איך רוכשים מטבח מבלי לבזבז זמן וכסף?

אורלי היא מנהלת שביומיום מפעילה בנחישות וחיוכים מערכת של מאות עובדים. והיא גם אימא לשני מתבגרים, ובתוך ים מתלות היומיום האינסופיות, התגנב לראשה חלום חדש- היא חייבת מטבח כפרי! לא היה לה מושג כמה זה יעלה ואיך היא תמצא את הזמן לשיפוץ, אבל היא הייתה נחושה ברצונה. אמנם היא בקשי התאוששה מהשיפוץ שעשתה לפני כמה שנים בחדרי הרחצה, אבל הרצון במטבח חם, שיעשה לה חשק לבשל, היה חזק מהטראומה, והיא מצאה את עצמה יושבת בחברת מטבחים.

אחרי שעתיים וחצי של תכנון  היא קיבלה הצעת מחיר- 90,000 ₪. רק לארונות. לפני שיש, כיור ברז מוצרי חשמל ידיות וקישוטים. זו היתה בשורה מייאשת, אבל אורלי היא מסוג הנשים שלא מוותרות. חמשה ימים מאוחר יותר היא כבר ישבה בחברה אחרת. שעתיים תכנונים והמחיר ירד ל 65,000 ₪. היא הייתה מרוצה.

מרוצה בדיוק לחמש דקות. עד שהיא הבינה שהיא לא זוכרת מהם ההבדלים בין שתי התכניות שעשו לה, והבינה שגם המחיר "הנמוך" הוא הרבה מעבר למה שהיא יכולה להרשות לעצמה. אז היא החליטה למצא "נגר לא יקר", ולגרד עוד חצי יום חופש. ההצעה שלו באמת היתה זולה, אבל היא יצאה מהפגישה ללא ביטחון שהנגר הבין אותה ושהמטבח יראה כמו שהיא מדמיינת. והאמת, שהיא כבר עשתה מספיק בחייה כדי להבין ש"זול" לפעמים מחביא צרות שיעלו לך ביוקר.

עכשיו היו לה בראש המון ביטויים שהיא "חייבת לדעת ולבדוק"- סנדוויץ אדום, בולמי טריקה, פרזול של בלום, "לא בעצם הטיש זה הרבה יותר טוב", מגירות ל 30 ל-50 ק"ג ל-80 ק"ג… ושלוש תכניות שונות. היא רצתה להתייעץ עם חבר, שמבין בעיצוב, אבל כשבאה להסביר לו התברר לה שהיא לא ממש זוכרת איפה נמצא כל דבר, ומה הגדלים.

שגית טורם – עיצוב מטבחים
הדרך למטבח חלומותיך מתחילה כאן…  עיצוב מטבח מיוחד, מקורי ומודרני – לקביעת פגישת ייעוץ מלאו אץ פרטיכם: 



ה"סיפור" של נטע משקף נאמנה את מה שחווים מרבית רכשי המטבחים. חברות המטבחים והנגרים אמנם משקיעים בכל לקוח הרבה זמן, ומתכננים לו מטבח, אבל הלקוחות נשלחים הביתה עם מחיר בלבד, בלי תכניות. מאוד קשה להגיע לביטחון שיהיה לך נח לבשל במטבח ושיהיה לך מקום לכל הדברים, כשאין לך ביד תכניות והדמיות (כי רובנו לא נולדנו עם דמיון חזותי של אדריכל). וממש בלתי אפשרי להשוות בין תכניות ומחירים, כשלא רואים את כל הפרטים מול העיניים.

ולכן אני ממליצה להגיע לחברות המטבחים והנגרים רק אחרי שגיבשתם עם מעצב פנים את התכנית המתאימה לכם. כשאתם יודעים איך אתם רוצים שהמטבח יראה ויש בידכם תכנית ברורה לכל מגירה ולכל פרט. בשיטה הזו אתם מנהלים משא ומתן מוצלח, ומורידים את מחיר המטבח בכ-30%. (כך שהעלות של המעצב היא השקעה מאוד משתלמת) אבל חשוב מכך- אתם מקבלים ליווי מקצועי ששומר עליכם לאורך כל הדרך שתבחרו את המרכיבים הנכונים (התכנית, הפרזול, החומרים, הצבעים, הידיות, הכיור הברז, משטח העבודה הריצוף והחיפויים) כדי שבסופה תוכלו ליהנות ממטבח בדיוק כמו שחלמתם!


שגית טורם – עיצוב מטבחים
 | טלפון: 050-3666532

Bookmark the permalink.