אביזרי גז : חימום ביתי לחורף חם

החורף בישראל אומנם לא דרמטי כמו החורף במדינות אירופה ובארצות הברית, אך הוא מביא עימו לא מעט גשמים וגלי קור ולעיתים גלי קור קיצוניים. בימים כאלו כולנו מחפשים מקום להתחמם בו, ומחפשים אביזרי חימום בשביל להתחמם בעזרתם, בין אם מדובר על חימום ישיר כמו תנורי חימום ובין אם מדובר על אביזרים לחימום מים.

שיווק ציוד גז לטכנאים

שיווק ציוד גז לטכנאים

הנה כמה שימושים לגז בכל הקשור לחימום, ואביזרי גז שונים:

מערכות לחימום מים בגז

מערכות לחימום מים בגז הפכו לנפוצות מאוד בשנים האחרונות, ויותר ויותר אנשים בוחרים דווקא בהן. עד היום כולנו הכרנו את דוד החשמל וכולנו עשינו בו שימוש, אך לא ידענו דבר אחד… ברגע שאנו מפעילים את הדוד אנו מחממים את כל המים שבתוכו מה שאומר צריכת חשמל גבוהה, וסביר להניח שלא נשתמש בכל המים שהתחממו ובפעם הבאה שנדליק את הדוד שוב פעם נחמם את הכול. מערכות מים לחימום בגז לעומת זאת הן מערכות ידידותיות לסביבה וחסכוניות, מכיוון שכשמחממים בעזרתן מים מחממים בדיוק כמה שצריך ובכל פעם שהטמפרטורה יורדת מזו שהגדיר הלקוח המים מתחממים שוב בהתאם לצורך. מדובר אם כן על חיסכון משמעותי בהוצאות שלכם כמו גם תרומה לאיכות הסביבה על ידי הורדת צריכת האנרגיה.

ציוד וחלקים לטכנאי גז – מרום שירותי סחר
מערכות חימום מים, מחממי מים, גרילרים למסעדות, אביזרים וצינורות נחושת. למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם: 



 

גרילרים תעשייתיים על גז – היתרונות

אם אתם בעלים של מסעדה סביר להניח שיש לכם בה גרילר. יש גרילרים תעשייתיים על גז ויש גרילרים תעשייתיים על פחמים, ולגז יש יתרונות ברורים. היתרון הראשון הוא היתרון הבריאותי, אין בעיה של חומרים רעילים המשתחררים מהגרילר ונצמדים לבשר, וכולנו רוצים לשמור על בריאותנו, היתרון השני הוא בכך שהוא לא מצריך התעסקות כמו עם פחמים, יש ממנו בשפע וחוץ מלהדליק אותו לא צריך להקדיש לו זמן, מה שיכול להיות קריטי במסעדות פעילות מאוד, יתרון נוסף הוא השליטה בחום, שלא כמו בפחמים בהם קשה מאוד לשלוט, והיתרון המרכזי הוא הקלות של התפעול שלו. לא צריך לנפנף, לא צריך לדאוג לחומרי דליקה, כלום. רק מדליקים ומתחילים לצלות.

ציוד ואביזרים לטכנאי גז

אם אתם טכנאים שעוסקים בגז, יש אביזרים מסויימים שאתם בטוח צריכים בשביל העבודה היום יומית שלכם. זה יכול להיות מרחיב צינורות נחושת, זה יכול להיות ערכת הלחמה, משחת טפלון, גלאי גז, חלפים שונים כמו מבערים וברזי גז, שעון מד לחץ ועוד פריטים נוספים. אתם חייבים לבחור את הטוב ביותר והאיכותי ביותר בשביל לספק ללקוחות שלכם את מירב הבטיחות הדרושה.

תנורי חימום

בסופו של דבר אנחנו נמצאים בחורף הקר רוב הזמן בבית או במשרד, ואנחנו צריכים תנור חימום איכותי שיחמם אותנו. תנורי חימום על גז אלו תנורים פשוטים מאוד להתקנה והיום שלא כמו בעבר הם בטיחותיים מאוד ולא מהווים סיכון (במידה כמובן שדואגים לאוורר את הבית ולהפעיל אותם בהתאם להוראות) החיסכון באנרגיה בולט מאוד בשימוש בתנורי גז, כך שבסופו של דבר זה יקטין לכם את החשבונות, ותנורי גז גם אינם מייבשים את האוויר מה שסובלים מהם אמצעי חימום אחרים, ואנחנו בתור הצרכנים עלולים לסבול מכאבי ראש בעת שימוש במחממים שמייבשים את האוויר. מכל הבחינות חימום הבית על ידי תנורי חימום גז עדיפים על כל צורת חימום אחרת, ומי שהתנסה גם בתנורי חשמל, גם במזגן וגם בתנורי גז, מרגיש את ההבדל המשמעותי.

כמו שציינו, שמירה על הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר, ואתם חייבים להתקין ולהפעיל את תנור הגז בהתאם להוראות, או לתת למישהו מקצועי להתעסק עם ההתקנה.

Bookmark the permalink.