיים הכי טובות שיש. זוכרים שהבטחתם את זה שהם רק נולדו? אז ככה הם בידיים בטוחות וטובות וככה יש לבגדים שלהם אבא ואימא שמחבקים אותם באהבה, ממש כמוכם.

banner001

נוחות – כשהילדים לובשים בגדים נוחים העשויים מבדים איכותיים, רכים ואווריריים ובעלי גזרה נוחה הם מרגישים טוב והכי חשוב – נוח להם. אבל בגדים נוחים לא חייבים להיות יקרים ויבוא מקביל מאפשר מקסימום נוחות במינימום עלות.

אושר – שהילדים שלכם לובשים בגדי ילדים נוחים ואיכותיים הם פשוט מאושרים. וכשהילדים שלכם מאושרים אז גם אתם מאושרים, אבל למה לשלם יותר על אותו בגד שיש אפשרות של יבוא מקביל בחצי מחיר ?

אפקט החוויה – חווית הקנייה של בגדים ממותגים לילדים היא חוויה מיוחדת וההבנה שאתם עושים טוב לילד שלכם רק מעצימה את החוויה. זה כמו לשלוח להם מכתב אהבה או חיבוק דרך הבגדים. אז למה לשלם כפול על מה שאפשר בזול?

דימוי עצמי – נכון שהילד שלכם הוא יחיד ומיוחד אז למה שלא ירגיש ככה? אמנם בגדי ילדים ממותגים יגרמו לילד שלכם להרגיש במרכז הבמה כשהוא לבוש בבגד מיוחד ובולט במקוריותו אבל למה לשלם מחיר מלא כשאפשר רק חצי? תחשבו מה זה יעשה לכל השכנים ואיך הם יוריקו מקנאה כשהם יידעו ששילמתם רק חצי מחיר ושהפעם הם יצאו הפראיירים.

ומה עם סבא וסבתא? תחשבו כמה הם יהיו גאים שהם יראו את הנכדים לבושים בבגדים ממותגים בלי שבזבזתם את כל כספכם על בגד אחד לאירוע של שעתיים. חשבתם על זה שאולי סופסוף הם יגידו לכם שאתם עושים גם משהו טוב לשם שינוי ולא רק יעבירו ביקורת ??

אז מה יש לנו? יש לנו בגדים זולים, נוחים, ילדים מאושרים, הורים מאושרים, ילדים עם בטחון עצמי, אחריות שמקנה שקט ושלווה וגם חווית קנייה. תוסיפו לזה את קנאת השכנים, את גאוות הסבים וקיבלתם מוצר מנצח !

אז אם יש כל מה שאתם צריכים למה אתם מחכים?  כיום יבוא מקביל של בגדי הילדים ממותגים מציע מגוון בגדים בזיל הזול וכל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור : אוברולים, חליפות, חליפות גן, שמלות, חולצות, חצאיות, מעילים ונעליים, או אולי אביזרי אפנה שונים להשלמת ההופעה כמו אביזרים לשיער, עליוניות ,שרוולונים ותיקים קטנים לבנות, ולבנים עניבות וחליפות טוקסידו קטנות?

מותגי ילדים Wawa  | בקרו באתר האינטרנט
אינפיניטי קרגו בע"מ ח.פ. 514157908

אשל 3 אור יהודה 60409
טלפון 03-505-7222 פקס: 077-543-5719

Bookmark the permalink.