אופנת אירועים : חשיבותם של בגדי בר/בת המצווה

אחד האירועים החשובים בחייו של כל מתבגר ומתבגרת הוא אירוע בר/ בת המצווה. רוב הנערים והנערות מתרגשים מאד לקראת האירוע והוא מסמל את ההתחלה של הבגרות שלהם. כמתבגרים, לנערים ולנערות יש אג'נדה משלהם, חלומות לאירוע וחלומות אלה באים לידי ביטוי בדרכים שונות כמו למשל מי יגיע לאירוע, האם תתבצע בו פעילות מיוחדת וכמובן שיש להם חשיבה כיצד ייראו הבגדים שלהם. ישנם לא מעט חנויות אופנה. חלקם הקטן מתמחה באופנת אירועים . אופנת רמי, חנות אופנה לאירועים לילדים ונוער אשר מציגה עולם של ביגוד לאירועים ושמחות. מלבישה במומחיות את ילדי ישראל לבר/בת המצווה, ולשושבין/ה, לאירועים ושמחות דור שלישי ברציפות. יצאנו לבדוק מה חדש באופנת אירועים לילדים.

כשמדובר בילדים שלנו - אנחנו רוצים לתת להם את הטוב ביותר!

כשמדובר בילדים שלנו – אנחנו רוצים לתת להם את הטוב ביותר!

אירוע של פעם בחיים

אירוע הבר/ בת מצווה הוא אירוע חד פעמי והוא האירוע הראשון בו ילדכם יהיה מרכז החגיגה ומדובר באירוע של פעם בחיים ומכאן החשיבות שלו וחשיבות ההשקעה בכל הפרטים שלו. כאשר אתם באים לתכנן את האירוע עליכם לזכור שלא מדובר רק במה שקורה במהלך האירוע עצמו אלא גם בזיכרונות שלכם ושל ילדכם מהאירוע, זיכרונות אשר יישארו לכל החיים, גם בתמונות ועל כן בוודאי תרצו שילדיכם יהיו במיטבם.

כיצד תבחרו בגדי בר/ בת מצווה

בחירת בגדי בר/ בת מצווה היא חלק מהמשימות השונות שתעברו כחלק מתכנון האירוע המיוחד שלכם. חשיבות בחירת הבגדים גבוהה מאד גם עבור ילדכם וגם עבורכם כאשר לבחירת המקום בו תרכשו את הבגדים ולכן עליכם לבחון כי המקום עונה על הדרישות הבאות:

  • מגוון – עבור האירוע החשוב ביותר של ילדכם תרצו את הלבוש המתאים ביותר. על מנת לבחור את הבגד אשר יענה על הדרישות שלכם מהאירוע אך חשוב מכך יענה על השאיפות והרצונות של ילדכם ויהפוך אותם לאופנתיים ביותר באירוע שלהם. ילדכם לא צריך להתפשר על הבגדים אותם ילבש ולכן חשוב שיהיה לו מגוון רחב לבחור מתוכו כך שירגיש בנוח עם הבחירה.
  • התמחות – את בגדי הבר/ בת מצווה כדאי לרכוש בחנות אשר ההתמחות שלה היא בהתאמה של הבגדים במיוחד לאירועים אלו. הצוות של החנות צריך להבין מה נערים ונערות מחפשים, מה אופנתי וכיצד הם יופיעו באירוע שלהם כשהם מרגישים הכי טוב עם עצמם.
  • דעת הילד/ה – דעתו של ילדכם חייבת להישמע בבחירת הבגדים. הילד שלכם הופך להיות בוגר וחשוב מאד שהוא (או היא) יגידו את דעתם, ישתפו בחלומות שלהם ויקחו חלק בבחירת הבגדים. חשוב מאד שהמקום בו את מבצעים את רכישת הבגד יהיה קשוב גם הוא לחלומות ילדכם ויוכל להתאים להם את מבוקשם.

חשיבות התאמת הבגד עבור ילדכם

בר או בת המצווה של ילדכם הוא אירוע של כל המשפחה. כולם יחדיו חוגגים; ילדכם, אתם, משפחתכם וחבריו של ילדכם. המראה של ילדכם עם הבגדים הכי חגיגיים שלו ירגש אתכם ואותו ועל כן חשוב שהוא ירגיש בנוח איתם. הנוחות עם הבגדים באה לידי ביטוי גם בתחושה האישית שלהם עם הלבוש שמחמיא להם אך גם בנוחות. כלומר, כאשר אתם וילדכם (או ילדתכם) בוחרים בגד לבר/ בת מצווה חשוב שהבגד יהיה גם נוח כך שהם יוכלו להסתובב בכיף, להשתולל ולרקוד.

בגדי בר מצווה

בגדי חתן בר המצווה אינם בגדי יום יום והם צריכים להיראות מיוחדים ביום החשוב של ילדכם. בגדי בר מצווה דומים לחליפות כאשר לרוב המכנס יהיה מחויט ויש שיבחרו בוסט או עניבה בנוסף לחולצה. הבחירה האם ללכת עם חליפה במספר חלקים או האם לבחור במכנס מחויט וחולצה צריכה להתבצע לפי הנוחות של חתן בר המצווה, מזג האוויר בתאריך בו אמור להתקיים האירוע וכמובן לפי המראה האהוב עליכם. בחנות בה יש מגוון גדול של אפשרויות כל חתן בר מצווה יוכל למצוא את החליפה אשר מתלבשת עליו בצורה הטובה ביותר ושתלווה אותו לאורך הערב החשוב ביותר בחייו עד לאותו היום.

בגדי בת מצווה

בעוד שרוב הבנים מגיעים לבר המצווה שלהם עם חליפות המורכבות ממספר חלקים, הבנות יכולות לבחור בין שפע גדול יותר של בגדים. אמנם רוב הבנות בוחרות להגיע לבת המצווה שלהן עם שמלה או חצאית, אך יש בנות שיבחרו בחליפה. כל נערה צריכה לבחור לעצמה לבת המצווה את הבגד איתו תרגיש בנוח, הבגד איתו יהיה לה קל לזוז ולנוע ובגד שיחמיא לה יותר מכל בגד אחר. רוב הנערות יכולות למצוא את עצמן הולכות עם הבגד אותו לבשו בבת המצווה גם באירועים אחרים ולכן השקעה בבגד היא לא עניין של מה בכך והיא השקעה לטווח ארוך. בבחירת הבגד לבת המצווה ישנו כמובן שיקול של מחיר, אך יש לזכור כי המחיר הוא אינו רק עבור הערב במיוחד בחייה של בתכם, הוא ישמש אותה גם לתקופה לאחר החגיגה.

חשוב לזכור

חגיגת בר/ בת המצווה של ילדכם היא החגיגה המשמעותית ביותר בחייו של ילדכם, היא מהווה נקודת מפנה ומסמלת את חייו הבוגרים. החיים הבוגרים של ילדכם יבואו לידי ביטוי לא רק בחגיגה אחת גדולה אלא גם בהחלטות שהם יקבלו לאורך החיים מעתה והלאה. אחת הבחירות שילדכם יעשו היא בחירת בגד בר/ בת המצווה והטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להציע להם את לבחור מתוך מגוון רחב וגם להקשיב לדעתם בנושא.

כתבה זו פורסמה עבור אופנת רמי – אופנת אירועים לילדים ונוער
כתובתנו: רחוב הרצל 14, נתניה | טלפון: 09-8823514, 0508-447336

Bookmark the permalink.