אאוטבריין – השיווק החדש

פלטפורמת אאוטבריין היא הפלטפורמה החדשה והמתקדמת לשיווק באינטרנט וכדי להבין עד כמה שיווק זה משמעותי בשיווק חשוב להבין מה זה אאוטבריין. אאוטבריין הוא אלגוריתם אשר עוזר לבעלי עסקים, עורכי דין, רופאים ועוד עסקים רבים להוציא יותר מהשיווק והפרסום ברשת האינטרנט.

השיווק באינטרנט הולך ומתפתח באופן מתמיד במטרה להתאים את עצמו למשווקים ולגולשים.

אאוטבריין הוא אלגוריתם אשר מבצע באופן קבוע סקירה של כל אתרי הרשת ומתוך כך מזהה דפוסי גלישה. בהתאם לזיהוי דפוסי הגלישה הוא מאפשר למשווקים לבצע שיווק ממוקד ויעיל לגולשים שמתאימים לדפוסים אלו. היכולת של האלגוריתם של אאוטבריין היא להתאים לכל גולש את התוכן שמתאים לו ומעניין אותו וכך ליצור שיווק טבעי ששונה ממודעות הפרסום שרבים מאיתנו רגילים לראות באינטרנט.

היכן הפרסום מופיע?

הפרסום מופיע באתרי התוכן הגדולים בישראל לדוגמה נענע, מאקו, כלכליסט, TheMarker ועוד.. באמצעות קוביית פרסום "כתבות מומלצות" המופיעה בתחתית כל כתבה.

אאוטבריין השיווק החדש – איך להביא מקסימום לקוחות חדשים בזמן קצר!
רוצים לדעת איך להביא לקוחות חדשים לעסק ? השיווק החדש באינטרנט, למידע נוסף השאירו פרטים:  



המטרה – לעניין את הגולשים

לאחר שהאלגוריתם של אאוטבריין זיהה את דפוס הגלישה של הלקוחות הפוטנציאלים של העסק, הוא יכול להמליץ לעסק לשים כתבות איכותיות באתרים שונים שמאפשרים זאת. התוצאה הנראית לעין היא החלפה של מודעות הפרסום הדוחפות בכתבות מעניינות.

כדי לפרסם דרך אאוטבריין התוכן המתפרסם חייב להיות תוכן איכותי (זהו כבר אינו תוכן seo כפי שחלקנו הורגלנו לקרוא), ללא טעויות וגם באורך שיכול לענות על שאלות ולעניין את הלקוחות. למעשה, בעל עסק היום יכול לכתוב כתבה בתחומו ולהחליט לפרסם אותה באתרים אחרים. הבחירה היכן לפרסם את הכתבה נעשית לפי התוצאות של המנוע של אאוטבריין כשיש לכך שני יתרונות משמעותיים:

עניין – הגולש מגיע לאתר שמעניין אותו (יכול להיות גם בלוג או מגזין) ומקבל מעבר לתכני האתר תכנים נוספים שיכולים לעניין שאותו כיוון שהאלגוריתם של אאוטבריין זיהה מה הוא מחפש. במקום לקבל מודעה פרסומית שלא מעניינת את הגולש או תופסת אותו כשהוא עוד לא מוכן, הגולש מקבל כתבה איכותית בנושא שמעניין אותו ומפתח עניין בכתבה ומופנה לעסק שאחראי על כתיבתה.

איכות – הגולש כבר שבע מתכנים קצרים שאינם נותנים לו ערך מוסף והוא מעוניין בכתבות עומק, כתבות חדשניות שיעניינו אותו ויגרמו לו להתעניין גם בעסק שכתב את הכתבה. אאוטבריין מחייב את המשווקים לעשות כתבות איכותיות ובכך להשאיר על הגולש את הרושם שהוא רוצה להשאיר עליו. כמובן, בצורה זו הגולש יכול להעריך את העסק גם מבחינה מקצועית.

שיווק עבור רופאים

שיווק דרך אאוטבריין מתאים מאד לרופאים אשר רוצים להדגיש את המומחיות שלהם. הרופאים מוציאים כתבה איכותית וכתבה זו מופיעה באתרים רלוונטיים שמעניינים את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. כדי לקרוא את הכתבה מופנים הגולשים לאתר של הרופאים ויכולים להתרשם מהיכולות שלהם ומהגישה. בצורה זו יכולים הגולשים שמתעניינים ברפואה מקצועית לבחור את הרופאים גם בלי לחפש אותם באופן ספציפי ובוודאי בלי להיות חשופים לפרסומות.

שיווק עבור עורכי דין

אחת הבעיות של עורכי הדין בכל הנוגע לשיווק ופרסום היא המגבלות של הלשכה. כדי להתפרסם עורכי דין רבים מקימים אתר אינטרנט ומנסים לקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל על ידי הזנת תכנים לאתר ויצירת קישורים. כמובן, קידום זה עניין למומחים והיום מומחים רבים מקדמים גם באמצעות אאוטבריין. האלגוריתם של אאוטבריין מזהה את דפוסי הגלישה של הלקוחות הפוטנציאלים ויכול לשים תוכן מעניין לגולשים בתחום המשפטים. עבור עורכי דין מדובר בשיווק יעיל, ממוקד ושתואם לכל כללי האתיקה של המשפט.

לסיכום –

השיווק באאוטבריין הוא השיווק החדש. הוא מציע חלופה איכותית ומכבדת למודעות הפרסומיות שהיו נהוגות לרוץ עד היום באתרים השונים והוא מציע לכל אחד להציג את המומחיות שלו באינטרנט באתרים שמתאימים לקהל באופן ספציפי לאחר ניתוח דפוסי הגלישה.

למידע נוסף ושאלות קמפיין אאוטבריין:
יועצת שיווק ופרסום – נטלי משיח | טלפון: 052-5670235

Bookmark the permalink.